بهترین تورهای اتوبوس‌ های گردشگری را بشناسیم

4.4
از 7 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین تورهای اتوبوس‌های گردشگری کدام هستند؟
12 بهمن 1397 09:00
0

مقاصد مهم گردشگری در مسیرهای مهم خود، اتوبوس‌های گردشگری‌ای را که به اتوبوس‎‌های  Hop-on, Hop-off معروف هستند، فعال کرده‌اند به منظور کمک به گشت و گذار مسافران و کاهش هزینه‌های سفر آنها، این تورها یکی از بهترین راه‌ها برای گشت و گذار در شهر مقصد است. زیرا با این تورها شما در هر جاذبه‌ای که بخواهید، می‌توانید از اتوبوس پیاده شده و هر چقدر که دوست داشته باشید، بمانید و بعد با اتوبوس بعدی به جاذبه‌ی بعدی سفر کنید. بلیط این اتوبوس‌ها اصولا 24 ساعته هستند ولی برخی از کشورها بلیط‌های با مدت زمان بیشتر هم دارند. در برخی مقاصد روی این بلیط‌ها تخفیف‌هایی برای رستوران‌ها، کافه‌ها و دیگر مکان‌های تفریحی (که جزو جاذبه‌های اصلی مقصد نیستند) نیز ارائه می‌شود. دراینجا به بهترین تورهای گردشگری این اتوبوس‌ها اشاره می‌کنیم پس همراهمان باشید.

 

لندن

استفاده از تورهای اتوبوس‌های گردشگری در لندن برای رفتن به یک جاذبه با داستان‌ها و روایت‌های افرادی که شهر را بلد هستند، بهترین شیوه برای گردش در این شهر است. شما می‌توانید در هر مکانی که می‌خواهید از اتوبوس پیاده شوید و در هر مکانی که تمایل دارید سوار اتوبوس شوید. فقط برای دیدن میدان ترافالگار (Trafalgar Square)، کاخ سنت جیمز (St. James Palace)، کاخ بکینگام (Buckingham Palace)، پل لندن (London Bridge) لازم است نام آنها را بگویید تا به آن‌جا برسید. پکیج تورهای اتوبوس گردشگری نه تنها شامل اتوبوس‌های گردشگری هستند بلکه بلیط کشتی‌های تفریحی رودخانه‌ی تایمز (Thames river) را نیز شامل می‌شوند و همچنین فرصتی برای اینکه با تورهای پیاده‌روی که سازمان گردشگری لندن ارايه می‌دهد، همراه شوید را نیز به شما می‌دهند. آماده‌ی یک درس تاریخی به همراه گشت و گذار هستید؟ پس این اتوبوس‌ها برای شما ساخته شده‌اند!

  • بلیط اتوبوسهای گردشگری در لندن 24 ساعت اعتبار دارند.

بهترین تورهای اتوبوس گردشگری  (اتوبوس های Hop-on, Hop-off)

 

پاریس

به نظرتان چقدر امکان دارد که مسیر موزه لوور تا برج ایفل را اشتباه بروید؟ بهترین راه برای کاهش این نوع خطاها خرید تور اتوبوس‌های گردشگری پاریس است. اتوبوس‌های گردشگری پاریس دارای چهار مسیر متفاوت هستند که بیش از پنجاه ایستگاه در طول راه برای کشف پاریس را پیش پایتان می‌گذارند. به راحتی می‌توانید با این اتوبوس‌های گردشگری که تقریبا اکثر جاذبه‌های گردشگری شهر عشق را پوشش می‌دهد، پاریس را کشف کنید و تاریخچه‌ی آنها را درک کنید.

  • بلیط این تورها در پاریس حداکثر تا سه روز اعتبار دارند.

بهترین تورهای اتوبوس گردشگری  (اتوبوس های Hop-on, Hop-off)

 

نیویورک

The Big Apple را هرگز اینگونه کشف نخواهید کرد. شهر نیویورک دارای دو نوع تور گردشگری اتوبوسی است که مسیرها و ایستگاه‌های متنوعی دارند. با خرید و ثبت نام در این تورها می‌توانید از میدان تایمز، ساختمان مرکزی دولت، شهر چینی‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر دیدن کنید. در پکیج جدید علاوه بر همه‌ی این مقاصد، یک کارت تغذیه و تفریح نیز ارائه می‌شود که طیفی از بهترین رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و جاذبه‌های منهتن را در بر می‌گیرد.

  • بلیط این تورها در نیویورک حداکثر تا 48 ساعت اعتبار دارند.

بهترین تورهای اتوبوس گردشگری  (اتوبوس های Hop-on, Hop-off)

 

سنگاپور

ماجراجویی خود در سنگاپور را برنامه ریزی کنید. اینکه می‌خواهید در سنگاپور استراحت کنید یا از مناظره شهری لذت ببرید. سنگاپور هر آنچه بخواهید در اختیار شما می‌گذارد. در یکی از تورهای اتوبوس‌های گردشگری ثبت نام کنید و به کشف این شهر بپردازید. قطعا از بازدید مکان‌های دیدنی سنگاپور خسته نخواهید شد. بخشی از این تورها در سنگاپور مربوط به خرید سوغاتی است که اگر به این جاذبه علاقمند هستید می‌توانید در ایستگاه مربوط به این جاذبه پیاده شوید و از خرید سوغاتی لذت ببرید.

  • بلیط اتوبوس‌های گردشگری در سنگاپور حداکثر تا 24 ساعت اعتبار دارند.

بهترین تورهای اتوبوس گردشگری  (اتوبوس های Hop-on, Hop-off)

 

رم

تورهای اتوبوس‌های گردشگری رم به علت انعطاف‌پذیری که به برنامه‌های گردشگران می‌دهند، بین گردشگران بسیار محبوب هستند. جاذبه‌های برجسته‌ی رم مثل کولوسئوم، واتیکان و معبد زئوس در میان ایستگاه‌های اتوبوس گردشگری رم قرار دارند. خود را با این تور همراه کنید تا اطلاعاتی از تاریخ این شهر رویایی را کسب کنید.

  • اعتبار بلیط اتوبوس‌های گردشگری در رم تا 72 ساعت است که براساس نوع مسیر شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

بهترین تورهای اتوبوس گردشگری  (اتوبوس های Hop-on, Hop-off)

 آیا تا به حال در سفرهایتان از این اتوبوس‌ها استفاده کرده‌اید؟ به نظرتان این اتوبوس‌ها انتخاب خوبی برای گردش در شهر هستند یا آن‌ها را نمی‌پسندید؟ تجربیاتتان را با ما و سایر همراهان لست‌سکند به اشتراک بگذارید.

منبع: www.wayn.com

فاطمه فراهانی
فاطمه فراهانی