زبان گرجی، سخت‌ترین زبان دنیا!

4.4
از 9 رای

مطمئنا یادگیری زبان همیشه مفید و خصوصا در سفرها کمک‌کننده است. اما وقتی نوبت یادگیری زبان گرجی می‌شود، شرایط فرق می‌کند! چراکه زبان گرجی یکی از سخت‌ترین زبان‌های دنیا برای یادگیری است و گردشگران زیادی تلاش کرده‌اند تا در سفرشان با تور گرجستان، چند کلمه‌ای از این زبان را یاد بگیرند، اما چندان موفق نبوده‌اند!

تلاش برای یادگیری زبان در گرجستان!

زبان‌شناسان معتقدند هر زبانی در جایگاه خودش ارزشمند است. این‌ که یک زبان از دیگری سخت‌تر است یا سخت ترین زبان دنیا چه زبانی است، یکی از آن دسته مباحثی است که زبان‌شناسان مختلف بر سر آن اختلافاتی دارند. زبان گرجی یکی از زبان‌هایی است که افراد زیادی در یادگیری و تلفظ آن با مشکل مواجه می‌شوند و حتی برخی از مسافرانی که در سفرهایشان، برای یادگیری زبان آن کشور تلاش می‌کنند، زبان گرجی را به عنوان سخت‌ترین زبان دنیا می‌شناسند.

در ادامه جهانگردی را می‌بینیم که در سفرهایش به دور دنیا، برای یادگیری زبان‌های مختلف هر کشور تلاش می‌کنند و در نهایت در سفرش به گرجستان، با زبان گرجی مواجه می‌شود. اگر شما هم مشتاق هستید تا واکنش این جهانگرد را نسبت به زبان در گرجستان و تلفظ کلمات ببینید، همراه ما باشید و تماشای این ویدئو را از دست ندهید!