Close

تصاویری از کترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

4.5
از 23 رای
تصاویری از کترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات
  • 24 دی 1394 08:45
  • 0
  • 32.9K

97 سال از نخستین باری که غذای هواپیمایی باب شد می گذرد.اولین بار در سال 1919 در پرواز بین لندن -پاریس از مسافران با غذای هواپیمایی پذیرایی شد. این روند ادامه یافت تا به جایی رسید که این پذیرایی به شیوه ای لوکس درآمد و عامل رقابت ایرلاین های مختلف دنیا شد.

"امارات ایرلاین" دارای یکی از بزرگترین کارخانه های پذیرایی یا کترینگ هواپیمایی با 10 هزار کارمند است که به طبخ و آماده سازی روزانه 180 هزار وعده غذایی می پردازد.

این ایرلاین که روزانه بیش از 400 پرواز به سوی 142 مقصد مختلف دارد ،65 درصد غذای خود را در دبی تهیه می کند و بقیه از ایستگاه های جهانی کترینگ فراهم می شود.

روزانه 119 هزار وعده غذایی اکونومی کلاس، 19 هزار وعده برای بیزینش کلاس و 2 هزار و 500 وعده برای فرست کلاس تهیه می شود.

در این ایرلاین هر از چند ماه منوغذایی تغییر می کند و سالانه 7 هزار آیتم غذایی در حال تغییرند،برای مثال در بخش "فرست کلاس" این ایرلاین 254 نوع مختلف سوپ،72 هزار و 500 نوع دسر ارایه می شود. برای مثال سالانه 3.6 تن لابستر،165 تن ماهی سالمون ،550 تن برنج باسماتی،550 تن هندوانه ،194 تن لیمو و... برای تهیه وعده های پذیرایی امارات ایرلاین استفاده می شود.

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات

کیترینگ لوکس و متفاوت هواپیمایی امارات



منبع: خبر آنلاین

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (0 نظر)

× در حال پاسخ به:

گلبرگ هاشمی 5 خرداد 1396 ساعت 03:04

پذیراییش عالیه ولی خیلی با ذائقه ما جور در نمیاد.
موقع شروع پذیرایی یک منوی بلند بالا میدن که از توش انتخاب کنی.بعد غذا هم بلافاصله بستنی و شکلات و شیرینی های خوشمزه و قهوه میارن

mehrdad 5 خرداد 1396 ساعت 03:04

تاسف صدبارو هزار بارومیلیون ها بارتاسف ،زمانی که هواپیمایی هما ایران دردنیا جزء شرکت های رده اول بود اماراتی ها با شتر سفر میکردند.حالا ببین چی شدن که شرکت هواپیماییش تودنیا برتره!!!!!!!!!!!!!!!!

omid 5 خرداد 1396 ساعت 03:04

از حق نباید گذشت من با هواپیمایی ایران ایر و قشم ایر مسافرت داشتم از نظر پذیرایی در سطح خوبی بودن ولی از نظر رفتار کارکنان با مسافر خیلی ضعیف بودن. ولی از نظر من غذا خوردن در هواپیما مهم نیست مهم امنیت جانی مسافر است که بایدمد نظر قرار گیرد که من ترجیح میدهم از هواپیماهای امارات و قطر و عمان استفاده کنم .

سورنا 5 خرداد 1396 ساعت 03:04

یه روزی همایی داشتیم که تو بین پروازهای جهانی سوم بود
با بهترین هواپیما بهترین پرسنل و بالاترین رضایت مسافر
اما حالا باهواپیماهای درجه 4 تاخیرهای زیاد
و رفتار مغرورانه و ناشایست پرسنل پرواز خطوط هواپیمایی ایران در حال سقوط ارزش است

رامین 5 خرداد 1396 ساعت 03:04

صنعت هواپیمایی احتیاج به سرمایه گذاری و علم مخصوص خودشو داره که کشور ما از اون بی بهره مونده وخیالی هم نداره که همه چیرو دگرگون کنه ، هواپیمایی امارات جزو 10 شرکت بزرگ دنیاست که اصلا با شرکت های ایرانی قابل مقایسه نیست ، اگر ایرلاین های ایرانی بخوان با سیستم روز دنیا جاو برن احتیاج به سرمایه کاان و البته مدیریت که حرف اولو میزنه وتا این شرکتها دولتی هستند بهتر از این نمیشه.

ابوذر لشکربلوکی 5 خرداد 1396 ساعت 03:04

من کترینگ ماهان رو ندیدم ولی تعریفشو شنیدم.پرواز های دیگر ایرانی هم میخواهند زودتر پخش کنند هنوز نخورده هم میخواهند جمع کنند. تو بعضی ساعتها مثلا 1 شب پرواز ها رو صبحانه میدند.که کمی بیجا ست.

mohammad 5 خرداد 1396 ساعت 03:04

من که دهنم آب افتاد

میثم.ز 5 خرداد 1396 ساعت 03:04

مهماندارهای خوب که قبلا بهتر بودن هواپیمای خوب غذای خوب واسه همینه یکی از بهترین هواپیمایی هاست

یه دوست 5 خرداد 1396 ساعت 03:04

حالا سوار هواپیمایی ایرانی ها بشید مثل ماهان که بهتر از بقیه است ... تمام مدت دعا دعا می کنید فقط سریعتر به مقصد برسید از دست مهماندارهاش و غذاهای مزخرفش راحت بشید ... یعنی انگار پرسنل هواپیما رو به اسارت آورده بودند اونجا ... اگر کارتون دوست ندارید عوضش کنید ... ما هم هزینه می کنیم بلیط می خریم و شما رو تحمل می کنیم