راه‌ اندازی بخش تورهای ایرانگردی در لست‌سکند

4.4
از 10 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
تور ایرانگردی دوباره به لست‌سکند برگشت
25 بهمن 1402 17:00
0

اگر از مخاطبان قدیمی لست‌سکند باشید، احتمالاً به یاد دارید که سال‌های گذشته، تورهای ایرانگردی هم در کنار انواع تورهای خارجی، در وبگاه لست‌سکند بوده و شما می‌توانستید انواع تورهای داخلی را با مقایسه و بررسی، بخرید. خبر خوش اینکه، بعد از مدتی توقف در فروش تورهای ایرانگردی، قرار است دوباره تورهای داخلی هم مثل تورهای خارجی بر وبگاه لست‌سکند قرار گیرند و امکان مقایسه و خریدشان وجود داشته باشد. برای اینکه بیشتر با تورهای ایرانگردی لست‌سکند آشنا شوید، این مطلب را بخوانید.

900.530.gif2.gif

چه سبک تورهای ایرانگردی بر وبگاه لست‌سکند قرار می‌گیرد؟

تورهای ایرانگردی لست‌سکند فقط به یک یا دو سبک سفر محدود نمی‌شود و قرار است سفر با سبک‌های متنوعی در این صفحه قرار بگیرد؛ از تور طبیعت گردی و آفرود گرفته تا تور کویرگردی و شهرگردی. فقط کافی است به‌طور مرتب صفحه تورهای ایرانگردی و داخلی را بررسی کنید زیرا تورهای فعال مداوم به‌روز می‌شوند و می‌توانید جزئیات آ‌ن‌ها را ببینید.

با استفاده از فیلترهای صفحه تور ایرانگردی می‌توانید تورهای فعالی را که در این صفحه وجود دارند، براساس معیارهایتان مرتب کنید. به‌این‌ترتیب، میان انواع تورها سردرگم نمی‌شوید و راحت‌تر می‌توانید تور دل‌خواهتان را پیدا کنید؛ مثلاً با توجه به مقصدی که می‌خواهید انتخاب کنید، می‌توانید انواع تورها را ببینید.

مشاهده تورهای متنوع ایرانگردی

چطور از لست‌سکند تور ایرانگردی بخریم؟

بعد از انتخاب تور مد نظر، می‌توانید جزئیات برنامه سفر را ببینید و در نهایت تورتان را بخرید. ممکن است برای یک تور، چندین تاریخ برگزاری وجود داشته باشد که تاریخ‌ها به شما نشان داده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم تمام توضیحات تور را بخوانید تا سفر خوبی را تجربه کنید.

سخن آخر

مثل همیشه لست‌سکند می‌کوشد تا با همکاری آژانس‌های معتبر، به مسافران کمک کند تا آسوده‌خاطر تور دل‌خواهشان را انتخاب کنند. حالا که تورهای ایرانگردی دوباره در لست‌سکند از سر گرفته شده، می‌توانید با خاطری آسوده به سفرهای تازه فکر کنید و دغدغه اعتبار آژانس مسافرتی یا پرداخت هزینه بیش از اندازه را نداشته باشید.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.