هتل رامادا ریزورت، کوش آداسی

• 3 اسفند 1394 12:12
  • 73
  • 75.9K

تل رامادا ریزورت کوش آداسی دارای 6 استخر روباز همراه با سرسره های آبی ، یک استخر سرپوشیده ، مرکز اسپایی لوکس ‏همراه با خدمات ماساژ ، سونا و حمام بخار می باشد. این هتل ساحل اختصاصی نیز دارد و اینترنت ‏Wi-Fi‏ در سراسر هتل به ‏صورت رایگان در دسترس می باشد. ‏

هتل رامادا ریزورت کوش آداسی اتاق های بزرگی دارد که تعداد آنها 485 عدد می باشد که هر یک از آنها بالکنی اختصاصی به ‏سوی دریای اژه دارند. تمامی اتاق ها مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه تخت ، ماهواره و مینی بار می باشند. داخل ‏اتاق ها محوطه جدا برای نشستن وجود دارد و صندوق امانات نیز داخل اتاق ها موجود می باشد. ‏ ‏‏ ‏ ‏‎

هتل رامادا ریزورت در کوش آداسی چند رستوران دارد که غذاها را به صورت بوفه و با منو ارائه می دهند همچنین برای ‏افرادی که به شیرینیجات علاقه مند هستند نیز یک شیرینی فروشی موجود می باشد. خدمات تمیز کردن اتاق ها به صورت 24 ‏ساعته انجام می شود. ‏‏ ‏‏ ‎

میهمانان هتل می توانند از خدمات مرکز اسپا برای ریلکس کردن استفاده کنند که شامل سونا ، حمام و باشگاه ورزشی می شود. ‏سرگرمی های متعددی نیز برای میهمانان در نظر گرفته شده است که هر زمان از روز بخواهند می توانند از آنها استفاده کنند ‏همانند بیلیارد ، تنیس روی میز ، دارت و ورزشهای آبی. علاوه بر اینها این هتل زمین گلف و تنیس اختصاصی نیز دارد. برای ‏کودکان نیز سالن بازی در نظر گرفته شده است. ‏ ‏ ‏ ‏

این هتل دارای پارکینگ می باشد که رایگان است. همچنین خدماتی نظیر ترنسفر فرودگاهی ، تبدیل ارز ، خشکشویی و اتوکشی ‏نیز به درخواست میهمانان هتل ارائه می گردد. میهمانان می توانند از این هتل ماشین کرایه کنند و یا از امکاناتی نظیر فکس و ‏فتوکپی استفاده کنند. همچنین یک آرایشگاه هم برای بانوان هم برای آقایان و یک فروشگاه کوچک برای خرید هدیه و سوغاتی ‏نیز برای راحتی کار میهمانان در این هتل وجود دارد. ‏ ‎ ‏ ‏

هتل رامادا ریزورت تا مرکز شهر کوش آداسی 1 کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 80 کیلومتر می ‏باشد که می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از ترنسفر فرودگاهی هتل استفاده کنند. ‏‏

هتل رامادا ریزورت کوش آداسی ‏

به ایرانیها در طبقه اول بیشتر اتاق میدن
در کل رفتار خوبی دارن ولی حتما انعام بدید به کارکنانش تعقیر محسوس میشه
فقط ساعت های پرواز ایران ایر خیلی بده
این زمان که ما رفتیم هوا خیلی عالی بود روزها میشد افتاب گرفت ولی شبها یه کم خنک بود
در مجموع این هتل رو پیشنهاد میکنم

محمد 16 شهریور 1398 ساعت 23:29

سلام دوستان
من باتفاق خانواده از 9 تا 15 شهریور 98 در هتل رامادا حضور داشتیم حقیقتا هتل درست مثل تصویرهای بالاست تمیز و مرتب بود در حد یک هتل 5 ستاره. اتاق ما یک اتاق دابل و مشرف به دریا نمای بسیار زیبایی وقتی در تراس می ایستادید در برابر شما ظاهر می شد مخصوصا غروب خورشید. اتاق بسیار تمیز و لوازم امروزی بودند دقیقا همانطور که در تصاویر بالا دیده میشود. البته در ورود چون ساعت 6 صبح رسیدیم خیلی اذیت شدیم تا ساعت 2 بعد از ظهر اتاق را تحویل ندادند بنظر میرسد تورها باید در این مورد دقت کنند تا مسافر خسته نشود ما مجبور شدیم از ساعت 6 صبح در محوطه حیاط هتل روی تختهای کنار استخر بخوابیم که اصلا مخصوصا در ورود جالب نبود. صبحانه ناهار و شام متنوع بود ولی کمی به مذاق ما برخی غذاها خوش نمی امد البته ما تجربه حضور در هتل رکسوس سانگیت آنتالیا را از سال قبل داشتیم کمی تو ذوق مان خورد ولی کیفیت اتاق ها حتی از رکسوس سانگیت بهتر بود ولی کیفیت غذاها خیر. ما از هیچکدام از تورهای پیشنهادی استفاده نکردیم فقط ادالند رفتیم که تجربه خوبی بود. در تمام روزها از هتل استفاده کردیم استخرهای تمیز یک سرسره آبی که خیلی خوب بود و استخرهای مخصوص بچه ها که واقعا براشون عالی بود.غذاهایی که کنار استخرها سرو می شد خوب بود. اما شهریور را به دوستان پیشنهاد نمیکنم چون هوا کمی خنک شده بود و صبح تا ساعت 10 و عصر بعد ساعت 4 امکان شنا کمتر بود چون نسیم خنکی می وزید. از پشت هتل با یک مینی بوس و با نفری 4 لیر به داخل شهر میرفتیم و مارکهای خوبی در شهر بود دی فاکتو یو اس پولو ماوی و چند برند دیگر البته ال سی واکیکی هم بود که به تنوع انتالیا نبود ولی بد هم نبود. دی فاکتو و یو اس پولو دیسکانتهای خوبی داده بودند و توانستیم خریدهای خوبی بکنیم البته در برگشت قبل فرودگاه یک مرکز خرید خوبی هم رفتیم در ازمیر انهم خیلی متنوع بود البته کمی هم گران بود. کلا نسبت به انتالیا و حتی رکسوس سانگیت به این هتل و کوش اداسی میشود نمره خوب تا عالی داد که قابل توصیه به دوستان است. خواستم تجربه خودم را به اشتراک بگذارم تا در انتخاب دیگران کمک کرده باشم.

حمید 11 مرداد 1398 ساعت 18:13

میخواستم بدونم توی این هتل غذاهای گوشتی حلال یعنی ذبح اسلامی هستش یا خیر؟ممنون میشم راهنماییم کنین

پیام 27 تیر 1398 ساعت 21:51

هتل بسیار خوبیه عید ۹۸ من رفتم همه سرویسها خوب بود نسبت به قیمتش.با اینکه من هتلهای خیلی بهتری مثل ریکسوس ... رفتم ولی این هتل پسندیدم توصیه میکنم انتخاب کنید

فرنوش 6 تیر 1398 ساعت 15:16

رامادا يكي از هتل هايي است كه من حتما دوباره بر مي گردم. اتاق ها تميز. پرسنل خوش برخورد. تيم انيميشن عالي. ويوو ي خوش منظره نزديك به كوش اداسي

maryam 14 اردیبهشت 1398 ساعت 18:10

سلام امروز 2روز هست که از کوش آداسی برگشتیم .پیشنهاد میدم هتل رامادا رو انتخاب کنید برای تورتون.فوق العاده بود تمیزی و فضای اتاقاش ، رفتار کارکنان اونجا ، امکانات ، رستوران ، فضای بازی و محوطه و استخر ،تنوع صبحانه و ناهار و شام....خلاصه همه چیز عالی عالی بود.
ما یه گروه 14نفره بودیم هم خانواده هم مجرد با انواع سلیقه ها ونظرات که همه راضی بودن. محوطه پارک آبی و استخراش با خیال راحت میشد بچه ها رو گذاشت شنا و بازی کنند چون اونجا مواظب بچه ها هستن.واسه همه نوع ذائقه غذا پیدا میشد.به جرات میتونم بگم بهترین دسرها و شیرینی ها و کیک ها رو تو رامادا میخورین...یه تور لیدر خوب هم داشتیم ب که من تا حالا این همه تور رفتم هیچکس به خوش رویی ایشون ندیدم...خیلی راهنماییمون کردن واسه خرید و گشت ها.

حامد 20 فروردین 1398 ساعت 18:59

من همراه همسر و دختر 7ساله ام 6 فروردین در این هتل بودیم...تمیزی و نو ساز بودن و تنوع غذا و رفتار خوب پرسنل هتل چشمگیر بود...بیشتر اتاق ها به طور مستقیم یا غیر مستقیم دید دریا رو داشتند..بارزترین ویژگی این هتل نسبت به بقیه هتلها موقعیت مکانی ان هست و دسترسی به دلموشها که هم از در اصلی هتل وهم در سمت دریا میتونید به جاهای مختلف کوش اداسی با هزینه مناسب سفر کنید...پیشنهاد میکنم برای رفتن به efesus و شیرینجه و حتی مرکز خرید سوکه از تورهای گران قیمت که کارگزار تور میفروشد استفاده نکنید و به جاش از دلموش و...استفاده کنید که بسیار با صرفه تره.. مرکز خرید سوکه رو برای خرید حتما برید...من در مجموع از این هتل وخدمات و موقعیت مکانیش بسیار راضی بودم...

ناصر 13 فروردین 1398 ساعت 12:57

با سلام
کیفیت اتاقها ، رسیدگی ، خدمات ، و قسمت روم بار ،خوب بود.

××× ولی غذاهای رستوران هتل بسیار بی کیفیت و سطح پایین ،

نرگس 12 فروردین 1398 ساعت 19:50

سلام ..باکلی تحقیق وخوندن نظرات این هتل رو برای تعطیلات نوروز انتخاب کردیم . الان باید به همه اونهایی که میخان این هتل روانتخاب کنن باید بگم فصلی که تشریف میارید اینجا بسیار مهمه .. چون تمام امکاناتی که شما از این هتل تو نت میخونین از رستورانهای زیاد یا استخرها ..توعید تعطیله .. توعید فقط یه رستوران بازه وتمام استخرها وپارک ابی کودکان حتی فضای بازی کودکان تعطیله ..
حتی تواتاق ها یه مسواک نزاشتن .. چون ایرانی ها هتل رو پرکردن و منتظرن تعطیلات ایرانی ها تموم بشه تا بتونن امکانات رو برای مسافرهای روس وبقیه اوکی کنن . حتی سونا رو تعطیل کردن ومیگن سونا خرابه .. بسیار متاسفم که دقیقا امکانات یه هتل سه ستاره رو دارم میبینم که اصلا به پنج ستاره شبیه نیست .

Sheida 12 فروردین 1398 ساعت 04:21

ما همین الان تو‌ این هتلیم، در مقایسه با هتل های دیگه اصلاً هتل خوبی نیست، غذاهاش خیلی بدِ ، ظرف ها زیاد تمیز نیست، صبحانه و نهار و شام خیلی بدِ ، در حدی که ما فقط سالاد و سیب زمینی خوردیم، تنوع غذاها خیلی کمه، فقط اتاق های هتل خوبه که چون تاریکه و ساکت برای خوابیدن عالیه، در کل هتل در مقایسه با هتل های دیگه هتل خوبی نیست

Azita Saberiyan borujeni 19 شهریور 1397 ساعت 19:06

ما هفته ی قبل در این هتل بودیم،هتل بسیار شلوغ و صفهای طولانی برای صبحانه و ناهار ایجاد میشد، غذا متنوع و در حد متوسط بود،ظرفها بییار کثیف بودند و هربار ما ناچار بودیم تعداد زیادی بشقاب رو کنار بذاریم تا یه بشقاب تمیز پیدا کنیم،برخورد پرسنل بسیار خوب بود و اتتقها تمیز بودند،استخرها کثیف و شلوغ بودند،در حدی که یکی از استخرها سه روز قرنطینه شد،تعدادی از کسانی که از اطتخر سرپوشیده استفاده کردند به دلیل غلظت کلر دچار مشکل چشم و تنفس شدند، پسر ن هم که از استخر سرسره ها استفاده میکرد بیمار شد و ما دو روز درگیر کلینیک بودیم،و با وجود لیدر،دکتر به جای داروی سرماخوردگی و عفونت گوش به پسر من یک قطره ی رشد مو و ناخن نوزادان داد که با وجود بیمه ۷۰ لیر هزینه ش شد! طبق گفته ی دوستانی که برای بارچندم به اینجا سفر کرده بودند، بار اولی بوده که هتل اینقدر شلوغ و بی کیفیت بوده و سابق بر این کیفیت سرویس دهی بسیار بالاتر بوده، در مورد شرکت کوجان که تورلیدر ما بودند هم واقعا تمام افراد تور هتل ما و بقیه ی هتلها ناراضی بودند، اصولا لیدری وجود نداشت مگراینکه بخواد پولی بگیره، مخصوصا دو خانم به نام مهسا و شقایق که فوق العاده بی ادب، بی مسئولیت و پررو بودند و هیچکس ازشون راضی نبود ، در کل من در این شرایط شلوغ این هتل رو پیشنهاد نمیکنم

مهدی 11 شهریور 1397 ساعت 01:20

من هر سال اواخر مرداد میرم کوش آداسی،
معمولا هتل سی لایت و آمارا سی لایت میرم و خیلی هم راضییم،
امسال بخاطر تایم اجبارا میرم رامادا،
طبق نظرات نمیتونم بگم خوبه یا بد،
فقط این مساله برام مهمه، آیا کیفییت و کمیت غذاها همانند سی لایت هست یا نه؟

کتایون 3 شهریور 1397 ساعت 13:31

ما دو روز است که از کوش آداسی و هتل رامادا برگشتیم . به نظرم دیدگاه ها متفاوت است و بهتر است فقط به نظرات شخصی دیگران اکتفا نکنیم.
انصافا این هتل بهشت بچه هاست. ما کودکی همراهمان نبود ولی کاملا می دیدم که چقدر بچه ها لذت می برند.
هتل دقیقا شبیه عکسهایی است که مشاهده کردید.
تیم انیمیشن از صبح درحال فعالیت هستند و در ساعت های مختلف برنامه های مختلف دارند از ایروبیک کنار استخر تا زومبا ، دارت و .....
از ساعت 10 اسنک بار هتل مرتب در حال فعالیت است تا 6 غروب . بستنی و میوه هم دراختیار همگان و باعث شعف بچه ها!!
هتل از ساحل کمی فاصله دارد که هر یک ساعت یکبار از 10 صبح تا 5 بعد ازظهر سرویس رفت و برگشت رایگان دارد که به نظرم جالب هم بود.برخلاف برخی نظرات ساحل مربوط به هتل رامادا کاملا تفکیک شده است و بار رایگان در حد نوشیدنی و اسنک دارد.
سوئیت های فمیلی بزرگ و در دو طبقه .
شبها هر شب حدود یک ساعت برای بچه ها و بعد از آن برای بزرگ سال برنامه متنوع داشتند.
تا مرکز شهر با دولموش فقط 10 دقیقه فاصله داره حتی اگر اهل پیاده روی باشید حدود 40 دقیقه.
غذا ها هم تنوع زیادی داره و با هر سلیقه ای سازگار. اصولا شام ها بهتر و مفصل تر از ناهار.
ما اقامت خوب و به یاد ماندنی داشتیم .

کیا 18 مرداد 1397 ساعت 13:52

سلام. بنظر من هم اگه تجربه هتلهای ۵ ستاره رو در کوش آداسی داشته باشین به جرات میتونم بگم که محوطه و سرگرمی های این هتل در حد سه ستاره تاپ هستش و من اصلا این هتل رو به هم وطنهای خودم توصیه نمیکنم چون پول هتل ۵ ستاره رو میگیرن و خدمات و تفریحات و فضا در حد هتل ۴ستاره هست

احسان 18 مرداد 1397 ساعت 01:42

سلام اگر تجربه هتل ۵ ستاره خوب ترکیه را داشته باشید این هتل را نمی پسندید اولا فضای خیلی محدود و کوچکی دارد دوما کلا ساحل جلو هتل در اختیار مسافرین نیست و با یک مینی بوس بعضی ساعتها به یه ساحل پلاژ عمومی شما را میبرند که خیلی ضعیف و امکانت در حد هتل پنج ستاره نداره از نظر غذا هم در حد هتل ۴ ستاره حداکثر سرویس میده
گروه سرگرمی یا انیمیشن هم که خیلی خیلی ضعیف است و در کل با پولی که میدهید هتل بهتر میتوانید انتخاب کنید ما به نظر سنجی ها دقت کردیم و همین هفته رفتیم ولی هیچ هتل پنج ستاره ای در ترکیه به این بدی تا حالا نرفته بودیم