چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم

5
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم + تصاویر
25 اردیبهشت 1397 08:00
1

سفر به یک کشور خارجی می تواند کمی سخت باشد، به خصوص اگر این کشور را به خوبی نشناسید یا به زبان بومی آن جا نتوانید به خوبی صحبت کنید.

اگر به جام جهانی 2018 روسیه می روید و اگر قصد دارید بازی ها را در هر یک از شهرهای میزبان آن ببینید، در ادامه راهنمای دقیق در مورد چگونگی رسیدن به هریک از این شهرها از مبدا مسکو را می توانید بیاموزید.

چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم


در محتوای زیر یک راهنمای دقیق برای رسیدن به مکان های خاص جام جهانی پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال جدول دقیق حرکت قطار هستید، این جداول را می توانید در وب سایت راه آهن روسیه به زبان انگلیسی پیدا کنید. این سایت یک منبع خوب برای جستجوی پروازهای داخلی ارزان در روسیه است.  مسیرهای اتوبوس توسط ارائه دهندگان مختلف اداره می شوند. جدول زمانبندی Yandex نمای کلی خوبی از بسیاری از آنها را فراهم می کند. اما به زبان روسی هستند.


سنت پترزبورگ

چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم

هواپیما
هواپیماها از مسکو به سنت پترزبورگ حداقل یک بار در هر ساعت از فرودگاه های مسکو خارج می شوند.  قیمت بلیط حدود 130 دلار (اگر بلیط چند ماه پیش از موعد مسابقات خریداری شود.) و پرواز حدود 90 دقیقه طول می کشد.

قطار
قطارها حداقل روزی یکبار از ایستگاه های قطار Leningradsky و Kursky  مسکو را به مقصد سن پترزبورگ ترک می کنند. (مراقب باشید که آنها را اشتباه نگیرید، چون چند ایستگاه مترو را از هم جدا می کنند. شما می توانید قطار معمولی انتخاب کنید که در این صورت سفرتان از 8-10 ساعت طول می کشد، ارزان ترین بلیط، اگر چند ماه قبل خریده باشید، حدودا 25 دلار هزینه دارد و برای استفاده از کلاس بهتر و قطار اکسپرس بلیط حدود 50 دلار هزینه دارد. سفر با قطار اکسپرس از 3-4 ساعت طول می کشد.

اتوبوس
یک بلیط اتوبوس از مسکو به سن پترزبورگ می تواند به اندازه 15 دلار هزینه داشته باشد، اما سفر بسیار راحتی نخواهد بود. سفر با اتوبوس تقریبا 12 ساعت طول می کشد. اگر شما خوش شانس باشید، اتوبوس نسبتا جدید و نسبتا راحت خواهد بود و اگرنه باید صبور باشید تا به مقصد برسید.

 

 

کالینینگراد

چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم

هواپیما

Kaliningrad از لحاظ موقعیت دور افتاده تر از سایر نقاط روسیه می باشد و این امر موجب سختی های خاصی در رفت و آمد به این شهر می شود.  یک بلیط یک طرفه از مسکو به کالینگراد هزینه 130-140 دلار داشته و روزانه حداقل چند پرواز برای این مقصد از فرودگاه مسکو موجود می باشد.

 

قطار

قطار از مسکو به کالینینگراد از بلاروس عبور می کند. این سفر تقریبا 20 ساعت طول می کشد و بلیط ها به قیمت 35 دلار فروخته می شوند. عبور از قلمرو بلاروس احتمالا نیاز به دریافت ویزای حمل و نقل در بلاروس (بسته به کشور مبدا شما) و همچنین یک ویزای روسیه دارد و این یعنی هزینه های اضافی و چندین بار کاغذ بازی با مقامات دولتی که می تواند برای هر مسافری خوشایند نباشد.

 

سامرا

چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم

هواپیما

پرواز از مسکو به سامرا تنها 40 دقیقه طول می کشد و بلیط یک طرفه (اگر قبلا خریداری شده باشد) به قیمت 60 دلار هزینه برای شما خواهد داشت. (این قیمت برای پروازهای آخر هفته ای چهار تا شش برابر پرواز روزانه از مسکو به سامرا هزینه خواهد داشت).

 

قطار

حداقل چهار قطار از مسکو به سامرا به صورت روزانه وجود دارد.  بلیط این قطار به قیمت 20 دلار فروخته شده و سفر 13 تا 20 ساعت طول می کشد. قطار در این مسیر یک گزینه عالی برای کسانی است که علاقه مند به دیدن مناظر روسیه می باشند.

 

اتوبوس

سفر با اتوبوس از مسکو به سامرا حدود 14 ساعت طول می کشد و هزینه بلیط آن حدود 25 دلار است.  قیمت بلیط اتوبوس، به نسبت سایر وسایل نقلیه، کمتر است، بنابراین گزینه ی مناسبی برای زمانی که سایر وسایل گران هستند می باشد.

 

کازان

چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم

هواپیما

کازان یک مقصد توریستی محبوب در روسیه است. حدود 90 دقیقه پرواز از مسکو به کازان طول می کشد ، بلیط این مسیر (بسته به روز هفته و زمان خریداری) از 50 دلار تا 150 دلار هزینه در بر دارد.

قطار

سفر قطاری از مسکو به کازان از 11-13 ساعت طول می کشد.  قیمت بلیط از 15 دلار شروع می شود و بسته به امکانات قطار متفاوت است.  قطارها از ایستگاه کاسانسکی در میدان Komsomolskaya خارج می شوند.

اتوبوس

سفر با اتوبوس از مسکو به کازان حدود 12 ساعت طول می کشد و هزینه بلیط آن حدود 25 دلار است.  اتوبوسها از مسکو دو بار در روز (در شبها) رد می شوند و صبح روز بعد به کازان می رسند.  

 

نیژنی نووگورود

چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم

هواپیما

هر روز چهار تا پنج پرواز از مسکو به نیژنی نووگورود وجود دارد.  پرواز حدود 90 دقیقه طول می کشد و هزینه های بلیط از 50 دلار به 150 دلار متغیر است. قیمت ها بسته به روز هفته متفاوت می باشد.

 

قطار

حرکت قطار از مسکو به نیژنی نووگورود از ایستگاه های قطار یوروسلاوکی و کورسکی مسکو صورت می گیرد.  ایستگاه خروج خود را سه بار چک کنید، زیرا چند ایستگاه متروی جداگانه وجود دارد.  سفر به مدت زمان 3. 5-6. 5 ساعت، بسته به نوع قطاری که انتخاب می کنید، طول می کشد.  اگر از قبل بلیط خرید شده باشد، بلیطتان می تواند 15 دلاری باشد.

 

اتوبوس

اتوبوس ها از مسکو به نیژنی نووگورود تقریبا هر ساعت پرواز می کنند.  قیمت بلیط از 17 دلار شروع می شود و سفر حدود 6 ساعت طول می کشد.  اتوبوس ها از ایستگاه های متروی Scholkovskaya یا Cherkizovskaya خارج می شوند.

 

ولگوگراد

چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم


هواپیما

پرواز به ولگوگراد ارزان و آسان است، این پرواز حدود 2 ساعت طول می کشد و هزینه بلیط آن حدود 60 دلار (اگر از قبل بلیط خریده باشید) می باشد.  پنج هواپیما در هر روز از مسکو به ولگوگراد وجود دارد.

قطار
اگر تصمیم بگیرید که قطار از مسکو به ولگوگراد بروید، می توانید یک کوپه با تخت دو نفره و یک قطار اکسپرس با صندلی های معمولی انتخاب کنید.  سفر از مسکو به ولگوگراد از 20 تا 24 ساعت طول می کشد و قیمت بلیط از 25 دلار برای تخت دو نفره شروع می شود.  قطارهای ولگوگراد از ایستگاه پائولتیکی عبور می کنند که از خطوط متروی قهوه ای و سبز به راحتی قابل دسترسی است.

اتوبوس
سفر با اتوبوس از مسکو به ولگوگراد طولانی و دشوار است و از 15 تا 18 ساعت، بسته به زمان و روز و مسیر دقیق اتوبوس، طول می کشد.  بلیط این اتوبوس ها از 25 دلار تا 35 دلار متغیر می باشد.  اتوبوس ها اغلب از اماکن مختلفی از شهر خارج می شوند.  

 

سارانسک
چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم
هواپیما
در هر روز یک هواپیما از فرودگاه دودودووو مسکو به Saransk پرواز دارد.  هواپیمای مذکور در اواخر بعد از ظهر مسکو را به مقصد سارانسک ترک می کند و بسته به روز پرواز، هزینه ها از 50 تا 80 دلار است.

قطار
سفر با قطار از مسکو به سارانسک می تواند از 12 دلار هزینه داشته باشد. ارزان ترین کوپه از 26 تا 35 دلار هزینه دارد.  قطارها به سارانسک از ایستگاه قطار کازانسکی در میدان Komsomolskaya خارج می شوند.  فقط دو قطار از مسکو به سارانسک در روز وجود دارد، پس مطمئن شوید که بلیط خود را در زمان مناسب دریافت کنید.

اتوبوس
سفر با اتوبوس به سارانسک حدود 13 ساعت طول می کشد و هزینه آن حدود 20 دلار است.  اتوبوس ها از ایستگاه شولکوفسایا و به صورت سه بار در روز از ایستگاه اصلی عبور می کنند.

 

یکاترینبورگ

چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم
هواپیما


یکاترینبورگ یک مقصد بسیار محبوب است.  پرواز حدود 3 ساعت طول می کشد و هزینه ی بلیط حدودا 60 دلار است.  پروازهای مستقیم زیادی از فرودگاههای Sheremetyevo و Domodedovo در مسکو وجود دارد.

قطار
یکاترینبورگ یکی از دورترین مکان های جام جهانی است.  سفربا  قطار یک روز و 5-8 ساعت طول می کشد.  بلیط تختخواب سفری حدود 45 دلار است.  قطارهای یکاترینبورگ از بسیاری از ایستگاه های قطار مختلف در مسکو حرکت می کنند، بنابراین مطمئن شوید که قبل از خروج بلیط خود را صحیح خریداری کرده اید.

 

روستوف آن دان

چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم


هواپیما


پرواز به روستوف-آن-دان حدود دو ساعت طول می کشد.  این هواپیماها از فرودگاه های مسکو چند بار در روز پرواز می کنند.  بلیط ها حدود 60 دلار هزینه دارد.

قطار
قیمت تختخواب سفری 40 دلار است.  قطارهای به Rostov-on-Don از ایستگاه های قطار مختلف در مسکو حرکت می کند، بنابراین به یاد داشته باشید که بلیط خود را قبل حرکت چک کنید!

اتوبوس
سفر با اتوبوس از مسکو به روستوف-آن-دان حدود 15 ساعت طول می کشد و هزینه ها از 20 دلار است.  اتوبوس ها به روستوف-آن-دان اغلب از مکان های مختلف، اما بسیار متفاوت در مسکو شروع می شود.

 

سوچی

چطور از مسکو به سایر شهرهای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 برویم


هواپیما


سوچی مقصد تعطیلات بسیار محبوبی است.  در هر روز تعداد کمی پرواز به این مقصد وجود دارد که از فرودگاههای ونوکو و شرمتیوو خارج می شود.  پرواز 3 ساعت طول می کشد و هزینه ی آن از 50 دلار تا 80 دلار متغیر است.

قطار
سوچی 24 ساعت با قطار از مسکو فاصله دارد.  سه قطار در روز وجود دارد که بازدید کنندگان را از مسکو به این مقصد می رساند.  بلیط ارزان ترین تختخواب سفری حدود 43 دلار می باشد.  قطارهای سوچی از ایستگاه های قطار Kurskii و Kazanskii خارج می شوند: به یاد داشته باشید که بلیط خود را چک کنید!

 


BlaBlaCar یک نوع بسیار محبوب حمل و نقل در روسیه است.  اگر دوست دارید با مردم محلی ملاقات کنید و در حومه روستایی روسیه رانندگی کنید، و همچنین سفری مقرون به صرفه داشته باشید، قطعا این گزینه را در نظر بگیرید.  در واقع، روس ها بسیار متواضع هستند و رانندگان بسیار خوب و با گذشتی هستند و همیشه مایلند به گردشگران گمشده کمک کنند.  

 

منبع : theculturetrip

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.