سفر به اسرار شهر زیرزمینی کاپادوکیا

0

کاپادوکیا منطقه‌ای است وسیع، در قلب ترکیه و در جنوب شرقی آنکارا. این شهر با فضایی متفاوت و دوست‌داشتنی، یکی از پرطرفدارترین مقاصد تور ترکیه به‌حساب می‌آید. کاپادوکیا دارای قالبی باستانی اما رویایی است. آسمانش غرق شده در بالون‌های رنگی است و میان صخره‌های کج و معوج قرار گرفته. اما شهرت کاپادوکیا به اینجا محدود نمی‌شود و در شهر زیرزمینی کاپادوکیا، اسرار بسیاری پنهان شده است. 

شهر زیرزمینی در کاپادوکیا، کشف لایه‌های پنهان

در لایه‌های زیرین این منطقه‌ دوست‌داشتنی و در عمق زمین، شهر باستانی عجیبی خفته است که تا مدت‌ها کسی از وجود آن خبر نداشت. شهری که سال‌هاست آرام و بی‌صدا در اعماق کاپادوکیا پنهان شده است و حالا معماهای حل نشده‌ای را درون خود نگهداری می‌کند. شاید حتی اکثر مسافران تور کاپادوکیا قبل از سفر خود از جذابیت این شهر باستانی بی‌خبر بوده‌اند! اما شهر زیرزمینی ترکیه داستان‌های بسیاری برای گفتن دارد و بازدید از آن برای مسافران، تجربه‌ای خاص به جا گذاشته که در سفرنامه های کاپادوکیا آن را به اشتراک گذاشته‌اند. 

در این ویدئو به شهر زیرزمینی کاپادوکیا سری می‌زنیم. اگر شما هم برای یک گردش زیرزمینی آماده هستید، در دیدن این ویدئو همراه ما باشید!