افتتاح 9 هتل و هتل‌آپارتمان در شهر توریستی سرعین

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
افتتاح 9 هتل و هتل‌آپارتمان در شهر توریستی سرعین
24 مهر 1389 00:00
0

فردا با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری 9 هتل و هتل آپارتمان در شهر توریستی سرعین افتتاح می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان این مطلب به میراث‌آریا(chtn) گفت: هتل آپارتمان شایان، هتل بوستان، هتل آپارتمان آلتین، هتل آپارتمان آتا، هتل آپارتمان تماشا، هتل آپارتمان آتاناز، هتل آپارتمان ستاره آذربایجان، بازارچه لاله و هتل آپارتمان دربار فردا در سفر سوم ریاست جمهوری به استان اردبیل به بهره‌برداری خواهند رسید.

یحیی نقی‌زاده افزود: ساخت بیشتر این هتل‌آپارتمان‌ها از سال 85 آغاز شده و در سال 89 به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: مجموع تسهیلات بانکی برای هتل و هتل‌آپارتمان‌ها در حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و آورده مجری در حدود 7 میلیارد و 100 میلیون تومان است. 

وی اضافه کرد: کل سرمایه‌گذاری این طرح‌ها و پروژه‌ها در حدود 18 میلیارد تومان است.

نقی‌زاده با بیان اینکه زیربنای مجموع این هتل و هتل‌آپارتمان‌ها در حدود 13 هزار و 216 متر مربع اعلام شده است، خاطر نشان کرد: با ساخت این هتل و هتل آپارتمان‌ها 187 اتاق به مجموعه مراکز اقامتی استان اردبیل و به ویژه شهر توریستی سرعین اضافه شده است.

وی ادامه داد : این هتل ها و هتل آپارتمان ها در حد یک و 2 ستاره هستند .

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.