سقوط هواپیما با 100 سرنشین در مکزیک

4.6
از 5 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
سقوط عجیب هواپیما با 100 سرنشین، بی هیچ کشته‌ای!
10 مرداد 1397 17:45
0

هواپیمایی مسافربری که 97 مسافر و 4 نفر خدمه داشت در ایالتی به نام دوانگو Durango در مکزیک سقوط کرد. فرماندار ایالتی مکزیک گفت که در این حادثه هیچ‌کس جان خود را از دست نداده است. پرواز شماره‌ی (ای ام 2431) که متعلق به شرکت ارومکزیکو و از نوع امبرار 190 بود از فرودگاه بین المللی گوادلوپ ویکتوریا به مکزیکوسیتی می‌رفت.

فرماندار ایالت دورانگو، خوزه آیسپورو در توییتر خود نوشت که کسی از مسافران یا خدمه کشته نشده است اما 85 نفر مجروح شده‌اند. مقامات مربوطه چنین گفتند: از 101 سرنشین این هواپیما 37 تن در بیمارستان بستری هستند و حال دو نفر از آن‌ها وخیم است.

بر اساس گزارشات رسانه‌های محلی هواپیما 5 دقیقه پس از پرواز سقوط کرد و سرنشینانش تلاش کردند خود را به جاده‌ای در نزدیکی محل حادثه برسانند. این هواپیما در ساعت 4 بعدازظهر –به وقت محلی-  در فاصله 10 کیلومتری از فرودگاه بود که دچار این حادثه شد. شرکتی که مدیریت فرودگاه مبدا را به عهده داشت اینگونه گفت: داده‌های اولیه نشان می‌دهند که نامساعد بودن هوا دلیل این حداثه بود. گویا هواپیما در میان تگرگ از زمین بلند شد و به سرعت مجبور به فرود شد.

در این زمینه آلخاندرو کاردوزا سخنگوی سازمان دفاع غیرنظامیان چنین گفت: آتش‌سوزی ناشی از سقوط این هواپیما در حال حاضر مهار شده‌ است و پس از سقوط این پرواز، فرودگاه تعطیل شد.

سقوط هواپیما با 100 سرنشین در مکزیک

منبع: ایسنا

زهرا میرزایی