هتل پاین بی، کوش آداسی

• 16 بهمن 1393 00:00
  • 54
  • 105.5K

هتل 5 ستاره پاین بی (Pine Bay) کوش آداسی حدود 421 هزار مترمربع وسعت دارد و در خلیج کاملیمانی در کوش آداسی قرار گرفته است. این هتل دارای یک ساحل و دریای اختصاصی، پارک آبی و مرکز ورزشی کاملا مجهز می باشد.

اتاق های این هتل پنج ستاره همگی به سیستم تهویه هوا تجهیز و با گل های کاغذی زیبا و رنگ های گرم تزئین شده اند. هر اتاق بالکن خصوصی و تلویزیون دارد. مهمانان می توانند از انواع غذاهای محلی و بین المللی طبخ شده در این هتل میل نمایند. وعده های غذایی به سفارش شما می تواند بر روی تراسی که منظره ای از دریای اژه دارد سرو گردد. عصرها نیز یک تیم انیمیشن برنامه های مفرح و زنده در خلیج پین برگزار می کنند.

می توانید از حمام ترکی برای استراحت استفاده کنید. برای کودکان نیز زمین بازی جداگانه ای تعبیه شده است. فعالیت های مختلفی همانند پاراسیلینگ، قایقرانی و کمپ های شبانه در اینجا قابل برنامه ریزی و انجام است. در اماکن عمومی هتل سیستم وای فای رایگان تعبیه شده و پارکینگ هتل نیز رایگان است.

هتل پاین بی (pine Bay) کوش آداسی

نظرات کاربران (54 نظر)

× در حال پاسخ به:

Alireza 8 مهر 1398 ساعت 17:18

مرداد98به هتل بسیار زیبای پاین بی رفتیم همه چی عالی بود عالی بهشت بود بهترین منظرهها وویو بسیار عالی غذاها دسرها اسنک بارها تیم انیمیشن همه چی فوقالعاده بود

شیرین 29 شهریور 1398 ساعت 01:05

سلام‌ من شهریور ۹۸ با خانواده به این هتل رفتم،فوق العاده بود،قبلش نظرات افراد رو خونده بودم واقعا از انتخاب هتل دلسردبودم ولی بعد حضور در هتل,مناظر عالی،برخورد کارکنان عالی و مودب بودند،غذاهای متنوع و با کیفیت داشت و اصلا بدطعم نبودن،دسرهاشون بینظیر بود،من هتل های مختلفی رفتم ولی اینجارو توصیه میکنم.

arezo 18 خرداد 1398 ساعت 12:38

سلام
من 2 خرداد 98 به این هتل رفتم و به نظرم بهترین تجربه ای بود که تا امروز داشتم ، فضای هتل بسیار زیبا و بزرگ بود برخورد پرسنل فوق العاده عالی بود بسیار خوشرو و با احترام برخورد میکردن معمولا تحویل اتاق ها ساعت 2 ظهر هست اما ما یک ساعت و نیم زودتر اتاقمون رو تحویل گرفتیم ،این هتل دو گروه اتاق هست اتاقهایی که داخل ساختمان اصلی هتل هست و کلاب روم ها ، به ما داخل هتل گفتند میتونید انتخاب کنید و ما هر دو اتاق رو دیدیم اتاق ساختمان اصلی خیلی کوچیک بود اما کلاب روم 2 تا اتاق خواب بزرگ دو تا سرویس بهداشتی به همراه بالکن و اتاق نشیمن با ویوی دریا اتاق فوق العاده ای بود جاب اینجا بود که مدیر هتل شخصا با همه مسافران ایرانی اومد راجع به هتل اطلاعات داد و اتاقها رو نشون داد بنابراین واقعا متوجه صحبت اون دوستانی که راجع به برخورد بد پرسنل با ایرانی ها صحبت میکنن نمیشم ، حسن بعدی این کلاب روم ها دسترسی سریع و راحت به دریا استخر ، رستوران و بارهای داخل هتل بود ،غذای هتل خوب بود صبحانه های خیلی مفصل و ناهار و شام متوسط رو به بالا تا حد زیادی راضی کننده بود در همون ابتدای ورود به هتل نقشه هتل رو میدن که لوکیشن استخر پارک آبی بارها بارهای ساحلی و ساعت دقیق تمام برنامه هایی که در هتل انجام میشه و رو داخلش نوشته، در هر ساعت از روز غذا و نوشیدنی در دسترس هست ساعتهایی که در رستوران اصلی غذا سرو نمیشه در یکی از بارهای ساحلی و بار کناری یکی از استخرها غذا سرو میشه که شامل کباب ترکی کوفته سالاد و ....هست هم چنین یکی از کافه های ساحلی در ساعت هایی در روز بستنی هم سرو میکنند، از ساعت 9 شب برنامه های مفرح هتل شروع میشه در امفی تئاتر هتل و از ساعت 11 تا 1 ، در کل هر چقدر از خوبی های این هتل بگم کم گفتم تنها ایرادی که به نظرم این هتل داشت نداشتن وایفای در داخل اتاق ها بود و امکان استفاده از اینترنت هتل فقط در فضاهای عمومی امکان داشت.اگر قصد سفر به کوش اداسی دارید این هتل رو از دست ندید.

DARYA 17 فروردین 1398 ساعت 13:58

با سلام
من ۷ فروردین ۹۸ به این هتل رفتم و متاسفانه بدترین هتلی بود که در عمرم تجربه کرده بودم تنوع غذاها بسیار کم بود و در سرو از غذاهای مونده و بدمزه استفاده میشد صبحانه ها هرروز تکراری بود و برای آب پرتقال تازه باید لیوانی ۱۰ لیر اضافه پرداخت میکردید.از نظر بهداشتی خیلی پایین بود باید ده بار تماس میگرفتی با لابی تا برای نظافت اتاق ها بیان همون تراسه رو به دریایی که تو تبلیغات تیتر میکنن پر از حشرست.استخر سرپوشیده در بدترین مکان ممکنه و از کل هتل دید داره و فاقد امکانات و سرد بود من سه بار ازشون خواستم چایساز که باید در اتاقمون بود رو بیارن و نیاوردن و کلا اهمیتی به شکاست ایرانی ها نمیدادن.شهر کوش آداسی شهر بسیار زیبایی هستش و جاذبه های بسیاری داره اگر ما بعد از روز اول از هتل بیرون نمیزدیم برای گشت و گذار حتما افسرده میشدیم. دوستانی که میگن طبقات بالا خوبه و ساختمان مرکزی ما طبقه هفتم ساختمان مرکزی رو به دریا بودیم ولی بنا قدیمی و بسیار بی کیفیت هستش.

PASHA Hossin pour 8 فروردین 1398 ساعت 12:19

سلام خدمت هموطن های عزیز
واقعیت من در هتل های زیادی بودم اما این هتل از لحاظ کیفی در سطح خیلی پایینی می باشد و به هیچ وجه برای هموطنان توصیه نمی شود از لحاظ غذا و تمیزی در سطح خیلی پایین می باشد و غذاهای مانده چند روز را به خورد ایرانیان می دهند بخصوص استخری که در کنار رستوران و زیر لابی هست بوی کلرش با بوی رستوران و ماهی یه بوی چندش آوری وازار دهنده ای به انسان دست می دهد .وچون بعضی از هموطنان زبان ترکی استانبولی را خوب بلد نیستند نمی توانند شکایت درست حسابی داشته باشند.
همه مسافران این هتل خانواده های محترم ایرانی بودند که فکر می کنم بیشرشان گول آژانس ها خورده اندومن هم جزو یکی از آنها هستم
هموطنان عزیز لطفا قبل از آمدن حتما در مورد هتل تحقیق کنند و گول تبلیغ اینترنت و وب سایت هتل و بعضی از آژانس ها نشوند .حتما از کسانی که قبلا رفت آمد داشته اند بپرسند.
به عنوان یک هموطن و ایرانی وظیفه دانستم اطلاع رسانی کنم .

امیر 28 اسفند 1397 ساعت 13:27

فاصله هتل تا مراکز خرید ?

هانی 24 شهریور 1397 ساعت 11:15

با سلام من در 15 شهریور 97 بمدت یک هفته در این هتل اقامت داشتم همه چیز عالی بود اتاق ما در ساختمان مرکزی بود و در طبق ششم سی ویو البته اینجا سی ویو رزرو کرده بودم وبسیا تمیز و هر روز نظافت میشد وملحفه ها وحوله ها عوض میشدن ملحفه های تخت هم آرایش میشدن و هرروز یه مدل تزیین میشدصبحانه عالی ونهارو شام هم بسیار متنوع اسنک با ر دم استخر وپارک ابی فست فود ولب دریا کبابترکی مرغ و همگی عالی انیمیشن خوب بود و در کل همه چیز عالی بود وتمیز خدمه وپرسنل هتل هم خوشرو و مهربون بودن.

علی 12 شهریور 1397 ساعت 23:59

سلام خدمت دوستان.من یکم تا هفتم شهریور 97 توی هتل پاین بای بودم.البته روز اول رو بدلیل شلوغی هتلها توی اکوافانتازی بودیم.خلاصه بگم دسترسی امکانات اکوا فانتزی و بهداشتش بهتره ولی فضای پاین بای بزرگتره و سرگرمیهای بهتری داره.مشکل رفتار بد پرسنل و سرویس نشدن اتاقها و فرق گذاشتن بین ایرانی و باقی اصلا مشاهده نشد.در مورد اتاق سی ویو هم موضوع اینه که باید به شرکت توریستی بگید اتاق سی ویو میخواید که از اینجا رزرو کنه که البته مبلغش هم بیشتر میشه.تلوزیون اکوا خیلی کانالای ایرانی رو داره ولی پاین بی فقط نسیم(که اهمیتی هم نداره).اینترنت توی اتاقای پاین بای خیلی ضعیفه ولی اکوا خوبه.لیوانهای بارها توی پاین بای خوب شسته نمیشه.اگر از نظ مالی میتونید برید اکوا فانتزی ولی اگر اختلاف قیمتیش مهمه واستون برید پاین بای و نگران چیزایی که دوستان گفتن نباشید ظاهرا مربوط به گذشته بوده.لیدر ها هم فوق العاده خوش برخورد و منظم بودن.من اقای سامی و خانم ایدا و سپیده رو دیدم که مال شرکت اتوس با بودن و هرسه کاملا کار راه انداز و خون گرم بودن.البته فرق هتلهای کوش اداسی و انتالیا بحثش جداست که دوستان به اون بحث پرداختن.سفر خوبی داشته باشید

زهرا 27 تیر 1397 ساعت 08:27

سلام .ما در تیر 97 بهمراه خانواده یک هفته هتل پاین بی بودیم. هتل با مناظر طبیعی بسیار زیبا ، روی سخره ای منتهی به دریا بنا شده. از زمان ورود می تونید از همه امکانات هتل استفاده کنید. اتاق سر ساعت 2 تحویل داده شد که لند ویو بود.اما خیلی خوب و تمیز و مرتب بود.هر روز اتاق نظافت میشدو ملافه و حوله ها رو عوض می کردن. مینی بار داخل یخچال رایگان بود که البته ما هم روز آخر دونستیم.
غذا ها در وعده صبحانه و ناهار بسیار متنوع و عالی بودن و البته در شام فوق العاده تر. اسنک بار هم در تایم خودش خیلی خوب بود.
استخرهای فراوون داشت به طوری که با جمعیت بالایی از مسافر باز هم احساس ازدحام در آب نمی کردیم. سرسره های آبی خیلی خوب بودن و بچه ها و بزرگترها رو حسابی مشغول می کردن.خصوصا که زمان استفاده از اونها نسبت به هتلهایی مثل پالم وینگز خیلی بیشتر بود و تقریبا از 10 صبح تا 5 عصر بجز یکساعت ناهار روشن بودن.
مسیر رفت امد به کوش اداسی با دولمیش از مقابل هتل خیلی خیلی راحته و با هزینه نفری 3لیر به کوش اداسی میبرن. شماره خط هم 1 هست که تقریبا از هر 10 دقیقه از مقابل هتل میگذره
بعضی ازکاربران در مورد نظافت هتل نوشته بودن که باید بگم بسیار عالی بود و محوطه مرتب نظافت میشد و اصلا ما مورد خاصی ندیدیم.
در مورد اتاقها هم بگم که بعضی اتاقها رو به دریا بودن که به ایرانیها از اونها نداده بودن.اما بنظرم اهمیتی نداره چون ما فقط برای خواب به اتاق میرفتیم و سایر زمانها از امکانات هتل استفاده میکردیم.
در کل بسیار عالی بود. تنها ایراد به نظر من اگر میشد گرفت این بود که ساحلش مثل هتلی مانن پالم وینگز عالی نیود و تا حدودی ماسه ای بود و دوم اینکه این هتل برای افراد مسن که سلامت جسمی نداشته باشن خیلی مناسب نیست و مسافت طولانی پیاده روی و شیب موجود در محل پیاده روها ممکنه اذیتشون کنه.

سمانه 31 خرداد 1397 ساعت 20:43

سلام ما بعد از تعطیلات خرداد ۹۷ این هتل بودیم
تنها نکته خوبی که داره ویو و محوطه بسیار زیبا داره
ولی پرنسل و خدمه اش افتضاح هستن رسیدگی به توریست ها صفر است ما ۲ روز دنبال پتو بودیم بهمون نمی دادن
ظروف سرو کثیف بود انقد که ما گوش زد میکردیم
اتاق هم اتاقی مون پر مورچه بود و ۳ روز میگفت بیان سم بریزن اصلا توجه نمی کردن
ما در تهران پول اتاق ۳ تخت رو دادیم ولی اونجا که رفتیم یه تخت ۲ نفره با یه مبل بهمون دادن و گفت هیچ هتلی نداره واقعا به آدم توهین میشد
اتاقها نت نداره فقط در لابی واقعا نمی دونم هیچ جایی این شکلی نیست

داریوش 26 اردیبهشت 1397 ساعت 01:22

سلام شب بخیر در رابطه با هتل پان بی کوش آداسی الان که درام مطلب مینویسم الان به اتفاق همسرم در هتل هستیم برای بار 15 که به ترکیه سفر میکنم تقریبا بسیاری از هتل های خوب آنتالیا وکوش آداسی رو رفتیم در رابطه با این هتل هتل ضعیفی هست اتاقها اصلا استاندارد نیست خیلی ضعیف. بخصوص برای ایرانی ها اتاقهای لند ویو رو رزرو میکنن بخاطر اینکه پول بیشتری به جیب بزنن البته اون کارگزارانی که هتل رزرو میکنن ودیگه اینکه لیدر ها فقط دنبال پول هستند که از مسافرای بدون اطلاعات به جیب بزنن اصلا شما اونا رو نمیبینید دیگه اینکه روز آخر قرار یه تور رایگان شهری بزارن که یه توفیق اجباری از ساعت 2 بعد از ظهر شمارو میبرن ازمیر خرید شهری تا ساعت 2شب که پروازمون متاسفانه بسیار خسته کننده است واجباری در صورتی که نباید این چنین باشه آژانس موظف یه ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل وبالعکس داشته باشه ولی این مدل اجباری اسم آژانس مربوط Elan میباشد متاسفانه کسی جوابگو نیست مواظب این افراد شیاد باشید. هتل نت بسیار ضعیف فقط تو لابی هتل میتونی نت وصل شی. دسترسی محلی خوب غذا بد نیست کارکنان هتل رفتار خوبی دارنولی در مجموع هتل لول پایینی

مريم مالك 14 شهریور 1396 ساعت 10:34

سلام من و همسرم خرداد ٩٦ در اين هتل اقامت داشتيم. در ابتدا كمى معطل شديم لراى اتاق ولى به محض ورود بهمون دستبند دادن كه از امكانات استفاده كنيم. اول اتاقمون طبقه ٣ بود. منظره عالى داشت ولى به گفته همسرم بو ميداد. بعد چون به ما قول داده بودند اتاقى در طبقه ٨ به ما دادند كه عالى بود . از همه نظر بهتر بود ، منظره بهتر بود و بيشتر رسيدگى مى كردند. غذاهاى هتل عاليه. تنوع بسيار بالاست. همبرگر و پيتزاهاى اسنك بار كنار استخر بى نظيره. برنامه هاى شب فوق العادست، به راحتى ميشه با دلموش از دم در هتل رفت به شهر. كلا اگر باز هم بخوام برم همبن هتل رو انتخاب مي كنم

باران سلیمانی 8 شهریور 1396 ساعت 01:24

با وجود تمام نظرات منفی کاربران ایرانی توی سایت لست سکند ما ریسک کردیم و این هتل رو به عنوان هتل مورد نظر انتخاب کردیم به این امید که چون زبونشون رو می فهمیم بتونیم رسپشنیست ها رو راضی کنیم تا اتاق خوبی بهمون بدن... با توجه به نظرات دوستان اتاق های قرار بود کثیف باشه حموم و دستشوییش پر اب بشه و... توی اتوبوس که نشسته بودیم لیدر سفرمون و راننده اتوبوس در حال حرف زدن در مورد هتل ها بودن که لیدرمون به اقای راننده به ترکی گفت که پاین بی اتاق های بدی می ده مشکلش اینه... ما ساعت ۴ صبح فک کنم رسیدیم به دم در هتل ادم که وارد لابی میشد هوای گرمش به شدت مورد آزار قرارمون داد و بدترین اتفاق اینجا بود که این هتل برعکس هتل های دیگه ای که دیده بودم دستبند هتل رو ساعت ده یا یازده به خاطر نمیارم به دستمون می بست یعنی عملا تا اون ساعت هم گشنه می موندیم و هم مثل مرده اینجا و اونجا... مجبوری رفتیم تو لابی طبقه پایین که نزدیک به استخر سرپوشیده بود ما و بقیه ایرانی های عزیز روی صندلی ها ولو شدیم و... اولین چیزی که تو کامنت ها خوندیم این بود اتاق های طبقه پایین و زیرزمین رو به ایرانی ها می دن ... و یکی از دوستان گفته بود که حتما اگه بتونید اتاق های طبقه شیش یا هشت رو بگیرید ما هم به رسپشن گفتیم که اگه میشه اتاقمون توی طبقه شیش باشه یا هشت رسپشن هم لبخند بسیار معناداری زد و بعد بخاطر جمعیت ما که نه نفر بودیم خواست سوییت های دلوکسش رو به ما عرضه کنه که با وجود قیمت عالیش قبول نکردیم بهرحال نزدیک به هتل نبود وقتی اتاق باشه توی هتل هستی و به همه جا دسترسی داری و ... یکی از همسفر های ایرانیمون از طبقه شیش اتاق گرفتن و خود ما طبقه چهار... اتاق رو به استخر و دریا بود ولی کوچیک خبری از بوی نم و فلان هم نبود فقط مشکل این بود که اتاق گرم بود انقد که شب ها قبل خواب از هرچی پتوئه متنفر میشدی ولی نصفه شب با همون پتو می لرزیدی... اتاق نظافت میشد هر روز حوله ها عوض میشد و... چیزی که ما دیدیم به وحشتناکی گفته های دوستانمون نبود البته چرا وقتی از پله ها پایین میومدم یعنی طبقه های پایین تر خودم از دیدن وضع راهرو های طبقه پایین وحشت زده میشدم منو یاد مکان های جن زده مینداخت چراغ هاش روشن و خاموش میشدن روشن و خاموش و حتی از اون طبقه مسافر های اروپایی بیرون میومدن...یک روز که از قضا داشتم جلوی در اتاق انتظار می کشیدم یکی از مستخدم ها رو دیدم که داره با یک خانوم ترکی حرف می زنه که خانومه درباره اتاق های طبقه بالا می پرسید مستخدم هم جواب داد که اتاق های طبقه بالا بزرگ ترن ولی خیلی گرمن مشکلشون اینجاست... تیم انیمیشن هتل واقعا خوب بودن ما که خیلی راضی بودیم غذا ها خوب بود ولی مطمئن باشید که شبی رو که تم شام اون موقع شب ترکیه رو از دست ندید مخصوصا کباب ترکیش رو که فوق العاده بود برعکس کبابی که ما تو خود شهر کوش اداسی خورده بودیم... ولی نگم براتون نگم براتووووون از اسنک بار توی هتل که دوازده تا چهار باز میشد همبرگر هاش عالی بودن عالی و کنار پارک آبی هم یه اسنک بار دیگه هم هست و...

ادرين 29 تیر 1396 ساعت 03:22

سلام من نوروز ٩٦در اين هتل اقامت داشتم برنامه هاش خوب بود البته فقط دي جي أفشين بقيه دي جي ها هيز بودن فقط فكر خوشي خودشون ادم تو اين هتل امنيت نداره به خاطر كاراي اونا ليدرها ادماي خوبي هستن مخصوصا شاهين و سعيد غذاهاش يكنواخت بود در كل يك ستاره كم كنيد ازش

فیروزه 26 تیر 1396 ساعت 11:17

سلام از تاریخ 9 تیر به مدت یک هفته در هتل اقامت داشتیم،به محض ورود که ساعت 6 صبح بود باید صبر میکردیم که ساعت 8 صبح بشه تا بتونیم پذیرش بشیم به محض پذیرش در ساعت 8 چون اتاق خالی داشتن بهمون تحویل دادن تا استراحت کنیم البته ویو اتاق رو به دریا نبود ولی اتاق بزرگ و خوبی بود و البته بسیار راحت.از لحاظ تمیزی نمره متوسط میدم ولی خوب بود،امکانات بسیار خوب بود ولی لابی متاسفانه گرم بود و اشکال فقط همین بود .غذاها تنوع خوبی داشت که البته به مذاق من سازگار نبود ولی پسرم خیلی دوست داشت.امکانات تفریحی هم در حد خودش خوب بود هر شب ساعت نه و نیم برنامه داشتن که ما خیلی دوست داشتیم در کل به من و پسرم خیلی خوش گذشت البته با توجه به قیمت بالایی که این هتل داشت نمیدونم توصیه بکنم این هتل رو یا نه ،اگر از لحاظ هزینه زیاد مشکل ندارین هتل رو توصیه میکنم .برخورد پرسنل هم خوب بود و هر روز اتاقها نظافت میشد.اگر قصد سفر دارید امیدوارم بهتون خوش بگذره ...........