هتل های رمانتیک صربستان برای زوج‌های جوان

4.5
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین هتل های صربستان برای ماه عسل + تصاویر
09 تیر 1397 10:00
0

سفر به بلگراد صربستان برای زوج‌های جوان می‌تواند بسیار خاطره‌انگیز باشد، زیرا این شهر تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است و به هر گوشه این شهر که بروید منظره‌ای زیبا از ساختمان‌ها، بناهای تاریخی یا زیبایی‌های طبیعی خواهید دید و قیمت تور صربستان هم به مراتب نسبت به سایر تورها، قابل قبول‌تر است. بیشتر زوج های جوانی که برای اولین سفر خود می‌خواهند به یک شهر زیبا با جاذبه‌های گردشگری چشم‌نواز سفر کنند، بلگراد را انتخاب می‌کنند و با سفر به بلگراد مطمئن هستند در انتهای سفر صدها عکس زیبا خواهند داشت. اگر به دنبال یک هتل مناسب برای سفر دو نفره خود هستید پس در ادامه همراه ما باشید.

 

۱. هتل B&B Bohemian Garni

هتل های صربستان

هتل های صربستان برای ماه عسل

هتل های صربستان

 

 اولین هتل در لیست هتل های رمانتیک صربستان و شهر بلگراد، هتل بی اند بی بوهومین گارنی (B&B Bohemian Garni) است. این هتل در محله پر جنب و جوش اسکادارلیا «Skadarlija» واقع شده و فقط ۵۰۰ متر با میدان جمهوری شهر بلگراد فاصله دارد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به وای‌فای رایگان، رستوران، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون در هر اتاق اشاره کرد. در  هتل B&B Bohemian Garni می‌توانید برای گردش‌های خود خودرو کرایه کنید. البته فاصله هتل از محل‌هایی مثل پارک Kalemegdan فقط ۱/۲ کیلومتر است و دیگر نقاط دیدنی هم در فاصله دوری نیستند. غذا و شب‌های این هتل بسیار دلپذیر هستند و به همین دلیل اکثر زوج‌های جوان اینجا را ترجیح می‌دهند.

 

۲. هتل سیتی ساووی City Savoy

هتل های صربستان برای ماه عسل

هتل های صربستان

هتل های صربستان برای ماه عسل

 

 

این هتل هم در فاصله ۵۰۰ متری مرکز شهر بلگراد و دارای اتاق‌ها و سالن‌هایی با نورپردازی بسیار زیبا است. در این هتل می‌‌توانید از سونای مجهز لذت ببرید و برای گردش در شهر هم دوچرخه یا خودرو کرایه کنید. خدمات ترانسفر فرودگاهی شامل هزینه اضافی‌ است و از قبل باید درخواستش دهید. فاصله خیابان مشهور Skadarska با هتل تنها ۳۰۰ متر است. این هتل انتخاب مناسبی از لحاظ قیمت و خدمات از میان هتل های رمانتیک صربستان و شهر بلگراد برای زوج‌های جوان است.

 

۳. هتل کورت یارد ماریوت (Courtyard by Marriott)

هتل های بلگراد برای ماه عسل

هتل های بلگراد

هتل های بلگراد

 

اقامت در قلب بلگراد را با انتخاب هتلی از سری هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت تجربه کنید. هتل کورت یارد ماریوت (Courtyard by Marriott) در مرکز شهر تاریخی و افسانه‌ای بلگراد قرار دارد، بنابراین با اقامت در این هتل از نظر دسترسی به امکانات و مراکز دیدنی مشکلی نخواهید داشت. اتاق‌های هتل، همگی از سیستم تهویه هوا و خنک کننده برخوردار هستند و در همه اتاق‌ها و لابی می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. می‌توانید از رستوران مدیترانه‌ای و فوق العاده هتل کورت یارد نیز لذت ببرید.

 

همه اتاق‌ها بسیار نورگیر هستند و از دکور و مبلمان مدرنی برخوردارند. اتاق‌ها دارای تلوزیون LED و میز کار هستند تا در صورت نیاز در هنگام سفر از برنامه کاری خود عقب نیافتید. در ضمن اتاق‌ها دارای حمام خصوصی نیز هستند. در قسمت لابی یک فروشگاه برای خرید هدیه و صرافی هم وجود دارد که ۲۴ ساعت شبانه روز باز است. مهمانان در طول اقامت خود در این هتل می‌توانند از باشگاه بدنسازی رایگان هتل هم استفاده کنند.

 

میدان جمهوری بلگراد شهر تنها ۲۰۰ متر با هتل کورت یارد فاصله دارد و می‌توانید با طی کردن ۱۲۰ متر از طریق خیابان Knez Mihailova به مراکز خرید اصلی شهر برسید. پارک زیبای Kalemegdan نیز در ۷۵۰ متری شما قرار دارد. فاصله نزدیک‌ترین فرودگاه تا هتل ۱۳ کیلومتر است و هتل برای حمل و نقل شما از فرودگاه و برعکس شاتل در نظر گرفته است.

 

موقیعت بسیار مناسب و خدمات عالی، این هتل را تبدیل به گزینه‌ای بسیار مناسب برای سفر زوج‌های جوان به بلگراد و یکی از هتل های رمانتیک صربستان کرده است تا بتوانند سفری رمانتیک و افسانه‌ای را با اقامت در قلب بلگراد و تجربه زندگی شبانه در این شهر داشته باشند. لازم به ذکر است در قسمت پذیرش هتل، کارمندان از ملیت‌های مختلف هستند و به زبان‌های مختلف تسلط کاملی دارند.

 

۴. هتل بلگراد این گارنی (Belgrade Inn Garni Hotel)

هتل های بلگراد برای ماه عسل

هتل های بلگراد

هتل های صربستان

 

این هتل تنها ۲۰۰ متر از میدان جمهوری بلگراد فاصله دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی رویایی و کم هزینه در قلب شهر بلگراد است. هتل بلگراد این گارنی (Belgrade Inn Garni Hotel) هتلی نوساز است که در سال ۲۰۱۶ ساخته شد و از دکوری بسیار شیک و مدرن برخوردار است که باب طبع جوانان امروزی و بخصوص زوج‌های جوانی است که بلگراد را به عنوان مقصدی برای گذارندن تعطیلاتی رمانتیک انتخاب کرده‌اند.

 

اتاق‌ها کاملا عایق صدا دارند و در سراسر هتل می‌توانید از اینترنت وای‌فای رایگان استفاده کنید. اتاق‌ها مجهز به سیستم خنک کننده و تهویه هوای بسیار مناسب هستند. علاوه بر این در هر اتاق شما یک میز کار و مینی بار نیز دارید و هر اتاق دارای یک حمام و دستشویی و سشوار است.

 

از جمله امکانات این هتل می‌توان به سرو صبحانه به صورت بوفه اشاره کرد که در صورت درخواست مهمان این صبحانه در اتاق او سرو می‌شود. هتل بلگراد این گارنی دارای یک کافی شاپ و رستوران بسیار خوب هم است. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از قسمت پذیرش بخواهید تا برای شما یک ماشین اجاره کند.

هتل دارای باشگاه و سالن کنفرانس و تشریفات نیز هست.  با اقامت در این هتل، شما می‌توانید تنها با ۱۵ دقیقه پیاده روی به باغ وحش بلگراد برسید و خیابان Knez Mihailova  تنها ۳۵۰ متر با شما فاصله دارد.

 

موقعیت مکانی مناسب، برخورد بسیار عالی پرسنل و کیفیت بالای این هتل، باعث شده تا هتل بلگراد این گارنی یکی از هتل های رمانتیک صربستان باشد.

 

۵. هتل گارنی مینت بلگراد (Garni Hotel Mint)

هتل های صربستان

هتل های بلگراد برای ماه عسل

هتل های بلگراد

 

هتل گارنی مینت هتلی چهار ستاره است که در منطقه‌ای بسیار آرام و زیبا در ۲ کیلومتری بافت تاریخی شهر قرار دارد، هتلی نوساز و بسیار زیبا که برای اقامت زوج‌های جوان برای گذراندن تعطیلات در منطقه‌ای آرام و ساکت بسیار مناسب است. اتاق‌های هتل با دکوری مدرن و مبلمان زیبا، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه هوا و خنک کننده هستند و در همه جای هتل می‌توانید از وای‌فای پرسرعت رایگان استفاده کنید. پارک Hyde و رستوران‌هایی دنج و زیبا تنها در ۳۰۰ متری این هتل واقع شده‌اند.

 

هر اتاق مجهز به یک مینی بار، کمد لباس، نشیمن و جعبه امانت هستند. این هتل شاتل و ترنسفر حمل و نقل فرودگاهی نیز برای مسافران در نظر گرفته است. پارکینگ رایگان و پذیرش و پاسخگویی ۲۴ ساعته در کنار برخورد بسیار خوب کارکنان، از دیگر ویژگی‌های خوب این هتل است.

 

هتل گارنی مینت، گزینه‌ای مناسب برای سپری کردن تعطیلاتی آرام و رویایی برای زوج های جوان است زیرا در کنار همه خدمات گفته شده قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

۶. هتل رادیسون بلو بلگراد (Radisson Blu Old Mill Belgrade)

هتل های صربستان

هتل های بلگراد برای ماه عسل

هتل های صربستان

 

هتل رادیسون بلو، از سری هتل‌های زنجیره‌ای رادیسون است که در ۲/۵ کیلومتری میدان جمهوری بلگراد و به دور از هیاهوی شهر، در منطقه‌ای آرام و زیبا واقع شده است. این هتل چهارستاره دارای سونا، مرکز اسپا و باشگاه است. اینترنت پرسرعت رایگان در سراسر هتل در دسترس است. این هتل اولین هتلی در صربستان که توانسته گواهینامه «Green Key » را دریافت کند و با دکوری مناسب و زیبا، یکی از هتل های رمانتیک صربستان برای سفر زوج‌های جوان به بلگراد است.

 

اتاق‌هایی با دکوری زیبا و پنجره‌های تمام قدی، نمای زیبایی از شهر را به شما نشان می‌دهند که در شب بسیار چشم نواز است. هر اتاق این هتل دارای دکوراسیون بسیار زیبا، شیک و مدرن است. در هر اتاق سیستم تهویه هوا، حمام خصوصی، قهوه ساز نیز وجود دارد.

 

غذاهای رستوران رادیسون بلو بسیار با کیفیت هستند و می‌توانید درخواست کنید تا غذا برای شما در بالکن رستوران سرو شود. فاصله هتل تا ایستگاه مرکزی تنها ۱/۵ کیلومتر است  و هتل برای حمل و نقل مسافران خدماتی در نظر گرفته است.

 

موقعیت مکانی آرام و دنج، ارائه خدمات بسیار با کیفیت در محیطی مدرن و شیک، ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود بسیاری از زوج‌های جوان این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

 

۷. هتل گارنی نوسکی (Garni Hotel Nevski)

هتل های صربستان برای ماه عسل

هتل های بلگراد برای ماه عسل

هتل های صربستان

 

این هتل چهارستاره تنها در ۵۰۰ متری خیابان معروف و زیبای Knez Mihajlova  قرار گرفته است. هتلی نوساز و زیبا با دکوری رنگارنگ و شاد است. اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، تلوزیون، مینی بار و مبلمان هستند. علاوه بر این اتاق‌ها عایق صدا نیز هستند پس از بابت سر و صدای اتاق‌های مجاور نگرانی نداشته باشید.

 

صبحانه هرروز در رستورن زیبا و شیک هتل با غذاهای خوشمزه محلی سرو می‌شود. این هتل مجهز به یک مرکز زیراکس نیز هست. شاتل‌هایی برای ترنسفر فرودگاهی مسافران نیز در نظر گرفته شده است که بنا به درخواست مهمان به لیست خدمات آن‌ها اضافه می‌شود.

 

هتل گارنی، از هتل های رمانتیک صربستان برای گذراندن تعطیلاتی رویایی در شهر بلگراد برای زوج‌های جوان است.

 

۸. هتل سوئیت لوکس ادن (Eden Luxury Suites Terazije)

هتل های بلگراد برای ماه عسل

هتل های صربستان برای ماه عسل

هتل های بلگراد

 

این هتل لوکس و زیبا در ۳۰۰ متری میدان جمهوری بلگراد واقع شده است. اتاق‌های هتل همه مجهز به تلوزیون‌های LED و اینترنت وای‌فای رایگان هستند. برخی از اتاق‌ها دارای بالکنی زیبا، رو به شهر هستند و در همه اتاق‌ها مینی بار، کتری برقی و حمام خصوصی وجود دارد.

 

یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل در کنار دکوراسیون و خدمات بسیار عالی، نزدیکی به مراکز خرید و  رستوران‌هایی است که تنها با مقداری پیاده‌روی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. می‌توانید با پرداخت مبلغ کمی از هتل، شاتل برای ترنسفر رفت و برگشت به فرودگاه بخرید.

 

این هتل از نظر موقعیت مکانی برای زوج‌های جوانی که قصد اقامت در قلب بلگراد در هتلی لوکس و زیبا دارند، گزینه‌ای مناسب است.

 

۹. هتل دومینیک لاکچری سوئیتس بلگراد (Dominic Smart & Luxury Suites)

هتل های صربستان

هتل های بلگراد برای ماه عسل

هتل های صربستان برای ماه عسل

 

همانطور که از اسم هتل مشخص است، این هتل دقیقا در مرکز شهر و میدان جمهوری بلگراد واقع شده است و تنها ۱۰۰ متر از خیابان Knez Mihailova فاصله دارد. همه اتاق‌های هتل مجهز به تلوزیون کابلی، میز کار، مینی بار، جعبه امانت، کتری برقی و قهوه جوش هستند. اتاق‌های این هتل از دکوری بسیار لوکس و زیبا برخوردار هستند که باب طبع زوج‌های جوان مشکل پسند است. این هتل به محل‌های تاریخی و دیدنی بلگراد بسیار نزدیک است و فاصله آن تا پارک Kalemegdan حدود ۸۰۰ متر است.

 

اگر قصد دارید برای گذراندن ماه عسل، به صربستان و بلگراد سفر کنید و می‌خواهید از میان هتل‌های رمانتیک صربستان و شهر بلگراد یکی را انتخاب کنید و در عین حال به زندگی پویا و شلوغ شهری نیز علاقه دارید، این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب، خدمات عالی، دکوراسیون زیبا و برخورد خوب پرسنل، گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

 

۱۰. هتل گارنیی زاویکاج (Garni Hotel Zavicaj)

 

هتل های صربستان برای ماه عسل

هتل های بلگراد برای ماه عسل

بهترین هتل های بلگراد

 

آخرین هتل در لیست هتل های رمانتیک صربستان ، هتلی ۴ ستاره و لوکس است که در ۴ کیلومتری میدان جمهوری بلگراد واقع شده. این هتل دارای رستورانی فوق العاده و با کیفیت است که می‌توانید در طول اقامت خود در این هتل از آن استفاده کنید.

 

هر اتاق هتل مجهز به تهویه هوای مناسب و خنک کننده، تلوزیون LED ، جعبه امانت و مینی بار است. علاوه بر این مبلمانی هم برای هر اتاق در نظر گرفته شده است. هر اتاق دارای حمام خصوصی مجهز به سشوار و دستشویی نیز هست. این هتل در منطقه‌ای بسیار آرام و دنج  واقع شده که می‌توانید با پیاده روی در محله‌های اطراف هتل خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید. این هتل دارای شاتل برای حمل و نقل فرودگاهی مسافران و پارکینگ اختصاصی رایگان نیز هست.

 

اگر شماهم از هیاهوی شهری فراری هستید و بدنبال گذارندن تعطیلات به همراه همسر خود در محیطی آرام و خلوت هستید، این هتل گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

 

منبع : booking

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.