نوزده منطقه ی شگفت انگیزی که پیش از مرگ باید دید

4.4
از 13 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
قبل از مرگ حداقل به یکی از این مناطق سفر کنید! +تصاویر واقعی
26 اسفند 1397 07:00
0

شما می‌توانید بارها به اقصی نقاط جهان سفر کنید و همچنان موفق به بازدید از تمام مکان‌های تماشایی که وجود دارند نشوید. برخی از مقاصد گردشگری از چنان شهرتی برخوردارند که افراد بسیاری برای دیدنشان به آن کشورها سفر می‌کنند، اما مکان‌های دیگری نیز هستند که بدون داشتن شهرت، سبب تعجب هرچه بیشتر بیننده می‌شوند.

وقتش رسیده که برای گذراندن یک سفر طولانی به گوشه‌کنار جهان شروع به پس‌انداز کنید، در اینجا به معرفی 20 مکان کمتر شناخته‌شده می‌پردازیم که باید از آن‌ها دیدن کنید. شاید مقصد سفر بعدی شما، یکی از این نقاط باشد! پس با لست‌سکند همراه باشید.

 

  1. هتل مورین دِ راک، فرانسه

این تفریحگاه قابل‌ستایش در منطقه دوردوج فرانسه واقع‌شده است.

هتل مورین دِ راک، فرانسه

 

  1. هاکاچینا، پرو

این روستای کوچک که درست در وسط صحرای جنوب غربی پرو قرار دارد، یک واحه در وسط ناکجاآباد است. گردشگران اغلب برای لذت بردن از شن نوردی و راندن اتومبیل‌های شنرو در میان خاک‌ریزهای بی‌انتهای شنی که در اطراف شهر قرار دارند به این نقطه سفر می‌کنند.

هاکاچینا، پرو

 

  1. جزیره مریم مقدس، ایتالیا

این صومعه از بالا منظره‌ای نفس‌گیر از مکانی را نشان می‌دهد که با ساحل احاطه‌شده است.

جزیره مریم مقدس، ایتالیا

 

  1. آبشارهای تینا گو، فیلیپین

شما می‌بایست به‌منظور رسیدن به این آبشار که در شهر لیگان واقع است، یک سفر 500 قدمی به سمت پایین را آغاز کنید. در کف و پشت آبشارها، غاری قرار دارد که می‌توانید در آن به ماجراجویی بپردازید.

آبشارهای تینا گو، فیلیپین

 

  1. معدن نمکی توهم‌زا، روسیه

این راه زیرزمینی تماشایی که در یکاترینبرگ روسیه واقع‌شده، درواقع بخشی از یک معدن رها شده است. الگوهای متوحش و رنگ‌های این معدن که 650 فوت پایین‌تر از سطح زمین‌اند، سبب ایجاد صخره‌های معدنی با چندین مسیر مخفی‌شده است.

معدن نمکی توهم‌زا، روسیه

 

  1. جزایر ماریِتا، مکزیک

شما می‌بایست به‌منظور کاوش در این مکان باورنکردنی در مکزیک، اجازه داشته باشید! البته مناظری که پیش رویتان خواهد بود ارزشش رادارند. همه‌چیز از دلفین‌ها و وال‌های گوژپشت گرفته تا ماهی‌های چهارگوش و لاک‌پشت‌های دریایی بیانگر زیبایی این تکه از زمین هستند.

جزایر ماریِتا، مکزیک

 

  1. دریاچه ناترون، تانزانیا

این دریاچه مانند یک قالیچه می‌ماند اما واقعاً دارای میزان تبخیر و آلکان بالاست. این ماده سبب ایجاد سطح پوسته مانندی بروی دریاچه شده است. رنگ این دریاچه به رنگ قرمز و صورتی است، زیرا نمک سبب تغذیه‌ی ریز جاندارانی می‌شود که این منطقه را خانه‌ی خود می‌دانند.

دریاچه ناترون، تانزانیا

 

  1. کِک لوک سی، مالزی

سالانه فستیوال سال نوی افسانه‌ای چینی‌ها در اینجا برگزار می‌شود که بزرگ‌ترین معبد بودایی در جنوب شرقی آسیاست.

کِک لوک سی، مالزی

 

  1. باغ گیاه‌شناسی مونترال، کانادا

اگر به حیوانات وحشی، طبیعت و محیط خارج از منزل علاقه‌مندید، قطعاً عاشق این باغ گیاه‌شناسی خواهید شد.

باغ گیاه‌شناسی مونترال، کانادا

 

  1. لاس پازوس، مکزیک

ادوارد جیمز میلیونری بود که مسئول ساخت این باغ 80 هکتاری از مجسمه‌های زیبا شد. طبیعت وحشی، استخرهای شنا، پله‌های رمزآلود و مجسمه‌های بزرگ باعث سرگرمی گردشگران بسیاری از سراسر جهان شده است.

لاس پازوس، مکزیک

 

  1. غارهای مرمرین، شیلی

تنها می‌توان به ‌وسیله‌ی قایق به این غارهای شگفت‌انگیز دست یافت. طراحی‌های دوار طبیعی درون مرمر مستحکم حک شده‌اند و ترشح رنگ‌های آبی و سبز به خاطر انعکاس آب شکل‌گرفته است.

غارهای مرمرین، شیلی

 

  1. هانگ سون دونگ، ویتنام

به باور بسیاری این غار که به‌عنوان بزرگ‌ترین غار در جهان شناخته می‌شود، چیزی حدود 2-5 میلیون سال قبل ایجادشده است.

هانگ سون دونگ، ویتنام

 

  1. جزیره ایزچیا، ایتالیا

آیا به دنبال سفر به ترسناک‌ترین چشمه‌ی آب‌معدنی هستید؟ این جزیره‌ی آتش‌فشانی که دریای تیرهنیان قرار دارد شامل موارد تفریحی بسیاری نظیر آب‌معدنی گرم، گِل آتش‌فشان و چشمه‌های آب داغ است.

جزیره ایزچیا، ایتالیا

 

  1. پورا اولون دانو براتان، بالی

دریاچه‌ی براتان دارای معابد زیبای آبی بسیاری است، معبدی که در زیر نشان داده ‌شده است اغلب برای برگزاری مراسمی به‌افتخار الهه‌ی آب، دریاچه و رودخانه بالی‌ها استفاده می‌شود. همه ساله گردشگران تور بالی از سراسر دنیا برای بازدید از این معابد به این منطقه سفر می‌کنند.

پورا اولون دانو براتان، بالی

 

  1. کوئینتا دِ رگالیرا، پرتغال

شهر سینترا، خانه‌ی این برج پرحاصل باورنکردنی است که دارای هر آن چیزی بوده که یک شاه و ملکه نیاز داشتند، مانند غارها، دو دریاچه، اقامتگاه خدمتکاران، یک کلیسای کوچک و پلکان مارپیچی زیبایی که در شکل زیر مشخص‌اند.

کوئینتا دِ رگالیرا، پرتغال

 

  1. فِس، مراکش

فس را به‌عنوان مرکز هنرها می‌شناسند، این تصویر قدیمی‌ترین مرکز دباغی چرم را در جهان نشان می‌دهد که در این شهر واقع‌شده است.

فِس، مراکش

 

  1. دریاچه صورتی در استرالیا

این دریاچه صورتی یکی از چندین دریاچه نمکی است که در غرب استرالیا قرار دارد. سایه‌روشن صورتی این دریاچه حاصل از جلبکی است که در داخل دریاچه رشد می‌کند.

دریاچه صورتی در استرالیا

 

  1. تانا لوت، بالی

این منطقه رعب‌انگیز یکی از چندین معبد هندوها در بالی است. به خاطر جزر و مد اقیانوس، صخره‌ای که معبد را در آغوش گرفته چندین مرتبه در طی سالیان متعدد تغییر شکل یافته است.

تانا لوت، بالی

 

  1. دریاچه پینگ والاواتن، ایسلند

این دریاچه میان آمریکای شمالی و اروپا قرار دارد و به غواصان این امکان را می‌دهد تا بتوانند بین دو قاره شنا کنند.

دریاچه پینگ والاواتن، ایسلند

آیا شما هم علاقه دارید که به یکی از این مناطق سفر کنید و از نزدیک ببینیدشان؟ به نظرتان این مناطق ارزش یک بار دیدن را دارند؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: earthporm.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.