بهترین سوغات های که می توانید از بارسلون بخرید

4.5
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بهترین سوغات های که می توانید از بارسلون بخرید + تصاویر
28 فروردین 1397 12:00
0

 

بهترین سوغات های که می توانید از بارسلون بخرید

دانستن اینکه  برای دوستان و خانواده از سفر چه چیزی را به عنوان سوغاتی یا رهاورد  تهیه کنیم کمی دشوار است مگر اینکه شما شخصی باشید که یک تی شرت قدیمی کلاسیک یا مگنت های ویژه را دوست داشته باشید. اما این تصور که سوغاتی سفر نباید ارزش فرهنگی داشته باشید یک اشتباه است. مطالعه ای اخیرا نشان داده که تنها سوعاتی که در سال گذشته در بارسلون بسیار محبوب بوده، نوعی کلاه لبه پهن به سبک مکزیکی است. در حقیقت بسیاری از هدایایی به بهترین نحوه فرهنگ بارسلون را نشان می دهد و طبیعتا خانواده و دوستان، شما را بابت خرید این هدایا تحسین می کنند. در این جا تعدادی تا از بهترین سوغاتی های شهر بارسلون را انتخاب کرده ایم و به شما معرفی میکنیم.

 

مجموعه ای از صنایع دستی یا صنعت تورون (turrón)

بهترین سوغات های که می توانید از بارسلون بخرید

 

این مجموعه شیرینی ها – به عنوان نوقا هم شناخته می شود- به طور گسترده در سراسر اسپانیا در دسترس هستند . در بارسلون کارگاه های بسیاری وجود دارد که در طول سال این نوع شیرینی تهیه می کنند و تماما می تواند آب دهان شما را راه بیندازند. به طور کلی دو نوع تورون وجود دارد، یک نوع نرم که بافت بسیار نرمی دارد و نوع سخت که پر از انواع مختلفی آجیل است. تورون انواع مختلفی دارد که به نوع آجیل مورد استفاده بستگی دارد و همچنین دستورالعمل های مختلفی نیز برای تورون وجود دارد. در بارسلون بسیاری از مغازه ها جعبه های از تورون را به فروش می رسانند که در آن مجموعه ای از نوع نرم و سخت تر را شامل می شود و شما می توانید لذت امتحان هر دو نوع این شیرینی را به دوستان یا خانواده خود هدیه دهید.

 

یک جفت کفش اسپادینز (espardenyes)

بهترین سوغات های که می توانید از بارسلون بخرید

 

این کفش های سنتی قرن هاست توسط مردم در اطراف کاتالونیا والنسیا پوشیده می شود. این کفش جزیی از فرهنگ و فولکلور این منطقه است. این کفش ها به اسپاردیلرز(espadrilles)  نیز معروف هستند. این کفش ها از علف سخت مدیترانه ای به نام اسپارتو (esparto) ساخته می شوند و نام کفش نیز از این ماده گرفته شده است. به طور سنتی مدل های مختلفی از این کفش وجود دارد، برخی از این کفش ها کاملا جلو بسته و پا را پوشش می دهد و برخی از آنها باز و بخشی از پا را پوشش می دهند، همچنین برخی از آنها با بند به هم متصل می شوند و برخی دیگر بدون بند هستند. امروزه این کفش های در رنگ های مختلفی تولید می شوند. هنوز در بارسلون کفش فروشی های هستند که بهترین نوع اسپادنیز را ارائه می دهند.

بهترین سوغات های که می توانید از بارسلون بخرید

 

یک تی شرت سفارشی تیم بارسلونا

بهترین سوغات های که می توانید از بارسلون بخرید

 

در بین دوستان یا خانواده کسی هست که طرفدار فوتبال باشد؟. تی شرتی از تیم بارسلونا با نام اصلی و شماره ی ویژه برای آنها تهیه کنید. به یکی از سه فروشگاه تیم بارسلونا در شهر بروید ـیکی از آنها در Sagrada Família قرار دارد که بسیار دسترسی به آن راحت است- و تی شرت ویژه او را سفارش دهید. تی شرت سفارشی بعد از یک روز تحویل شما داده می شود. همچنین می توانید تی شرتی با نام بازیکن محبوب وی تهیه کنید مانند مسی، نیمار، ژاوی یا هر بازیکنی که دوست دارید. این تی شرت ها در سایزهای مختلف (از سایز بسیار کوچک برای کودکان تا سایز بسیار بزرگ برای بزرگسالان و بزرگ اندام ها)  تهیه می شوند. اگر به دنبال هدیه ی متفاوت تر هستید از برندهای دیگر نیز می توانید این تی شرت ها را تهیه کنید.

 

یک قطعه از طراحی های بارسلون

بهترین سوغات های که می توانید از بارسلون بخرید

 

بارسلون یکی از مراکز فروش اروپا است که در آن هر چیزی از طراحان خیابانی تا طراحان مد را می توانید، پیدا کنید. اما اگر شما می خواهید شخصی را با حس سبکی خاص تحت تاثیر قرار دهید به یکی از فروشگاه های طراحان مستقل و یا به بوتیک های ویژه بروید و چیزی که به طور واقعی بارسلون را نشان میدهد، برای او بخرید. El Born مرکزی که شامل تعدادی کارگاه طراحان بارسلونی است که هر چیزی در آنجا یافت می شود از جمله کالاهای چرمی یا حتی لباسهای با سبکهای خاص. د رکنار آن مرکز El Raval شامل فروشگاه های مد روز هست که تمامی آنها در زمینه مد متخصص هستند و شما می توانید هدیه های بی نظیر تهیه کنید.

 منبع : theculturetrip

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.