از یک فیل بااستعداد، هر کاری برمی‌آید!

4.5
از 8 رای

فیل‌ها موجودات مهربان با احساسی هستند و کمتر کسی هست که آن‌ها را دوست نداشته باشد، اما از همه مهم‌تر فیل‌ها، بسیار باهوش و بااستعداد هستند و به همین خاطر کارهای جالبی از آن‌ها برمی‌آید که تصورش کمی دور از ذهن است. احتمالا برای هر کسی پیش آمده که پس دیدن یک ویدئو جالب از فیل، متعجب شده باشد. اگر شما هم عاشق فیل‌ها هستید، سفر با تور تایلند، در کنار تفریحاتی که به همراه دارد، فرصت وقت‌گذرانی در کنار این موجودات دوست‌داشتنی را هم برایتان فراهم می‌کند.

هنرنمایی‌های جالب یک فیل در پوکت تایلند

جالب است بدانید، علاوه بر این‌که فیل‌ها بسیار توانمند هستند، آن‌ها مشتاقند تا گردشگران بهترین تجربه از سفرشان به تایلند را داشته باشند، برای مثال آن‌ها در جشن آبپاشی سونگکران تایلند، برای آب پاشیدن روی مردم کمک می‌کنند تا تجربه بی‌نظیری برای گردشگران و مردم تایلند رقم بخورد! البته توانایی یک فیل در کارهای ساده خلاصه نمی‌شود، بلکه او فراتر رفته و حتی در نواختن سازدهنی هم موفق است!

سفر به هر یک از جزایر تایلند، با جذابیت‌های بسیاری همراه است. اما جزیره پوکت یکی از تفریحی‌ترین مناطق تایلند به شمار می‌آید و به همین دلیل تور پوکت، همیشه با استقبال زیادی روبه‌رو می‌شود. هرکسی که به تایلند سفر می‌کند، با کوله‌ای از خاطرات به‌‌یادماندنی برمی‌گردد؛ چراکه درکنار طبیعت حیرت‌انگیز و خیره کننده، تفریحات و جاهای دیدنی تایلند در دنیا شهرت دارد و از همین نظر، گردشگران و مسافران، تایلند را به عنوان مقصد تفریحی خود انتخاب می‌کنند. اگر تابه‌حال به پوکت سفر نکرده‌اید، فراموش نکنید که این جزیره جذاب را در الویت‌های خود قرار داده و با استفاده از راهنمای سفر به پوکت تایلند، یکی از بهترین سفرهای تفریحی را تجربه کنید. در ادامه دیدن این ویدئو جالب از فیل را از دست ندهید و همراه لست‌سکند، این موجود با استعداد را تماشا کنید.