نسخه iOS اپلیکیشن لست سکند منتشر شد + آموزش نصب

4
از 42 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
نسخه iOS اپلیکیشن لست سکند منتشر شد + آموزش نصب
23 خرداد 1400 13:31
6

اپلیکیشن لست سکند

شما می‌توانید جدیدترین نسخه IOS اپلیکیشن لست سکند را به صورت مستقیم و کاملا رایگان نصب کنید. این نسخه در اصل به صورت مستقیم و تستی برای استفاده شما دوستان آماده شده است و برای نصب اپلیکیشن لست سکند ابتدا لازم است که نرم افزار Test Flight را نصب کنید.

نرم افزار تست فلایت از زیر مجموعه اپلیکیشن های شرکت Apple است که در اصل برای این ساخته شده است که شرکت‌ها بتوانند نسخه‌های اپلیکیشن را قبل از انتشار رسمی و به جهت تست و باگ گیری در اختیار کاربران خود قرار دهند. حداکثر 10.000 نفر از کاربران می‌توانند این نسخه تستی را نصب کنند و اخیرا این روش در ایران بسیار استفاده می‌شود.

تنها نکته منفی این است که از زمانی که اپلیکیشنی را توسط تست فلایت نصب می‌کنید، آن اپلیکیشن تنها 90 روز کار می‌کند و حتما باید بعد از اتمام 90 روز، آن را به‌روزرسانی کنید.

برای شروع ابتدا اپلیکیشن Test Flight را از اپ استور این لینک نصب کنید:

دانلود اپلیکیشن تست فلایت

بعد از نصب این اپلیکیشن، روی لینک زیر کلیک کنید و چند مرحله بسیار ساده را مطابق با تصاویر ادامه دهید تا آخرین نسخه از اپلیکیشن لست سکند برای شما نصب شود :

Testflight.apple.com/join/EXWOCWEz

مراحل زیر را انجام دهید :

 

اپلیکشن لست سکند

آموزش نصب اپلیکشن لست سکند

اپلیکشن آی او اس لست سکند

اپلیکشن ios لست سکند

اپلیکشن ios لست سکند

 

لطفا دقت کنید که در نسخه ‌های جدید IOS اپلیکیشن‌های جدید نصب شده، بدون تایید شدن در Home Screen قرار نمی‌گیرند و  در صفحه آخر Home Screen گوشی شما در بخش Recentley Added در دسترس شما هستند و از آنجا می‌توانید اپلیکیشن‌های مد نظر را Add to home Screen کنید.

 اگر هم که کاربر اندروید (Android)هستید، میتوانید آخرین نسخه را از گوگل پلی و یا کافه بازار دانلود و نصب کنید.

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.