قسمت چهاردهم رادیو ماجرا؛ با مینا قربانی و حبیب اشتری و سفر؛ ایستادگی در باد! - بخش دوم

4.6
از 9 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
عبور زوج ایرانی از جاده مرگ در بولیوی!
21 شهریور 1399 09:00
4

 900-majara14-part02-castbox.jpg

در قسمت قبلی رادیو ماجرا یعنی ماجرای چهاردهم - بخش اول، به سراغ مینا قربانی و حبیب اشتری رفته‌ بودیم و از تصمیم بزرگ آن‌ها برای تغییر سبک زندگی‌شان حرف زدیم و با فراز و نشیب‌هایی که در این راه با آن مواجه شدند آشنا شدیم. 

تداوم و سر خم نکردن در مقابل مشکلات، ما را به نقطه‌هایی طلایی در زندگی می‌رساند که بیشتر آن‌ها تاریخ‌ساز نیز می‌شوند. تاریخی که برای هر کدام از ما معنای جذاب و متفاوتی دارد و به ظاهر، گذر از آن لحظات برایمان امکان‌پذیر نیست.

در این قسمت خواهیم شنید که حبیب و مینا بعد از رکاب زدن‌های زیاد به شهر سانتیاگو می‌رسند و ادامه سفر هیجان‌انگیزشان را در آمریکای جنوبی رقم می‌زنند. در این قسمت که بخش دوم ماجراهای سفر مینا و حبیب به آمریکای جنوبی را شامل می‌شود، ادامه ماجراهای سفر هیجان‌انگیزشان با دوچرخه را در این قاره می‌شنویم.

اگر خاطرتان باشد در قسمت قبلی به جایی رسیدیم که حبیب و مینا به شهر سانتیاگو رسیدند و... حالا ادامه‌ی ماجرا را از زبان خودشان خواهیم شنید. ماجرایی که شما را غافلگیر خواهد کرد.

در CastBox گوش کنید

دانلود فایل صوتی در کانال تلگرام رادیو ماجرا 

 

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

نسیم اسلامپور
نسیم اسلامپور