استراحتگاه و هتل کویری آنانتارا قصر السراب، بهشتی در دل کویر

4.6
از 19 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
امارات در قلب کویر بهشتی جدید احداث کرد + تصاویر
09 آذر 1399 07:00
13

یکی از اعجاب‌انگیزترین هتل‌هایی که می‌توانید آن را تجربه کنید، هتلی مجلل و باشکوه در میانه کویری خشک و برهوت است. آنانتارا قصر السراب، هتل و استراحتگاهی کویری می‌باشد که در فاصله 2 ساعت رانندگی از ابوظبی واقع گردیده.

هتل قصر السراب

هتل آنانتارا قصر السراب، خدماتی در سطح جهانی را به گردشگران و مسافران خود ارائه می‌دهد. هتل عجیب و سحرانگیز قصر السراب در میانه صحرای لیوا برپا شده، خلوتگاهی با دکوراسیون مجلل و قلعه‌ای کویری با منظره‌هایی نفس‌گیر است.

اینجا جاییست که با جذابیت و خلسه‌ای عرفانی، شور و شوقی فرهنگی و تجملی بی‌نظیر، خاطراتی منحصربه فرد را در ذهن به جا می‌گذارد.

هتل آنانتارا قصر السراب

استراحتگاه کویری قصر السراب آنانتارا، در فاصله کمتر از 200 کیلومتری ابوظبی واقع شده است، جایی که انگار جدا از جهان است.

اینجا جاییست که شما را به کشف شکوه و جذابیت بی‌نظیر محیط اطراف دعوت می‌کند. ساختمان‌هایی حیرت‌انگیز که بر طبق شرایط محیط و فرهنگ منطقه بنا شده‌اند.

هتل قصر السراب

این شکوه بی‌منتها، قلعه برج‌ها، حیاط‌ها، آبنماها و سوئیت‌های بزرگی را در خود جای داده است.

هتل آنانتارا قصر السراب

اتاق‌ها

اتاق‌ها حدوداً 40 تا 45 متر مربع فضای داخلی و خارجی دارند. مهمانان در اتاق‌های فوق‌العاده خود می‌توانند منظره‌ای از تپه‌های شنی بی‌پایان و تراسی با نمای باغ سرسبز و عربی مشاهده کنند. هنگام غروب، خورشید درست بالای بالکن قرار می‌گیرد و چه‌چیزی بهتر از دیدن منظره غروب کویر در حالیکه بر بالکنی لاکچری و مجلل خود ایستاده‌اید.

هتل قصر السراب

ویلاهای استخری رو به غروب خورشید هستند اما ویلاهای سلطنتی در فاصله نیم کیلومتری از استراحتگاه و با امکانات بهترین هتل‌های 5 ستاره ابوظبی قرار گرفته‌اند.

هتل آنانتارا قصر السراب

همه اتاق‌های این قصر کویری، درهای کشویی شیشه‌ای دارند که به سوی چشم‌انداز صحرا باز می‌شوند.

هتل آنانتارا قصر السراب

ماجراجویی‌های کویری

هتل قصر السراب خدماتی در قالب مسابقات آدرنالین ارائه می‌دهد و با راهنمایان ویژه خود، گردشگران را با اسرار کویر و بخش‌های هیجان‌انگیز آن آشنا می‌کند. گردشگران و مسافران می‌توانند با شترهای السراب، بر روی تپه‌های شنی شتر سواری کنند.

ابوظبی

امارات

پیاده‌روی در صحرا، زمین تنیس، باشگاه کودکان، اسب‌سواری، تیراندازی با کمان و دوچرخه‌سواری کوهستان از دیگر امکانات و امتیازاتی است که قصر السراب برای میهمانان خود تدارک می‌بیند.

کویر

هتل قصر السراب

هتل قصر السراب

از خدمات تفریحی این هتل مجلل که اوقات فراغت خوشی را برای مسافران خود فراهم می‌کند، استخر روباز، اسپای آبگرم و سالن بدن‌سازی است.

هتل قصر السراب

بعد از یک روز اکتشاف در صحرا، می‌توانید به استخرهای روباز بروید، روی صندلی‌های آفتابگیر و در سایه درختان خرما دراز بکشید، و یا در اسپای آنانتارا، بهترین ماساژ را بگیرید. در اسپای آنانتارا انواع روش‌های درمانی خاورمیانه و ویژه تایلندی که به ذهن و جسم و روح آرامش می‌بخشند، ارائه می‌شود.

آفرود کویر

در هتل قصر السراب، می‌توانید از مجموعه امکانات فراغتی و استراحتی لوکسی لذت ببرید و در شکوه و عظمت چشم‌انداز طبیعت، در تغییری ابدی غرق شوید.

15.jpg

رستوران

رستوران‌های آنانتارا هریک غذاهایی دلچسب اما با سبک متفاوت ارائه می‌دهند. رستوران الواحه آنانتارا عالی‌ترین غذاهای عربی را سرو می‌کند، رستوران سوحایل از غذاهای فرانسوی الهام می‌گیرد. همچنین وعده‌های غذایی سبُک در رستوران قادیر سرو می‌شود که فضایی جزیره مانند دارد و برای رسیدن به آن باید از پل عبور کرد.

هتل قصر السراب

هتل قصر السراب

هتل قصر السراب

هتل قصر السراب، در شرایط کرونا، امکانات و خدمات رفاه و سلامتی خود را به‌روزرسانی کرده و بخشی از خدمات مانند باشگاه کودکان، باشگاه نوجوانان، مرکز سلامت، پیشخدمت اختصاصی و فعالیت‌های انتخابی را از دسترس خارج کرده است.

19.jpg

برای اقامت در این هتل، باید از پیش ثبت نام و اتاق رزرو کرد. کودکان زیر 12سال اجازه ورود به اسپای آبگرم را ندارند. فقط یک مورد را به‌عنوان نکته درنظر بگیرید؛ درکنار اقامتی لوکس و منحصربه‌فرد، ممکن است قیمت‌ این هتل بسیار گران باشد؛ به‌خصوص خدماتی مانند غذا و نوشیدنی.

 

منابع:

anantara

hotels

tripadvisor

booking

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.