تالار گفتمان بانک تور و گردشگری

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
21 آبان 1391 00:00
10

سلام خدمت تمامی همراهان و دوستان عزیز. قصد معرفی بخش جدیدی از سایت را داریم که باید خیلی زودتر آنرا راه اندازی مینمودیم. این بخش تالار گفتمان یا Forum نام دارد و شاید بسیاری از شما عزیزان آشنایی کامل با آن داشته باشید.


اما برای دوستانی که اطلاعات کافی در این باره ندارند باید عرض کنیم که فروم (Forum) مکانی برای بحث و تبادل نظر میان کاربران اینترنتی است و در آن محتوی و مطالب توسط کاربران ایجاد میشود. البته با توجه به دسته بندی و قسمت های مختلفی که میتوان در فروم ایجاد کرد شکل کاری آنها نیز متفاوت خواهد بود، اما به صورت کلی فروم یا تالار گفتمان بانک تور وگردشگری با توجه به مقاصد گردشگری مختلف تقسیم بندی شده است و هر شهر/مقصد گردشگری دارای دسته بندی های زیر است :


1- سئوال جواب : در این بخش هر کابری که سئوالی مرتبط با آن شهر/ مقصد توریستی دارد میتواند سئوال خود را مطرح نماید و دیگر کاربران سایت میتواننند به آن پاسخ دهند.


2-سفرنامه ها و تجارب شما : ادر این بخش شما میتوانید سفرنامه و تجارب خود را در باره شهری که در آن قسمت مینتویسید با دیگران به اشتراک بگذارید و پاسخگوی دیگران در آن زیمنه باشید


3- معرفی جاذبه های توریستی : این بخش مخصوص برای شهر های داخلی میتواند توسط قسمتی باشد تا شهر یا جاذبه توریستی خاصی را به دیگر ایرانیان معرفی نمایید، البته برای شهرها و ماصد خارجی نیز همین کاربرد را خواهد داشت.


4- تورها : در این بخش آژانس های مسافرتی عضو در سیستم میتوانند به معرفی تورها و پکیج های خود بنمایند و پاسخگوی سئوالات احتمالی کاربران باشند . یا اگر کاربری نیاز به توری خاص با شرایط ویژه داشته باشد در این بخش آنرا مطرح نماید.


5- هتل ها : در این بخش شما میتوانید در رابطه با هتل هایی که تجربه حضور در آنها داشته اید مطلب و عکس منتشر نمایید و نظرات خود را در رابطه با هتل با دیگران به اشتراک بگذارید.


نکته بسیار مهم : فعالیت در تالارهای گفتمان با سایتها کمی متفاوت است و نیاز به حضور فعال و مستمر شما دوستان و عزیزان دارد. همچنین حضور و فعالیت تور لیدرها کمک بسیار زیادی به رشد و شکوفایی این بخش از سایت خواهد داشته و از تمامی این دوتسان دعوت میکنیم با خضور و ثبت نام در این بخش و درخواست کاربری ویژه دانش و تجارب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.


نکته بعدی این است که تمامی تالارهای گفتمان نیاز به حضور مدیرانی جهت نظم بخشیدن به قسمت های مختلف دارند از اینرو کاربرانی که حضور فعال و چشمگیر در تالار گفتمان داشته باشند را به عنوان مدیران بخش های مختلف ( با توجه به تجربه و علاقه) انتخاب خواهیم نمود . مزایایی ویژه برای آنها قائل خواهیم شد.


آخرین نکته هم این است که خواهشا فقط به صورت فارسی در تالارهای بنویسید و قبل از ثبت مطلبی مطمئن شوید که مطلب مشابهی وجود ندارد.

هم اکنون با تکمیل فرم عضویت اولین قدم را بردارید. منتظر حضور و فعالیت شما عزیزان هستیم.


ورود به تالار گفتمان بانک تور و گردشگری


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.