سلاخی حیوانات زنده در ترسناک ترین بازار گوشت جهان!

4.2
از 30 رای

اخطار: این ویدئو حاوی صحنه های خشن و چندش‌آور است و برای همه مناسب نیست!

با شیوع ویروس کرونا، نام بازار حیوانات زنده در کشورهایی مثل چین، بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد! بازارهایی که با سلاخی حیوانات زنده، از آن‌ها در غذاهای مختلف استفاده می‌کنند. حتی تصور چنین چیزی برای بیشتر ما دردناک و چندش‌آور است اما افراد زیادی، به خصوص در این کشورها، به چنین غذاهایی علاقه داشته و عاشق گشت زدن در این بازارها و خرید حیوانات وحشی سلاخی شده هستند! مواد غذایی موجود در این بازار از عجیب ترین غذاهایی هستند که می توانید در سفر بخورید.

کشتار حیوانات در بازار اندونزی!

یکی از ترسناک‌ترین بازارهای گوشت جهان در سولاوسی اندونزی قرار دارد که از موش و مار گرفته تا خفاش و میمون در آن زنده زنده کباب شده یا سر بریده می‌شود! به دلیل فرهنگ غذایی متفاوت عاوه بر اندونزی، حیوانات زنده‌ای هم هستند که در چین به عنوان غذا خورده می شوند

این بازار، ازجمله بازارهایی است که بسیاری از حامیان حقوق حیوانات، خواستار تعطیل شدن آن هستند اما هنوز نتوانسته‌اند در این مورد کاری از پیش ببرند! این بازار می تواند یکی از جاذبه های گردشگری در تور اندونزی باشد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر طاقت تماشای صحنه‌های خشن سلاخی حیوانات را ندارید، این ویدیو را تماشا نکنید! در غیر این صورت، شما را به گردشی عجیب در میان این بازار وحشتناک دعوت می‌کنیم!