قسمت یازدهم رادیو ماجرا؛ با محمد درویش و سفر، زندگی با طبیعت!

4.7
از 11 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
ماجرای مردی که زندگی‌اش را پای طبیعت و محیط زیست ایران گذاشته
19 تیر 1399 17:00
10

900-majara11-news.jpg

زندگی ما، خواه ناخواه با محیط زیست و طبیعت گره خورده است. درست است که بعضی‌ها این گره محکم را نادیده می‌گیرند و در اصل و پیش از هرچیزی، به خودشان ضرر می‌زنند، اما در این میان افرادی هم هستند که قلبشان برای طبیعت می‌تپد و به نوعی زندگیشان را وقف پاسداری از آن کرده‌اند، چراکه می‌دانند نتیجه‌ی مثبت حفظ یک زندگی مسالمت‌آمیز با محیط طبیعی پیرامون ما، در نهایت به خود ما بازخواهد گشت و دست آخر این ما هستیم که تداوم حیات خویش را در تداوم حیات محیط طبیعی اطرافمان خواهیم دید. احتمالا اگر حتی با تور طبیعت گردی همراه شده باشید، آن حس ناب حضور در طبیعت را تجربه کرده‌اید.

کسانی که آنقدر جسارت و شجاعت داشته‌اند که زندگی‌شان را با طبیعت عجین کنند، اغلب شاهد ماجراهای شگفت‌انگیزی بوده‌اند! ماجراهایی که فقط برای کسانی رخ می‌دهد که این شیوه‌ی خاص از زندگی را برگزیده باشند. معمولا این ماجراها ختم به خیر شده و بعضی از آن‌ها در تاریخ هم ماندگار می‌شوند! ولی چطور چنین چیزی ممکن است؟

در این قسمت از پادکست رادیو ماجرا به سراغ محمد درویش رفته‌ایم، کسی که لحظه به لحظه‌ی زندگی‌اش را با طبیعت گره زده و خودش را وقف آن کرده است و البته در این مسیر شاهد ماجراها و اتفاقات جالبی بوده که برای کمتر کسی پیش می‌آید، ماجراهایی که نتایج جالب توجهی را نیز در بر داشته‌اند.

با ما و محمد درویش همراه شوید و این قسمت شنیدنی از رادیو ماجرا را از دست ندهید!

 

در CastBox گوش کنید

دانلود فایل صوتی در کانال تلگرام رادیو ماجرا 

 

نسیم اسلامپور
نسیم اسلامپور