اقامتگاه مجلل ترامپ و کیم جونگ اون در جزیره سنتوزا

4.5
از 11 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
اینجا اقامتگاه مجلل ترامپ و کیم جونگ اون در جزیره‌ای رویایی است! +تصاویر
14 دی 1397 08:00
0

همواره بسیاری از کاخ‌ها و اقامتگاه‌های لوکس دنیا میزبان مقامات کشورهای مختلف هستند. گذشته از تاثیراتی که نشست بزرگان هر کشور با یکدیگر روی سایر تصمیمات سیاسی و زندگی مردم می‌گذارد، افراد بسیاری هم وجود دارند که به حواشی این نوع دیدارها علاقه‌مند هستند و یا دست‌اندرکار مهیا کردن تدارکات نشست بزرگان می‌باشند.

یکی از جلساتی که اخیرا خبرهایش در دنیا طنین انداز شد، دیدار ترامپ رئیس جمهور آمریکا با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بود. امروز کمی به حاشیه‌ی این نشست می‌پردازیم و از هتل محل اقامت این دو مقام مهم برایتان می‌گوییم.

همه چیز از آنجا شروع شد که کاخ سفید از برگزاری نشست رهبران آمریکا و کره شمالی در جزیره سنتوزا واقع در جنوب سنگاپور خبر داد. سنتوزا جزیره‌ای است که هر سال حدود 20 میلیون نفر برای استراحت و سپری کردن اوقات فراغتشان به آن سفر می‌کنند. 14 هتل در جزیره‌ی سنتوزا وجود دارد که یکی از بهترین آنها کپلا ریزورت Capella Resort نام دارد.

اقامتگاه مجلل ترامپ و کیم در جزیره سنتوزا

هتل کپلا در سال 2009 میلادی افتتاح شد و به یکی از بهترین اقامتگاه‌های سنگاپور تبدیل گشت. این هتل دارای 454 اتاق و سوئیت مجلل و 6 رستوران و کافه است. کپلا محیط آرام و جذابی دارد و از آنجایی که در جزیره‌ای ساکت و به دور از هیاهو واقع شده، مکان مناسبی برای برپایی نشست‌های بین‌المللی یا گذراندن اوقات فراغت است. این اقامتگاه لوکس پر است از مکان‌های تفریحی و امکانات رفاهی و همچنین باغ بزرگی دارد که چهره‌ی آن را باشکوهتر کرده است.

بد نیست بدانید که ساخت این هتل شیک 6 سال طول کشید و راه رسیدن به آن تنها از طریق دریا یا استفاده از هلی کوپتر است، با این وجود در مدت زمان کوتاهی به قدری صاحب شهرت شد که در تاریخ 12 ژوئن 2018 میزبان دو مقام مهم سیاسی در جهان بود.

در زمان جلسه‌ی کیم و ترامپ، تمام این هتل توسط نیروهای امنیتی کنترل می‌شد و آنها بر همه‌ی قسمت‌های  95,246 مترمربعی طبقات مشرف بودند. در ادامه تصاویری از این هتل لوکس را می بینیم. امیدواریم که از این تصاویر لذت ببرید.

هتل کپلا در سنتوزا

هتل کپلا در سنتوزا

هتل کپلا در سنتوزا

هتل کپلا در سنتوزا

هتل کپلا در سنتوزا

 

منابع: ویکیپدیا، ایسنا

زهرا میرزایی