شب های زاینده رود، نورهایی جاری در تاریکی

4.9
از 13 رای

اصفهان را در هر زمانی ببینید زیباست، فرقی ندارد روز باشد یا شب، بهار باشد یا زمستان، این شهر همیشه برای غافل‌گیر کردن شما آماده است. کافی است یکی از شب های زاینده رود، این جاذبه محبوب را ببینید تا تنها بخش کوچکی از زیبایی این شهر را لمس کنید.

دقایقی از شب های زاینده رود در اصفهان

اگر به اصفهان سفر کرده باشید، متوجه شده‌اید که چرا آن را نصف جهان می‌نامند یا محبوبیت آن در میان گردشگران ایرانی و خارجی برای چیست. اگر نه کافی است تا یکی از جاذبه‌هایش را ببینید، از میدان نقش جهان گرفته تا شب های زاینده رود که مثل قلب شهر، در تاریکی شب می‌تپد و دل را می‌برد. زاینده رود و پل‌های زیبایی که بر روی آن ساخته شده‌ است، از معروف‌ترین و پربازدیدترین جاهای دیدنی اصفهان شمرده می‌شوند.

اما شب های زاینده رود در اصفهان جلوه دیگری دارد و به واسطه نورپردازی، زیباتر از همیشه در شب می‌درخشد و منظره دیدنی به شهر می‌بخشد. بنابراین اگر مسافر این شهر تماشایی شدید، فراموش نکنید که اگر به بازدید پل‌هایی چون سی و سه پل یا خواجو می‌روید، برای دیدن شب های زاینده رود، این جاذبه‌ها را در دو وقت از شبانه‌روز ملاقات کنید. در ادامه برای دیدن منظره رویایی شب های زاینده رود در اصفهان، ویدئویی کوتاه با ما تماشا کنید.