ثبت نام شرکت در همایش بزرگ لست سکند آغاز شد!

4.4
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
ثبت نام شرکت در همایش بزرگ لست سکند آغاز شد! +جزییات
27 بهمن 1398 18:35
6

همراهان گرامی، باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیز لزوم رعایت کردن تمامی اصول بهداشتی جهت پیشگیری از آن، به همین منظور برای حفاظت از سلامتی تک‌تک شما عزیزان، سومین همایش بزرگ لست‌سکند در تاریخ 8 اسفند 98 برگزار نخواهد شد.

لازم به ذکر است که تاریخ برگزاری مجدد این همایش، به اطلاع شما همراهان خواهد رسید.

امیدواریم همواره سلامتی، همسفر لحظه‌هایتان باشد.

POST900 hamayesh regiosteration.jpg
همراهان گرامی و همیشگی لست‌سکند، همان‌طور که در جریان هستید، سومین همایش بزرگ لست‌سکند بزودی، در تاریخ 8 اسفند ماه 98، در هتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد. در تکمیل خبر اعلام کاندیدها، قصد داریم تا نحوه ثبت‌نام در همایش را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

در همایش امسال، تمامی دوستانی که از طریق پیامک و یا ایمیل، دعوتنامه‌ای را دریافت کرده‌اند، دعوت هستند و می‌توانند بدون پرداخت هزینه، با یک همراه در این رویداد شرکت کنند. در میان مدعوین، هم کاندیدهای مسابقه و هم تعدادی از کاربران فعال لست سکند و لست گرام حضور دارند و ما بدون شک از دیدار تک‌تک شما خوشحال خواهیم شد.

برای تکمیل ثبت نام شرکت در همایش کافی است پس از دریافت پیامک و یا ایمیل، روی لینک صفحه فرود همایش کلیک کرده و پس از ورود به صفحه فرود، در قسمت ثبت‌نام، اطلاعات خود و همراهتان را وارد کنید و در نهایت، ثبت‌نام را تکمیل فرمایید.

پس از این مرحله، کارت ورود و کد ورود به همایش از طریق ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال خواهد شد. تکرار می‌کنیم که هزینه ورود به همایش برای تمامی مدعوین با یک همراه، کاملا رایگان خواهد بود و مدعوین عزیز فرصت دارند تا از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. در صورتیکه در بازه زمانی فوق ثبت نام نکنید ظرفیت برای جایگزین ها آزاد خواهد شد.

نکات مهم

نکته 1 :از تمامی دوستانی که علاقمند هستند در همایش شرکت کنند درخواست میکنیم که به صفحه فوق مراجعه کنند و فرم درخواست شرکت در همایش را تکمیل کنند. اولویت دعوت بعد از کاندید ها و کاربران فعال برای دوستانی است که علاقه خود به شرکت در همایش را از طریق همین صفحه اعلام کرده باشند، همچنین اگر اثری در مسابقه امسال داشته باشید شانس شما بالاتر خواهد رفت (حتما این مورد را در درخواست عنوان کنید و به اسم اثر خود در مسابقه امسال اشاره کنید).

نکته 2 : اگر اسم شما در لیست اسامی کاندیدها وجود دارد اما قادر به ثبت نام از طریق صفحه فوق نیستید مراتب را از طریق فرم تماس با ما اطلاع رسانی کنید.

نکته 3 : جهت دریافت کارت ورود به همایش باید پروفایل خود را تکمیل کرده باشید، چرا که کارت در حال حاضر فقط به صورت ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد. حتما قبل از ثبت نام در همایش پروفایل را به صورت کامل تکمیل کنید و مطمئن شوید که شماره همراه، آدرس ایمیل و آواتار و نام و نام خانوادگی کامل شما در پروفایل کاربری شما وارد شده باشد.

نکته 4 : نام کاربری شما در لست سکند و لست گرام یکی است و نیازی به عضویت جدید در دیگری ندارید و با همان نام کاربری میتوانید در هر 2 سامانه و سایت کار کنید.

منتظر دیدار شما عزیزان هستیم.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.