نظر سنجی - تورهای لحظه آخری

5
از 1 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
10 تیر 1391 01:00
105

با سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان بانک تور و گردشگری. مطابق با روالی که اخیرا در پیش گرفته ایم با نظر سنجی جدیدی در خدمت شما هستیم . طی چندین مرحله نظر سنجی انجام شده نتایج بسیار ارزشمندی به دست آمده است که به امید خدا پس از اتمام تمامی نظر سنجی های پیش بینی شده و ارزیابی نتایج تمامی نتایج خط مشی آینده وب سایت و آژانس های مسافرتی عضو سر و شکل بهتری پیدا خواهد نمود و تمام تلاش خود را خواهیم نمود که نظرات و سلایق شما عزیزان را در هر چه بهتر شدن وب سایت به کار ببندیم.

همانطور که از آدرس وب سایت نیر مشخص است ، سعی ما بر این بوده که تورهای لحظه آخری و داغ را به شما عزیزان معرفی نماییم و طی تماسهایی که برخی از مشترکان و همراهان وب سایت داشته ایم در جریان هستیم که بعضی از دوستان به دفعات از این گونه تورها استفاده نموده اند. با این حال برای ما بسیار جالب است که بدانیم چند درصد از کاربران وب سایت امکان استفاده از تورها لحظه آخری را دارا هستند .

به همین جهت نظر سنجی شماره 5 وب سایت در رابطه با شرایط کاربران سایت در استفاده از تورهای لحظه آخری میباشد .پیشاپیش از شرکت نمودن شما در این نظر سنجی سپاسگداریم.

[poll]6[/poll]

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.