سومین همایش لست‌ سکند در راه است!

4.9
از 10 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
سومین همایش لست‌ سکند در راه است!
24 دی 1398 12:24
23

Untitled-1 (2).jpg

چند سالی است که لست‌سکند به عنوان مرجعی برای انتخاب تور و اطلاعات مورد نیاز گردشگران و مسافران، در صنعت گردشگری ایران شناخته شده است و چندین سال است که مسابقه‌ای را تحت عنوان مسابقه‌ سفرنامه‌نویسی برگزار می‌کند. این مسابقه در سایت لست‌سکند برگزار شده و هر ساله، جوایز بسیار ارزشمندی برای برندگان آن در نظر گرفته می‌شود.

امسال نیز این مسابقه از 30 آذرماه 1397 شروع و در 30 آذر ماه 1398 پایان یافت؛ مانند مسابقات سال‌های پیش، استقبال بی‌نظیر مخاطبان و رشد تقریبا 40 درصدی شرکت‌کنندگان و آثار ارسال شده در مجموع دو بخش سفرنامه ای و ویدیویی مسابقه بسیار چشمگیر بود. در سال 97 حدود 255 اثر سفرنامه‌ای و 128 اثر ویدیویی از میان تعداد بسیار بالای آثار ارسالی، وارد بخش مسابقه شدند؛ اما امسال با استقبال خوب کاربران، با رشد 30 درصدی نسبت به سال گذشته تاکنون 330 سفرنامه و در بخش ویدیو با رشدی حدود 65 درصد، 210 اثر وارد رقابت سال 98 شده‌اند.

این مسابقه در 2 بخش اصلی و 7 زیرگروه و به شرح زیر برگزار می‌شود:

مسابقه سفرنامه نویسی

  1.     مسابقه سفرنامه نویسی آماتور سفرهای داخلی
  2.     مسابقه سفرنامه نویسی حرفه‌ای سفرهای داخلی
  3.     مسابقه سفرنامه نویسی آماتور سفرهای خارجی
  4.     مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی

مسابقه ویدئویی

  1.     مسابقه ویدیویی ویدیوبلاگ (  Vlog)
  2.     مسابقه ویدیویی آماتوری
  3.     مسابقه ویدیویی حرفه‌ای

لست‌سکند تصمیم دارد تا سومین همایش و گردهمایی بزرگ لست‌سکند را امسال در تاریخ 8 اسفند ماه 1398، در هتل اسپیناس پالاس و با همراهی تعدادی از آژانس‌های مسافرتی، فعالان مطرح حوزه گردشگری، کاربران فعال سایت و کاندیداها و برندگان مسابقه ‌سفرنامه‌نویسی و سفرنامه ویدیویی سال 98 برگزار نماید.

وضعیت داوری آثار:

طبق اطلاعیه اولیه مسابقه سال 98 شرکت کنندگان در بخشی که شرکت میکنند امکان داوری نخواهند داشت، اما میتوانند برای دیگر بخشها (به غیر از سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی) درخواست باز شدن پنل داوری بدهند. برای بخش سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی از شرکت کنندگان و برندگان سالهای قبلی که امسال اثری در این بخش نداشته اند دعوت به همکاری جهت داوری شده است. 

تمامی کاربران با سطح سفرنامه نویسی 1 به بالا در صورتیکه اثری نداشته باشند می‌تواند درخواست داوری در تمامی بخشها را بدهند. جهت دسترسی به بخش داوری نیاز هست که حتما عضو سایت لست سکند یا اپلیکیشن لست گرام باشید.

همچنین در بخش ویدئویی از چند داور به صورت تخصصی دعوت به قضاوت شده است. اگر علاقمند به قضاوت در این بخش هستید نیز میتوانید درخواست خود را ارسال کنید.

فرصت داوری:

پنل داوری در تمامی بخشها تا 20 بهمن ماه در دسترس داوران خواهد بود.

نکته مهم:

به عنوان بخشی جدید در مسابقه امسال، به 4 نفر از داورانی که بیشترین تعداد اثر را قضاوت کرده باشند جوایزی به صورت قرعه کشی تعلق خواهد گرفت.

نحوه ثبت نام در همایش:

اطلاعات این بخش در آینده منتشر و در دسترس شما قرار خواهد گرفت. اولویت دعوت از کاندیداهای بخشهای مختلف مسابقه خواهد بود. اسامی کاندیدهای بخش مختلف 23 بهمن مشخص و منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید اطلاعات بیشتر در خصوص مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی و ویدیویی سال 98 را در لینک زیر مشاهده کنید:

https://lastsecond.ir/news/travelogue-competition-1398

همچنین می‌توانید علاوه بر نصب اپلیکیشن لست‌گرام، در کانال تلگرام همایش هاو رویدادهای لست‌سکند (https://t.me/lastsecond_gathering ) و صفحه اینستاگرام همایش ها و رویدادهای لست سکند (https://instagram.com/lastsecond.events) عضو شوید تا در اولین فرصت، از اخبار و اطلاعیه‌های این همایش و قرعه‌کشی آن مطلع شوید.

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.