با کوله باری از تجربه در اطراف دریای مرمره

4.8
از 4 رای

ماجراجویان ما در امتداد سفر زمینی و هیجان‌انگیز خود به استانبول، 18روز را پشت سر گذاشته و با دوچرخه‌هایشان، اطراف دریای مرمره را سیر می‌کنند و در این سفر پر فراز و نشیب، تجربه‌های خود را با ما سهیم می‌شوند؛ چراکه آن‌ها این روش جذاب را به سفر با تور ترکیه ترجیح داده‌اند تا خاطراتی متفاوت از همیشه، برای خود به جا بگذارند!

دوچرخه سواری دور دریای مرمره، سفری متفاوت به ترکیه

برای کوله گردان سفر چیزی نیست جز کوله‌‌ای از وسایل و دلی بزرگ که به جاده بزند! چراکه فقط به این روش می‌توان تجربه‌های متفاوت و منحصربه‌فرد از سفر به دست آورد و این بار مسافران ما، مسیری طولانی را با رکاب‌زنی تا استانبول طی کرده و اطراف دریای مرمره را به دوچرخه‌سواری گذراندند. آن‌ها در این مسیر، از بسیاری از جاهای دیدنی استانبول مثل شهر های ساحلی تکیرداغ، گلی‌بولو، چاناکاله و... در حاشیه دریای مرمره هم بازدید کردند. 

استانبول سرشار از جاذبه‌های تاریخی و البته طبیعی است. در نتیجه برای کوله‌گردانی که برای سفر به استانبول دوچرخه سواری دور دریای مرمره را انتخاب می‌کنند، بازدید از اکثر این جاذبه‌ها کار نسبتا راحتی است. کافی است از راهنمای سفر به استانبول کمک بگیرند تا برای روزهای سفر خود برنامه‌ریزی داشته باشند. البته این تنها راه سفر به استانبول نیست و برای آن دسته از افرادی که سفری با حداقل سختی را ترجیح می‌دهند، تور استانبول یک گزینه مناسب برای انتخاب است. در ادامه برای تماشای بخشی از سفر ماجراجویان ما در اطراف دریای مرمره همراه ما باشید.