این بار، خیابان گردی در استانبول

4.5
از 93 رای

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر، آن زمانی است که تصمیم می‌گیرید در شهر و خیابان‌هایش قدم بزنید و هم‌رنگ مردم آن شهر بشوید! چراکه هیچ کاری به این اندازه شما را با فرهنگ و سبک زندگی‌های متفاوت آشنا نمی‌کند. اما یکی از شهرهایی که پیاده‌روی در خیابان‌هایش شهرت و طرفداران زیادی دارد، استانبول ترکیه است. خیابان‌های استانبول به خصوص خیابان استقلال، برای مسافران و گردشگران محبوبیت بسیاری دارد و هر کسی که با تور استانبول به این شهر سفر کند، حداقل یک‌بار خیابان گردی در استانبول را تجربه خواهد کرد.

پرسه در خیابان های استانبول

کار برای انجام دادن در استانبول بسیار است! جاذبه‌ها و دیدنی‌های استانبول به قدری وسیع هستند که می‌توانید روزهای سفر خود را به راحتی پر کنید و حتی ممکن است برای بازدید از همه آن‌ها وقت کم بیاورید. بنابراین به خاطر داشته باشید قبل از سفرتان، راهنمای سفر به استانبول را با دقت بررسی کنید تا برای برای زمان‌بندی در سفر دچار مشکل نشوید. بسیاری از افراد برای سفر خود، تور استانبول ۵ شب و ۶ روز را انتخاب می‌کنند تا زمان کافی برای بازدید از اکثر دیدنی‌های استانبول را داشته باشند.

اما یکی از تفریحاتی که گردشگران در استانبول به انجام آن مشتاق هستند گشت‌وگذار در شهر و خیابان های استانبول است. این شهر در هر ساعتی از شبانه‌روز زیبایی مخصوص خودش را دارد و شب‌ها به مراتب تماشایی‌تر از همیشه است. زمانی که جاذبه‌های استانبول با نور تزئین می‌شوند، فرصت مناسبی است تا از جاهای دیدنی استانبول در شب هم بازدید کنید. در ادامه همراه ما باشید تا دقایقی را به خیابان گردی در استانبول باشیم و ویدئویی از آن را تماشا کنیم.