معرفی بخش جدید سایت : نقد، بررسی و معرفی مقاصد توریستی و هتل ها

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
21 خرداد 1391 00:00
0

وب سایت بانک تور و گردشگری در حرکتی جدید اقدام به معرفی اختصاصی و ویژه جاذبه های توریستی ایران و جهان خواهد نمود. در این حرکت تیم ویژه ای از وب سایت به شهر ، هتل و یا جاذبه های گردشگری مسافرت خواهند نمود و ضمن تهیه عکسهای اختصاصی و تجربه نمودن موارد مختلف نقاط ضعف و قوت شهر / هتل های فوق را بازگو خواهند نمود و جاذبه های توریستی و گردشگری، بهترین مناطق، بهترین هتل ها، بهترین رستوران ها، بهترین فروشگاه ها و مراکز خرید را معرفی خواهند نمود.



البته بدیهی است که شروع این حرکت با نواقصی روبرو باشد و تا بهتر و کاملتر شدن این بخش به راهنمایی ها و انتقادات شما عزیزان نیازمندیم. همچنین تمامی موارد معرفی شده و توصیه شده نظر وب سایت بانک تور و گردشگری میباشند و ممکن است سلایق و یافته ها برخی از مسافران با ما همراستا و همسو نباشد. تمامی توصیه ها، نقاط ضعف و قوت بازگو شده بر اساس نظرات تیم اعزام شده میباشد و هیچ گونه متخصصی این ارزیابی ها را صورت نخواهد داد و صرفا به عنوان یک تیم توریستی ایرانی و از دید چند مسافر ایرانی این بررسی ها صورت خواهد گرفت.



دوستانی که قصد استفاده از مطالب فوق را دارند بایستی به این نکته آگاه باشند که تمامی مشاهدات و موارد بازگو شده در یک بازه زمانی خاص صورت گرفته است و میتواند توسط هتل ها یا مراکز ارائه دهنده خدمات توریستی تغییر یابند. در اولین قدم اقدام به معرفی "شعر توریستی و ساحلی مارماریس" خواهیم نمود، این تور با اسپانسرینگ آژانس شباویز برگزار گردید.



منتظر نظرات شما عزیزان هستیم .

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.