اطلاعیه مهم در رابطه با مسابقه سال 96

4.6
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
اطلاعیه مهم در رابطه با مسابقه سال 96
24 آبان 1396 11:00
0
Rz0HtsyWJGzJnD2WO1TGwuuzrzeLCOJRAI3JrhCB.jpeg
 
کاربران عزیز، مهلت ارسال آثار جهت شرکت در مسابقه سفرنامه نویسی، معرفی شهرهای ایران و نقد و بررسی هتل ها تا ساعت 24 تاریخ 30 آبان ماه 96 است و این زمان تمدید نخواهد شد. آثاری که بعد از این تاریخ ارسال شوند در مسابقه سال 97 شرکت داده می شوند.

نتایج مسابقه پس از انتشار تمامی آثار دریافتی و داوری آنها اعلام می گردد (داوران در اصل خود شرکت کنندگان هستند و می توانند از طریق پنل داشبورد خود به آثار امتیاز دهند).

امسال برخلاف سال های گذشته، مراسم اعلام برندگان و اهدا تقدیرنامه ها اوایل بهمن ماه در یک گردهمای برگزار می شود. لازم به ذکر است که کاندیداهای بخش های مختلف مسابقه ها مهمانان افتخاری لست سکند بوده و برای تمامی آنها دعوت نامه ارسال خواهد شد تا در مکان گردهمایی که متعاقبا اعلام می شود حضور به هم رسانند.

طبق بررسی های اولیه، گردهمایی شامل برنامه ای تقریبا 5 ساعته به همراه پذیرایی و صرف شام بوده و تعدادی از دوستان صاحب نام در صنعت گردشگری و همچنین کاربران لست سکند سخنرانی های کوتاهی خواهند داشت. سعی بر این است در این جشن و گردهمایی Workshop هایی نیز اجرا شده و شما دوستان از نزدیک با عوامل و دست اندرکاران لست سکند و آژانسهای مسافرتی حامی مسابقه آشنا شوید.

دوستانی که علاقمند به شرکت در این مراسم هستند می توانند به صورت آزاد و با پرداخت هزینه ای معقول در این گردهمایی ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که کاندیداها به صورت انفرادی مهمان لست سکند بوده و هزینه ای متوجه آنها نخواهد بود (هر کاندیدا می تواند در صورت تمایل و با پرداخت هزینه، تا یک نفر همراه داشته باشد.)

به جهت تخمین تعداد شرکت کنندگان خواهشمندیم دوستانی که تمایل به شرکت در این مراسم دارند (فارغ از اینکه جز کاندیداها خواهند بود یا خیر) درخواست خود را از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایند .
 
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.