قسمت چهاردهم رادیو ماجرا؛ با مینا قربانی و حبیب اشتری و سفر؛ ایستادگی در باد!

4
از 15 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
ماجرای زوج ایرانی در بیابان مرگ آرژانتین
05 شهریور 1399 12:00
7

 900-majara14-part01-castbox.jpg

گفتنش تازه نیست؛ اینکه سفر آینه‌ی تمام نمای زندگی‌ست، اینکه هر لحظه از آن با هر بالا و پایین و تلخ و شیرینی، سرشار از نشانی‌های زندگی‌ست. گاهی برای قدم برداشتن در این مسیر پر فراز و نشیب، تنها به یک تلنگر کوچک نیاز داریم! تلنگری که حداقل برای زوج ایرانی و ماجراجویی به نام‌های مینا قربانی و حبیب اشتری، کار خودش را کرد و به گفته‌ی خودشان: «همه چیز از ماهی سیاه کوچولو شروع شد!»

آن‌ها پس از خواندن این کتاب تصمیم گرفتند تا دنیایشان را گسترده‌تر کنند و از حباب شیشه‌ای که درونش زندگی می‌کردند بیرون بیایند! آن‌ها پا به پای هم، قدم در راهی گذاشتند که معادلاتش شباهت خیلی کمی با یک زندگی روتین داشت! زندگی عجیبی که خوشبختانه با روحیه‌ی هردو سازگار بود و باعث شد تا آن‌ها به زوج جهانگردی تبدیل شوند که دیگر همه جای دنیا را بخشی از خانه خودشان می‌دانستند!

همانطور که گفتیم، در این قسمت از پادکست رادیو ماجرا به سراغ مینا قربانی و حبیب اشتری رفته‌ایم و از تصمیم بزرگ آن‌ها برای تغییر سبک زندگی‌شان حرف زده‌ایم و با فراز و نشیب‌هایی که در این راه با آن مواجه شدند آشنا شدیم.

با ما و این زوج دوست‌داشتنی همراه شوید و این قسمت شنیدنی از رادیو ماجرا را از دست ندهید!

در CastBox گوش کنید

دانلود فایل صوتی در کانال تلگرام رادیو ماجرا 

 

 برای شنیدن تمامی قسمت‌های رادیو ماجرا به صفحه رادیو ماجرا مراجعه کنید.

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

نسیم اسلامپور
نسیم اسلامپور