پیترلند، جاذبه پنهان سن پترزبرگ

3.3
از 3 رای

سفر به روسیه و بازدید از دیدنی‌های این کشور بسیار وسوسه‌کننده است و شهر سن پترزبورگ، به عنوان دومین شهر بزرگ روسیه بعد از مسکو، مقصد اصلی خیلی از مسافران تور روسیه است. در این ویدئو به سراغ یک جاذبه پنهان سن پترزبورگ رفته‌ایم که شاید کمتر شناخته شده و مطرح باشد، اما بسیار دیدنی و مهیج است.

پارک پیترلند سن پترزبورگ

سن پترزبورگ به عنوان دومین شهر بزرگ روسیه یکی از شهر‌های محبوب در بین گردشگران است و جاهای دیدنی سن پترزبورگ یک گنجینه کامل از جذابیت و جاذبه است. در بین جاذبه‌های این شهر دوست داشتنی، نقاطی وجود دارد که شاید کمتر شناخته شده هستند اما سر زدن به آنها باید در اولویت هر مسافری خصوصا، خانواده‌هایی که با فرزند خود سفر می‌کنند باشد. پارک پیترلند سن پترزبورگ، یک جاذبه پنهان سن پترزبورگ است.

پارک پیترلند سن پترزبورگ، بزرگ‌ترین پارک آبی روسیه است. پیترلند در دل یکی از سردترین شهر‌های جهان، مجموعه بی‌نظیر و به یادماندنی از تفریحات آبی را ارائه می‌دهد. البته پیترلند سن پترزبورگ صرفا پارک آبی نیست بلکه یک مرکز خرید چهار طبقه، سینمای 7 بعدی، سالن اسپا، رستوران و کافه را هم شامل می‌شود و یک مجموعه کامل و تمام عیار برای خوشگذرانی و تفریح در کنار خانواده است.