قسمت ششم رادیو ماجرا؛ با سحر طوسی و تجربه ای برای داناتر شدن!

4
از 24 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
ماجرای زن دوچرخه سوار ایرانی که از خزر تا خلیج فارس را رکاب زد!
15 اردیبهشت 1399 20:00
16

 900-majara06-news.jpg

سفر تجربه‌ای ناب و خالص است که در عین جذابیت‌هایی که دارد، باعث افزایش آگاهی و در نتیجه داناتر شدن مسافر می‌شود. اگر سفر به منظور هدف والایی صورت بگیرد، ارزش آن نیز چند برابر می‌شود و درهای جدیدی را به روی مسافر باز می‌کند، درهایی که دنیای تازه‌ای را پیش روی او قرار خواهد داد.

شاید برای شما غیر ممکن به نظر برسد که کسی برای رسیدن به هدفش، از خزر تا خلیج فارس را رکاب بزند و سفری را آغاز کند که می‌داند آسان نخواهد بود و بدون شک چالش‌های زیادی را در پی خواهد داشت. بد نیست بدانید بانوی دوچرخه‌سوار ایرانی دل را به دریا زده و چنین سفری را در کارنامه‌ی ماجراجویی‌هایش ثبت کرده است. اما این ماجراجویی، با سایر سفرهایش یک تفاوت عمده داشت و آن هم هدفی بود که با هر رکابی که می‌زد برایش پررنگ‌تر می‌شد: حمایت از دخترانی که پس از مقطع ابتدایی به دلیل نبود امکانات تحصیلی مجبور بودند خانه نشین شوند!

در این قسمت از پادکست رادیو ماجرا به سراغ سحر طوسی رفته‌ایم که سفر کردن برایش بهانه‌ای بوده تا به ساخت مدرسه برای دختران ایران زمین کمک کند. سفر از دریای خزر تا خلیج فارس با دوچرخه. با او درباره این سفر و ماجراهایش صحبت کرده‌ایم که شنیدنش خالی از لطف نخواهد بود.

با ما و سحر طوسی همراه شوید و این قسمت خاص از رادیو ماجرا را از دست ندهید!

در CastBox گوش کنید

دانلود فایل صوتی در کانال تلگرام رادیو ماجرا 

 

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

نسیم اسلامپور
نسیم اسلامپور