زیباترین ساحل کرواسی

4.2
از 13 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
زیباترین ساحل کرواسی + تصاویر
17 اردیبهشت 1396 08:00
0

زمانی زیبایی و شگفتی سواحل کرواسی تنها بر عده ی اندکی آشکار بود. امروز آرامش این سواحل آنها را به نقاط بسیار پرطرفدار توریستی تبدیل کرده که هر سال نیز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. یکی از زیباترین سواحل کرواسی زلاتنی رت بر روی جزیره ی براک می باشد. زلاتنی رت که با نام شاخ طلایی شناخته می شود، ساحلی ریگی است که گردشگران آن را به خاطر چشم انداز اصیل و خط ساحلی همواره در حال تغییر آن می شناسند.

زیباترین ساحل کرواسی

بادهای دریای آدریاتیک ساحل زلاتنی رت باعث شده که این مکان هم برای موج سواران و هم آن دسته از افرادی که تمایل به آفتاب گرفتن دارند، ایده آل باشد. در این حالت نسیم گرم و ملایم به همراه رایحه ی دریا افرادی را که در ساحل مشغول استراحت هستند از سه جهت احاطه نموده است. به همین ترتیب، موج سواران می توانند از بادهای آرام غربی نیز حداکثر استفاده را ببرند. حتی آن دسته از افرادی که از موج سواری لذت نمی برند می توانند به تماشای بادبان های روشن قایق های این محوطه بپردازند.

زیباترین ساحل کرواسی

این ساحل مجهز به تخت های آفتاب، چتر و قایق های پدالی است که برای اجاره در اختیار گردشگران قرار می گیرند. همچنین گردشگران می توانند از مزایای سایه ی جنگل انبوه نیز که در میانه ی ساحل قرار گرفته بهره مند شوند. زلاتنی رت مخصوصا در نیمه ی تابستان جز مقاصد پرطرفدار است. بنابراین اگر می توانید بهتر است در ماه ژوئن یا سپتامبر به این ساحل مراجعه کنید چرا که هم ساحل خلوت تر است و هم امکان لذت بردن از آب و هوایی گرم و خشک وجود دارد.

زیباترین ساحل کرواسی

لازم است بدانید که زلاتنی رت در تمام طول سال قابل دسترس است اما امکانات ارائه شده در ساحل از جمله غریق نجات تنها از می تا اکتبر در اختیار گردشگران هستند. مانند دیگر سواحل کرواسی، زلاتنی رت نیز به جای ماسه از ریگ تشکیل شده است. بیشتر افرادی که به این ساحل می آیند بهتر است از کفش های مناسب ساحل استفاده کنند تا به راه رفتن روی ساحل ریگی عادت کنند.

زیباترین ساحل کرواسی

ساحل دوستان می توانند در محل ساحل یا کافه ها و اقامتگاه های نزدیک به تهیه ی خوراکی و نوشیدنی بپردازند. این ساحل از نظر موقعیت قرارگیری به شهر بل Bol یعنی قدیمی ترین شهر جزیره نزدیک است. در این شهر مجموعه ای از رستوران ها و کافه ها با قیمت های مناسب قرار گرفته اند. از آنجا که زلاتنی رت یکی از ارزشمندترین جاذبه های گردشگری شهر است، تعدادی کسب و کار برای خدمت رسانی به آن دسته از افرادی که به ساحل می روند، در این شهر شکل گرفته اند که از آن جمله می توان به شرکت های غواصی و آموزش موج سواری برای مبتدیان علاقمند به این رشته اشاره نمود.

زیباترین ساحل کرواسی

سفر به زلاتنی رت به معنای گذران اوقات بر روی ساحل است، اما این بهشت به غیر از بوی آب های شور و خورشید داغ، چیزهای خیلی بیشتری برای ارائه دارد. به عنوان مثال می توانید اسکوتر یا دوچرخه ای در بول کرایه کنید و به اکتشاف در شهر بپردازید. از صومعه ی زیبا و باستانی Hermitage of Blaca دیدن کنید. صومعه ی دومنیکن در بول نیز می تواند با موزه، گالری و باغ خود، تنوعی در برنامه ی ساحل و آفتاب شما ایجاد کند.

زیباترین ساحل کرواسی

زیباترین ساحل کرواسی

زیباترین ساحل کرواسی

زیباترین ساحل کرواسی

زیباترین ساحل کرواسی

زیباترین ساحل کرواسی



منبع : touropia