بهترین مکان برای خرید سوغاتی در بدروم

4.7
از 3 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین مکان برای خرید سوغاتی در بدروم + تصاویر
16 تیر 1397 12:00
0

از هنرهای محلی و صنایع دستی و منسوجات زیبا، اشیاء سرامیکی و حتی غذا در بدروم هرچه بگوییم کم گفته ایم! این شهر دارای سوغات و هدیه های شگفت انگیزی است که شما را یاد روزهای تابستانی شگفت انگیز می اندازد. در بدروم هم بازار محلی در Yılıkavak  وجود دارد و هم بوتیک های ویژه و خاص در Türkbükü  پذیرای شما هستند. در ادامه ما برخی از بهترین مکانهای خرید را انتخاب کردیم و ان ها را معرفی می کنیم!

Yalıkavak Pazarı

پنج شنبه بازار Yalıkavak نه تنها مکانی است که تازه ترین محصول تولید شده از دهکده های اطراف را به ارمغان می آورد بلکه میوه های باغ های خصوصی و بومی را می توانید خریداری نمایید.

شما در این بازار می توانید صندل چرمی و دستبند سنتی را پیدا کنید یا سرامیک های با دست نقاشی شده، لباس و خیلی چیزهای دیگر را به عنوان سوغاتی خریداری نمایید.

بهترین مکان برای خرید سوغاتی در بدروم

 

İpekçe

Türkbükü خلیج پرجمعیت بدروم در برگیرنده ی برخی از بهترین رستوران های شهر و هتل های لوکس است. در این منطقه یک فروشگاه زیبا پر از منسوجات، طلا و جواهر، اقلام دکوراسیون منزل و لباس وجود دارد که برای خرید فوق العاده است. ساحل رنگارنگ فروشگاه با جمعیت مردم پوشانده شده است.

بهترین مکان برای خرید سوغاتی در بدروم

بدروم هاولو Bodrum Havlu
Peştamal یک نوع حوله نازک است که با در حمام ترکی استفاده می شود و بین مردم بومی یکی از محبوب ترین هدایا است.  اغلب مردم محلی با استفاده از paştamels در ساحل حمام آفتاب می گیرند و این نوع حوله به دلیل جذب فوق العاده بالا و زمان خشک شدن سریع عاشقان زیادی دارد. بدروم هاولو یکی از بهترین مکان ها برای انتخاب یک paştamel است که شما می توانید در خانه استفاده کنید، زیرا در رنگ بندی های زیادی ارائه می شوند.

بهترین مکان برای خرید سوغاتی در بدروم

بازار Gümüşlük
Gümüşlük یکی از زیباترین و جذاب ترین مناطق بدروم است که در آن رستوران ها، زمین های بازی و بسیاری قایق های ماهیگیری رنگارنگ را پیدا خواهید کرد. در هوای آزاد بازار در ورودی Gümüşlük طیف رنگی متنوعی از کالاهای دست ساز مانند سرامیک با دست نقاشی شده، وسایل دکوراسیونی زیبا و هنر های محلی را مشاهده خواهید کرد. اگر مسافر تور بدروم هستید بازدید از این بازار اصلا از دست ندهید.

بهترین مکان برای خرید سوغاتی در بدروم
 

فروشگاه هتل ماچاکزی (Maçakızı Hotel Store)


هتل Maçakızı یکی از مشهورترین هتلهای لوکس در بدروم است که کاملا به منظره طبیعی اژه دید دارد. چشم انداز مدرن این هتل در همه جا از اتاقهای تا نوار کنار ساحل دیده می شود. همچنین فروشگاه این هتل بهترین فضا برای بازدید از هنرهای محلی است.

بهترین مکان برای خرید سوغاتی در بدروم

Cercim
این بوتیک کوچک که در مرکز شهر بدروم قرار دارد یک راز محلی محسوب می شود. در داخل این بوتیک مواد با کیفیت بالا مانند نقره و سنگ های نیمه قیمتی، طلا و جواهرات زیبا با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد. مطمئنا در این بوتیک چیزی با زیبایی شناسی ترکی پیدا خواهید کرد که به شما یک تعطیلات تابستانی دوست داشتنی را یادآوری می کند.


Cıngıloğlu

اگر شما علاقه مند به پنیر، زیتون، عسل، مارمالاد و روغن زیتون هستید پس حتما سری به این فروشگاه بزنید و از آن خریداری کنید! در این فروشگاه انواع مختلفی از انواع پنیرهای LOR، Beyaz و Kaşar وجود دارد، Cıngıloğlu همچنین به راحتی همه چیز را برایتان بسته بندی می کند تا نگران چمدان خود نباشید.
بهترین مکان برای خرید سوغاتی در بدروم

 

منبع : theculturetrip

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.