رقص آب دبی؛ تماشایی و کم نظیر

4.6
از 37 رای

رقص آب دبی به‌قدری جذابیت دارد که هر نگاهی را خیره می‌کند. شاید برایتان پیش آمده باشد که درحال قدم زدن در پارک، از کنار آب‌نمای کوچکی رد شوید و نگاهی گذرا به آن بیندازید و به راهتان ادامه دهید؛ اما کسانی که با تور دبی سفر کرده‌اند، می‌گویند که رقص آب دبی چنان تماشایی است که به‌سادگی رهایتان نمی‌کند و شما را مبهوت زیبایی‌اش می‌کند. در این ویدئو، به دبی می‌روید و از آب‌نمای دل‌انگیزش دیدن می‌کنید تا چنانچه قصد دارید با تور دبی بهمن به این شهر پرگردشگر سفر کنید، تماشای این آب‌نما را از دست ندهید.

آب‌نمای برج خلیفه؛ باشکوه و دیدنی

اگر بخواهیم از جاهای دیدنی دبی بگوییم، قطعاً آب‌نمای برج خلیفه، جزو فهرست دیدنی‌های این شهر قرار می‌گیرد؛ چراکه شما می‌توانید شاهد یکی از زیباترین صحنه‌ها، یعنی رقص آب در آب‌نمای دبی باشید. نکته جالب‌توجه این است که این جاذبه به‌صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار گرفته است. پس چنانچه نگران مخارج زیاد سفر هستید و برای مدیریت هزینه‌هایتان تور دبی اقساطی را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید بدون پرداخت هزینه، این جاذبه چشم‌نواز را ببینید.

آب‌نمای دبی؛ جاذبه‌ای که باید آن را ببینید

همان‌طور در این ویدئو می‌بینید، آب‌نمای دبی در برج خلیفه به‌گونه‌ای طراحی شده است که به هماهنگ‌ترین شکل ممکن با موسیقی به رقص درمی‌آید و شما را حیرت‌زده می‌کند. تلفیق نور و موسیقی و رقص آب، منظره کم‌نظیری است که می‌تواند سفرتان را خاطره‌انگیز کند. پس حتی اگر با تور کوتاه‌مدتی مثل تور دبی 4 شب و 5 روز سفر می‌کنید، فراموش نکنید که رقص آب دبی در آب‌نمای این شهر توریستی را تماشا کنید و لذت ببرید.