Close

نظرسنجی - تابستان 91 قصد سفر به کدام مقصد توریستی را دارید؟

4
از 1 رای
نظرسنجی - تابستان 91 قصد سفر به کدام مقصد توریستی را دارید؟
  • 29 خرداد 1391 00:00
  • 153
  • 64.3K

با توجه به روالی که برای تعیین خط مشی و مسیر سایت در نظر گرفته ایم، نظر سنجی شماره 3 وب سایت در رابطه با انتخاب مقصد توریستی شما در تابستان سال 1391 طراحی و راه اندازی نموده ایم. از شما خواهشمندیم چنانچه در تابستان سال 1391 قصد سفر دارید در نظرسنجی زیر شرکت نمایید.

شرکت نمودن شما دوستان در نظرسنجی های سایت نتایج بسیار مهمی برای  تیم مدیریت وب سایت در بر خواهد داشت و نتایج مثبت آنرا در آینده خواهید دید. چنانچه قصد مسافرت به چند مقصد توریستی دارید خواهشا فقط اولین مورد را لحاظ فرمایید.

با تشکر از شما 

[poll]3[/poll]
نظرات کاربران (153 نظر)

× در حال پاسخ به:

Manizhe 20 اردیبهشت 1397 ساعت 09:32

سلام.بین گرجستان،مالزی کدام را انتخاب کنم؟
ممنون میشم اگه جواب بدید.

زهرا 5 خرداد 1396 ساعت 03:13

سلام دوستان، می خواستم بروم باکو. کسی از دوستان رفته بتونم از تجربیاتتون استفاده کنم.

سارا 5 خرداد 1396 ساعت 03:12

سلام
میخواستم ببینم بین بیروت و باکو کدوم بهتره که برم

محسن 5 خرداد 1396 ساعت 03:09

سلام دوستان .میخواستم ببینم از بین قبرس شمالی و گرجستان کدام مناسبتره براس سفر ممنونم

emma 5 خرداد 1396 ساعت 03:05

نظر شما در مورد سفر به لبنان در نوروز چیه؟

رهام 5 خرداد 1396 ساعت 02:57

اینجا که همه سوال میکنن کسی هم نیست جواب بده

الناز 5 خرداد 1396 ساعت 02:55

سلام تابستان 94 قصد سفر داریم بین کوالالامپور-پنانگ و وارنا-بلغارستان شک داریم کدوم بهتره و بیشتر خوش میگذره؟ بیشتر اهل ساحل و پارک ابی هستیم.مثلا هم کوش اداسی و هم بانکوک-پاتایا را که رفیتم خیلی دوست داشتیم...اما حالا موندیم بین باغارستان و مالزی؟؟؟؟؟

بهناز 5 خرداد 1396 ساعت 02:52

سلام میخواستم بدونم حراج روسیه از کی شروع میشه ؟ ممنون میشم جواب بدین

حسین 5 خرداد 1396 ساعت 02:49

سلام دوستان من می خواستم برم بلغارستان کسی تا حالا رفته؟؟؟ یه مقدار اطلاعات راجع به اونجا می خواستم
مرسی

مسعود لسان 5 خرداد 1396 ساعت 02:49

من به همراه خانوتده اواخر اردیبهشت می خواهم به لبنان یا گرجستان سفر کنم

ممکن است شما من را راهنمایی کنیید .

به نظر شما کدام یک بهتر است

سپهر 5 خرداد 1396 ساعت 02:46

باسلام
می خواستم بدونم کسی سفر زمینی به آنتالیا داشته چه جوری بوده ؟ در ماه مبارک رمضان از نظر خورد وخوراک در آنتالیا اذیت نمیشن ؟ مراکز خرید ارزان و خوب آنتالیا کجاست ؟ هوای در مرداد ماه خیلی گرم است یا نه؟

فرخ طوسی 5 خرداد 1396 ساعت 02:45

مایلم به گرجستان یاکشورهایی مانندچکسلواکی یالهستان درصورت امکان باگروه سفرکنم (البته کم هزینه ولی نه کم کیفیت!).لطفاراهنمایی بفرمایید.

Mahnaz 5 خرداد 1396 ساعت 02:44

سلام
می خواستم برای عید امسال برم سفر نمی دونم ارمنستان بهتره یا آذربایجان (باکو).
با تشکر.

سعید 5 خرداد 1396 ساعت 02:44

سلام خانم شیوا ببینید اگر ارمنستان نرفتید یکبار دیدنش خالی از لطف نیست ولی زمستان یک مقداری سرده.
گرجستان رو سعی کنید تابستان برید. که هوای تفلیس بسیار عالیست و می تونید برای تفریح به سواحل باتومی برویدو درهر صورت من به اتفاق خانواده تصمیم دارم عید به ارمنستان برم و چون قبلا سفرکردم میتوانم اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار دهم

شیوا 5 خرداد 1396 ساعت 02:44

سلام
ما عید 92 میخوایم بریم مسافرت ولی نمیدونیم
1-گرجستان بهتر یا ارمنستان؟
2-واسه دونفر که فقط قصد تفریح دارند چه مقدار پول لازمه؟
3- کدام یکی از این کشورها داخلش ارزونتر؟
ممنون میشم جواب بدین

مشاهده نظرات بیشتر