نظر سنجی - خرید آنلاین تور و بلیط

4.7
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
26 تیر 1391 01:00
0

ضمن عرض سلام به تمامی کاربران و بازدید کنندگان وب سایت بانک تور و گردشگری. در ابتدا لازم میدانیم بابت چند روز اخیر و عدم ارسال خبرنامه ها از شما دوستان عذرخواهی کنیم و این مژده رو به شما عزیزان بدهیم که از امروز مجددا ارسال خبرنامه ها و بروزرسانی بخش اخبار از سر گرفته خواهد شد.

دومین مطلبی که قصد داریم درباره آن با شما عزیزان صحبت کنیم "خرید آنلاین تور و بلیط " است. شاید بسیاری از شما عزیزان که اهل اینترنت و اینترنت گردی باشید ترجیح بدهید بیشتر امور و مخصوصا خرید های خود را از طریق اینترنت انجام دهید. این مسئله در قبال بسیاری از امور مانند پرداخت قبوض، استفاده از اینترنت بانک، خرید محصولات دیجیتال، خرید شارژ سیم کارت و . . . تقریبا در جامعه آنلاین ایرانی جا افتاده است . اما در رابطه با خرید تور و بلیط هنوز اقدامی جدی و اساسی در کشور صورت نگرفته است . بر همین اساس و با توجه به قسمتی که به زودی راه اندازی خواهد شد تصمیم به راه اندازی این نظرسنجی نمودیم تا نظر شما عزیزان را در رابطه با آن جویا شویم.

از شما خواهشمندیم در نظرسنجی فوق شرکت نموده و با ثبت نقطه نظرات ما را با دغدغه های خود و مشکلاتی که در این راه وجود دارند آشنا نمایید . امید به اینکه با جمع بندی که از این نظر سنجی به دست خواهد آمد این قسمت از سایت را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی نماییم .

با تشکر

مدیریت سایت


[poll]9[/poll]
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.