تجربه بودن میان دو قاره، تنگه بسفر در استانبول

4.1
از 22 رای

تنگه‌ بسفر در شهر استانبول، یکی از محبوب‌ترین مقاصد ترکیه قرار دارد. سفر با تور استانبول همواره برای گردشگران و خصوصا ایرانیان انتخابی پرطرفداری بوده است. تنگه بسفر استانبول پیوندی است بین دو دریای سیاه و مرمره، یعنی همان جایی‌ که کشور ترکیه را به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم می‌کند.

منظره تماشایی تنگه بسفر در استانبول

برخی از دلایل محبوبیت استانبول میان فارسی زبانان و گردشگران خارجی، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، مسافت کم و... مسئله وسعت سیستم در استفاده از حمل و نقل عمومی در استانبول و راحتی رفت‌وآمد از طریق آن است. تنگه بسفر نیز یکی از محل‌هایی است که قایق و کشتی‌سواری در آن رواج زیادی دارد و از اماکن پرطرفدار گردشگری در شهر استانبول به شمار می‌آید. قایق‌سواری در تنگه بسفر استانبول، یکی از دیدنی‌ترین منظره‌های استانبول را نصیبتان می‌کند و حتی شما می‌توانید برخی از معروف‌ترین جاذبه‌ها مثل پل بسفوروس یا برج گالاتا را از این محل تماشا کنید.

استانبول در هر فصلی از سال، سرزنده و شاداب است. اما اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید در سفرتان به استانبول، از خرید کردن در حراجی‌ها یا استفاده از تفریحات زمستانی آن استفاده کنید، حال یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر با تور استانبول دی به شمار می‌آید تا آن را تجربه کنید. در ادامه برای تماشای منظره دیدنی از طریق تنگه بسفر استانبول، همراه لست‌سکند باشید و از آن لذت ببرید.