شهر ترابزون ترکیه، زیبایی شگفت‌انگیز

3.9
از 13 رای

شهر ترابزون ترکیه یکی از شهرهای بزرگ این کشور و بزرگترین شهر در شرق دریای سیاه است. این شهر به سبب آب‌وهوای پربارانش حتی در ماه‌های تابستان، طبیعتی سرسبز و تماشایی دارد و افراد می‌توانند با خرید تور ترابزون به این شهر سفر کنند و شاهد جنگل‌های انبوه و رودخانه‌های بکر باشند.

ترابزون شهری دیدنی در ترکیه 

شهر ترابزون ترکیه در مجاورت دریای سیاه قرار گرفته و شهری ساحلی محسوب می‌شود. ترابزون به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد، در گذشته دروازه‌ تجاری ایران و قفقاز به شمار می‌رفت و محلی برای تبادل پارچه‌های ابریشمی و کتان بوده است. در این شهر کوچک، تنوع نژادی و مذهبی زیادی به چشم می‌خورد. همین موضوع باعث شده تا دیدنی های شهر ترابزون بسیار متنوع باشد و گردشگران زیادی به راهنمای سفر به ترابزون رو بیندازند و این شهر را به عنوان مقصد مسافرتی خود انتخاب کنند.

همه چیز در مورد دیدنی های شهر ترابزون

اگرچه شهر ترابزون مانند دیگر شهرهای توریستی ترکیه شناخته شده و پرطرفدار نیست، اما برای ایرانیان مقصدی به‌صرفه و نزدیک به شمار می‌آید. شهر ترابزون بعد از وان، نزدیک‌ترین شهر ترکیه به ایران محسوب می‌شود و جاهای دیدنی ترابزون یکی دیگر از دلایل محبوبیت این شهر در میان ایرانیان است. از همین نظر، افراد زیادی با تور ترکیه به شهر ترابزون سفر می‌کنند. در ادامه برای تماشای ویدئویی جالب و دیدنی از شهر ترابزون ترکیه همراه ما باشید، تا گردشی کوتاه در این شهر داشته باشیم.