درخواست وثیقه 30 میلیونی توسط شرکت هواپیمایی امارات

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
22 بهمن 1390 00:00
0

در حالی که اخذ وثیقه 30 میلیون تومانی منجر به واکنش شدید دفاتر خدمات مسافرتی شده بود نماینده خطوط پروازی امارات این اقدام را برپایه تغییر مبادلات تجاری دنیا دانست و در این میان سازمان هواپیمایی کشور این اقدام را عادی تلقی‌کرد و گفت که پیگیر ماجرا هستند اما برخی کارشناسان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که خطوط هواپیمایی امارات قراردادهای زیادی با کشور ایران دارد و سودهای کلانی از فعالیت در ایران می برند.

بنابراین طرح چنین درخواست هایی بی معنی بوده و به نظر می رسد آن‌ها سعی دارند با فشار به دفاتر هواپیمایی و فروش بلیط در ایران، آنها را مجبور به تمکین کنند، اما وزارت راه و شهرسازی باید با این موضوع برخود کند و از دفاتر خدمات مسافرتی حمایت کند چرا که اگر مسئولان ایرانی برخورد جدی تری با این شرکت هواپیمایی داشته باشند و حتی موضوع خروج این شرکت از ایران را مطرح کند، این شرکت نسبت به تصمیم خود تجدید نظر می کند.

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.