قرعه کشی تور رایگان روسیه 31 شهریور

4.8
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
قرعه کشی تور رایگان روسیه 31 شهریور
22 شهریور 1396 14:25
0

 

SwCeVS5nOqE0n55K3j6DcWKYJivgmVNL3NDgEwFJ.jpeg

اسپانسر این قرعه کشی آژانس الفبای سفر، مجری و چارتر کننده تور روسیه با پرواز مستقیم نوردویند است.

قرعه کشی فقط در بات تلگرام لست سکند انجام میشه . البته شما می بایست عضو کانال تلگرام لست سکند باشید تا بتونید در مسابقه شرکت کنید.

جایزه:
جایزه امکان استفاده از تور روسیه(7شب اقامت در هتل 4 ستاره- 3 شب مسکو + 4 شب سن پترزبورگ) ویژه تاریخ 31 شهریور 96 میباشد که برنده به همراه یک همراه می تواند هتل های 4 ستاره ( Izmailovo Delta + Sokos Olympia Garden)  به صورت کاملا (100%) رایگان استفاده نماید. برنده میتواند با پرداخت اضافه وجه دیگر هتل های داخل پکیج را انتخاب نماید. در صورتیکه برنده همراه نداشته باشد نیز میتواند به صورت 1 نفره در این تور شرکت نماید. امکان تغییر تاریخ برای استفاده از جایزه وجود ندارد.

نحوه شرکت در قرعه کشی :
برای شرکت در قرعه کشی کافیست به عضویت کانال تلگرام لست سکند به آدرس  https://t.me/lastsecondtours مراجعه کرده و عضو کانال شوید (برای شرکت در قرعه کشی عضویت در کانال اجباری هست) . از این صفحه، به صفحه "بات لست سکند" راهنمایی خواهید شد. در بات ثبت نام کنید و فرم شرکت در قرعه کشی را تکمیل کنید. برای پر کردن فرم باید اطلاعات دقیق را مطابق با پاسپورت خود پر نمایید. در روز 27 شهریور، می توانید از طریق شبکه های اجتماعی لست سکند و البته بات لست سکند، راس ساعت 13 بعد از ظهر، از برنده شدن خود مطلع شوید. مراسم قرعه کشی در کانال تلگرام لست سکند منتشر خواهد شد.
 
شرایط شرکت در مسابقه :
شما میتوایند آدرس بات تلگرام مسابقه را برای دیگر دوستان خود که علاقمند به شرکت در مسابقه هستند ارسال کنید اما از آنجاییکه تمام شرکت کنندگان میبایست تاریخ انقضای پاسپورت خود را وارد نمایند، آگاه باشید که در صورتیکه تاریخ انقضای پاسپورت خود را به اشتباه وارد کنید و یا در صورتیکه شرایط اخذ ویزا را نداشته باشید از لیست شرکت کنندگان خارج خواهید شد. گذرنامه شما میبایست حداقل 7 ماه اعتبار از تاریخ شروع سفر (31 شهریور) داشته باشد ( یعنی حداقل تا اوایل خرداد97 )

برنده امکان معرفی شخص دیگری به جای خود را ندارد و بعد از اعلام نام برنده فقط 24 ساعت وقت خواهد داشت تا مدارک خود را به آژانس ارسال کند.

نکته بسیار مهم : درصورتیکه برای این تاریخ شما در تور روسیه با پرواز Nordwind ثبت نام کرده باشید (در هر کدام از آژانس های ایران) میتوایند در قرعه کشی شرکت کنید و در صورت برنده شدن معادل هزینه جایزه قرعه کشی به شما عودت داده خواهد شد.

 

قوانین و مقررات :
‏تمامی دوستانی که اقدام به تکمیل فرم خود می فرمایند، میبایست شرایط و قوانین زیر را قبول داشته باشند.‏ 

‏1.‏ فرم قرعه کشی میبایست توسط فرد شرکت کننده تکمیل شود و شما میبایست عضو کانال لست سکند باشید تا بتوانید در قرعه کشی شرکت کنید. (تکمیل فرم برای دیگر افراد مقدور نیست و هر کس فقط میتواند برای شخص خود ثبت نام را انجام دهد)
‏2.‏ جهت کسب اطلاع از برنده شدن، اینستاگرام و یا تلگرام لست سکند به آدرس LastSecondTours را فالو کنید.
‏3.‏ جهت شرکت در قرعه کشی عضویت درکانال تلگرام لست سکند به آدرس LastSecondTours اجباری است. ‏ 
‏4.‏ در صورتی که هر گونه مغایرتی بین مشخصات اصلی فرد شرکت کننده با فرم پر شده وجود داشته باشد، فرد انتخاب شده در صورت برنده شدن، حذف خواهد خواهد شد. 
5. قوانین در هر لحظه امکان تغییر دارند و تعداد برندگان نیز می توانند کم یا زیاد شوند. 
6. تمامی اطلاعات درخواست شده در فرم (شامل نام و نام خانوادگی – تاریخ انقضا پاسپورت – شماره همراه - استان ) باید به صورت دقیق و کامل وارد شوند و در صورت ورود اطلاعات ناصحیح شخص برنده امکان استفاده از تور مورد نظر را نخواهد داشت. 
7. همزمان با اعلام نام برنده نام شخص جایگزین نیز اعلام خواهد شد تا در صورتیکه نامبرده نتواند از جایزه خود استفاده کند نفر جایگزین سریعا اقدام نماید.
8. همراه شما میتواند به صورت جداگانه در قرعه کشی ثبت نام کند و محدودتی از این بابت وجود ندارد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزا :

• گذرنامه با 7 ماه اعتبار + 2 قطعه عکس رنگی جدید 4*3 ( زمینه سفید و تمام رخ بدون چرخش سر و شانه ) + فرم مشخصات 
• عکس ها می باست در اندازه 4*3 ، زمینه سفید و جدید باشند. نحوه قرار گرفتن بدن باید به نحوی باشد که سر و شانه ها در یک راستا ، کاملا رو به دوربین و بدون کوچکترین چرخش باشد.عکس هایی که به دلیل قیچی شدن کوچک شده باشند و یا اسکن شده باشند مورد تایید سفارت روسیه نمی باشد. 
• گذرنامه جداگانه برای تمامی مسافران (حتی کودکان و نوزادان) الزامی بوده و اخذ روادید به صورت مستقل برای هر فرد صورت می پذیرد. 
• گذرنامه های کلیه مسافرین بالای 16 سال می بایست دارای امضاء باشند. 
• مشخصات مسافر جهت تکمیل فرم سفارت (آدرس منزل و محل کار – شغل – شماره جهت تماس) 
• درج امضاء مسافر در پاسپورت

 

نکته بسیار مهم 2: بعد از شرکت در قرعه کشی در بات تلگرامی گزینه ای با نام "شانس برنده شدن خودتان را افزایش دهید" در منو برای شما نمایان خواهد شد. با کلیک بر روی این گزینه متنی حاوی یک لینک انحصاری که برای شما تولید شده است برای شما نمایش داده خواهد شد که شما میتوانید با ارسال این لینک برای دوستان و آشنایان و گروه هایی که عضو هستید شانس برنده شدن خود را افزایش دهید  . به ازاء هر 2 نفری که با کد انحصاری شما در قرعه کشی شرکت کنند یک شانس برای شما افزوده خواهد شد.

یعنی اگر 10 نفر از طرف شما و بواسطه لینکی که شما ارسال کرده اید در قرعه کشی شرکت نمایند شما 1+5 شانس برای برنده شدن خواهید داشت. 

جهت شرکت در قرعه کشی کلیک کنید

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.