اطلاعیه مهم : معرفی بخش های جدید سایت

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
30 فروردین 1391 01:00
77

ضمن عرض سلام و تبریک مجدد سال 1391 و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای شما عزیزان مفتخر هستیم تا بخش های جدید وب سایت را خدمات شما عزیزان معرفی نماییم. در سال 1391 شاهد رونمایی و افتتاح بخش های بسیار زیادی در وب سایت بانک تور و گردشگری خواهیم بود و با استفاده از تجاربی که در طول 2 سال گذشته به دست آورده ایم و همچنین نظرات شما در پی آن هستیم که نقاط ضعف سایت را برطرف نماییم و وب سایت را کامل تر و بهینه تر از قبل در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.

امید آنکه این وب سایت همچون گذشته جوابگوی نیازهای شما عزیزان باشد و بتوانیم با اضافه کردن خدمات جدید قدمی دیگر به سوی هدف اصلیمان که همانا " خدمت به مسافران و صنعت گردشگری" میباشد نزدیک تر شویم. در زیر بخش های جدیدی که افتتاح گشته اند و بخش هایی که به زودی زود افتتاح خواهند شد را خدمت شما عزیزان معرفی مینماییم :

1- نظرات :

شاید این بخش میبایست خیلی وقت پیش راه اندازی میشد تا ما از نظرات، پشنهادات و انتقادات شما عزیزان بیشتر استفاده می نمودیم. با راه اندازی بخش نظرات شما میتوانید در انتهای تمامی اخبار و تورها نظرات، سئوالات و . . . هر مسئله مرتبط با آن موضوع را با دیگران به اشتراک بگذارید.

راه اندازی این بخش بسیار حائز اهمیت است و ما از شما عزیزان خواهشمندیم که مدیریت سایت، دیگر کاربران و آژانس های مسافرتی را از نقطه نظرات، پیشنهادات، سئوالات، انتقادات و تشویق های خود آگاه و مطلع سازید. همکاری شما در این بخش بسیار مهم و حیاتی است و مطمنا تاثیری شگرف در مسیر آینده وب سایت و آژانس های عضو دارد. پس لطف خود را شامل حال ما فرمایید و از هم اکنون و در انتهای همین خبر از قسمت نظرات آمادگی کمک جهت ارتقاء خدمات وب سایت را به ما اعلام فرمایید.

در انتهایی تمامی اخبار و تورهای امکان درج نظرات شما فراهم میباشد.

2- نظر سنجی :

یکی دیگر از بخش هایی که کمک شایانی به بهبود خدمات ما خواهد نمود شرکت نمودن شما در نظر سنجی های سایت میباشد. نتیجه نظر سنجی ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود و خط مشی و سیاست آینده وب سایت را مشخص خواهند نمود چرا که بازار هدف این وب سایت مسافران هستند و آنچه که برای اکثریت شما مهم و حائز اهمیت باشد اولویت ما خواهد بود. پس خواهشا در تمامی نظر سنجی های سایت شرکت نمایید تا ما در مسیر صحیح تر قدم برداریم و از اشتباهات خود بکاهیم.

نظر سنجی ها در سمت راست تمامی صفحات سایت در انتهای قسمت تبلیغات و اخبار قابل مشاهده و استفاده خواهد بود.

3- لایک :

علاوه بر اینکه در تمامی خبرها و تورها امکان نظر دادن وجود خواهد داشت امکان "لایک دادن" یا اظهار علاقه شما به آن مطلب خاص وجود دارد . این کار در طول زمان باعث این خواهد شد که کاربران بتوانند بهترین مطالب سایت و بهترین تورهای سایت را تشخیص دهند و از آنها استفاده بهینه نمایند . در حقیقت با این حرکت شما مواردی که مورد توجه و علاقه تان هستند را به دیگران پیشنهاد و توصیه مینمایید.

تنها مسئله این است که شما برای لایک دادن میبایست عضو سایت باشید و با نام کاربری خود وارد سایت شده باشید.

4- دسته بندی تورها :

تا قبل از این دسترسی به تورها تنها از طریق صفحه اصلی سایت، جستجوی سایت و تورها ویژه امکان پذیر بود اما هم اکنون میتونید از منوی سایت > تورها > تورها بر اساس کشور به تور دلخواه خود در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

تمامی قسمت های فوق هم اکنون آماده استفاده شما عزیازن میباشد . اما قسمتهایی که به زودی در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت به شرح زیر میباشند :

1- قسمت کاریابی ویژه آژانس های مسافرتی

2-درج رزومه کارجویان ویژه مشاغل مرتبط با آژانس های مسافرتی

3- معرفی هتل ها و مقاصد گردشگری جدید به صورت کاملا تخصصی

.  .  .

امیدواریم این قدم هر چند کوچک آغاز راهی بلند و سرشار از موفقیت باشد. منتظر نظرات و پیشنهادات شما در انتهای همین خبر هستیم.

با تشکر از شما | مدیریت سایت

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.