شهر سوچی، الماس درخشان روسیه

4.6
از 23 رای

شهر سوچی، یکی از پرطرف‌دارترین استراحتگاه‌های تابستانی کشور روسیه است. شهر سوچی شاید در بین مسافران تور روسیه خیلی شناخته شده نباشد، چرا که مقصد بیشتر مسافران، شهر‌هایی مثل مسکو و سن پترزبورگ است اما؛ این شهر با آب و هوای مطبوع و معتدل خود در بین مسافران اروپایی حسابی معروف و شناخته شده است. با ما در تماشای این ویدئو همراه باشید تا گردش کوتاهی در سوچی روسیه داشته باشیم.

شهر سوچی نگین دریای سیاه

شهر سوچی، یکی از پرطرف‌دار‌ترین استراحتگاه‌های تابستانی در کشور روسیه است که سالانه بیش از چهار میلیون توریست را به خود جذب می‌کند. شهر سوچی با طول ۱۴۵ کیلومتر، طویل‌ترین شهر اروپا است. بعضی‌ها سوچی را مرکز تابستانی روسیه یا نگین دریای سیاه می‌دانند. این شهر میزبان المپیک زمستانی 2014 بوده است. جمعیت شهر سوچی در حال حاضر حدودا چهارصد هزار نفر است. پس از برگزاری المپیک زمستانی 2014، سوچی در بین مردم جهان بیشتر شناخته شد و به عنوان یک تفرجگاه و یک شهر ساحلی جهت گذراندن تعطیلات تابستانی محبوب شد. شهر سوچی روسیه با در اختیار داشتن پیست اسکی بسیار زیبا و مجهز، در ارتفاعات کراسنایا پولیانا به عنوان یک مرکز تفریحی زمستانی نیز مورد توجه گردشگران است.

جاهای دیدنی شهر سوچی روسیه شاید به اندازه جاهای دیدنی مسکو شهرت و تنوع نداشته باشد اما، آب و هوای معتدل و مطبوع این شهر، چشمه‌های معدنی، پارک ریوریا، کوهستان آخون و آبشار‌های شهر سوچی از جاذبه‌های جذاب و دیدنی این شهر هستند.