بهترین مکان ها برای خرید در جیپور

4
از 2 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین مکان ها برای خرید در جیپور + تصاویر
04 اسفند 1396 10:00
0

جیپور، شهری است که رضایت هر فردی را جلب خواهد کرد. مسافران می توانند از دیدن مناظر و آثار جذاب این شهر لذت ببرند، با انجام فعالیت های هیجان انگیز آدرنالین خون خود را افزایش دهند و یا با گشت و گذار و خرید در بازارها و خیابان های شهر، تکه ای از این خاطرات را با خود به خانه ببرند.

ما لیستی از بهترین مکان ها را برای مسافرانی که با هدف خرید در بازارها و مغازه های رنگین و متنوع به جیپور سفر می کنند، آماده کرده ایم.

 

بازار جوهری

قدیمی ترین بازار در جیپور، نماینده ای عالی برای گنجینه ی فرهنگ باستانی راجستان است. این بازار وسیع و بزرگ، دارای خیابان هایی مملو از مغازه و محصولات جذاب است. علاقه مندان به جواهر می توانند با مراجعه به مغازه های این بازار، از خرید و مشاهده ی جواهرات زیبا، رنگین و قیمتی لذت ببرند. جواهرات سنگی کُندان، النگوهای ظریف طلایی و سایر سنگ های مصنوعی و طبیعی، همگی به راحتی در این بازار یافت می شوند. خریداران حرفه ای می توانند با چانه زنی، به راحتی و با بهترین قیمت ممکن خرید خود را انجام دهند و تکه ای از میراث بی نظیر راجستان را با خود به خانه ببرند. چنانچه در فصل زمستان به این شهر سفر کردید، حتما یکی از پتوهای محبوب و زیبای جیپوری را خریداری کند.

بهترین مکان ها برای خرید در جیپور

بهترین مکان ها برای خرید در جیپور

بهترین مکان ها برای خرید در جیپور

بازار تریپولیا

بازار تریپولیا، که تداعی کننده ی جذابیت های فرهنگ غنی جیپور و داستان های رشادت های جنگجویان این شهر است، دارای تنوع سنتی و زیبایی های بسیاری است. حتی چنانچه قصد خرید ندارید، می توانید با گشت و گذار در این بازار با فرهنگ راجستان آشنا شوید. فرش های بی نظیر هندی و جواهرات حیرت انگیز قطعا نظر شما را تغییر خواهند داد!

بهترین مکان ها برای خرید در جیپور

بهترین مکان ها برای خرید در جیپور

بهترین مکان ها برای خرید در جیپور

برج گائوراف

این برج، ترکیبی از رستوران ها، سرگرمی های خانوادگی و تجربیات جذاب را در اختیار مسافران قرار خواهد داد و همچنین می توانید با خریداری محصولات محلی، تجربه ای لذت بخش داشته باشید. شما در این مرکز خرید، با تنوعی از برترین برندهای محلی و بین المللی روبرو خواهید شد. چنانچه کودکی همراه خود دارید، این مکان، به دلیل دارا بودن دستگاه های بازی الکترونیک و مدرن، بهترین گزینه ی شما خواهد بود.

بهترین مکان ها برای خرید در جیپور

بازار باپو

این مکان به درستی قطب خرید جیپور نام گرفته است. این بازار که مملو از محصولات متنوع راجستانی است، تجربه ای بی نظیر را در اختیار عاشقان خرید قرار خواهد داد. چرم و کفش های دست ساز، تخصص اصلی این بازار هستند. لباس های سنتی هندی و پتوهای این بازار، توان رقابت با برترین برندهای دنیا را دارند و تداعی کننده ی فرهنگ خاص این شهر می باشند. مسافران حتما باید سری به این بازار بزنند.

بهترین مکان ها برای خرید در جیپور

بهترین مکان ها برای خرید در جیپور

بازار نِرو

بازار نِرو، بهترین مکان برای خرید صنایع دستی و پارچه است و شما می توانید در آن انواع محصولات دستی راجستانی از قبیل کیف، لباس و لباس را پیدا کنید. همچنین عطرهای سنتی "چامِلی" و جوتی های راجستانی نیز از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. این بازار، به اعتقاد افراد محلی، قلب و روح فرهنگ جیپور است.

با وجود این بازارها، نقاط جذاب توریستی، فعالیت های متنوع و رستوران های بی نظیر، جیپور می تواند برای هر توریستی به مقصدی عالی تبدیل خواهد شد. مردمان مهمان نواز و فرهنگ غنی این شهر مطمئنا شما را حیرت زده خواهند کرد.

بهترین مکان ها برای خرید در جیپور

چنانچه قصد سفر به این شهر فوق العاده را دارید، ما به شما کمک خواهیم کرد! شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه بلیط خود را رزرو و در کوتاه ترین زمان ممکن به این شهر دوست داشتنی سفر کنید!

منبع : youramazingplaces

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.