دریاچه دبی اکسپو، واقع در دل صحراها!

4.3
از 11 رای

امروزه دبی یکی از هیجان‌انگیزترین مقاصد گردشگری به شمار می‌آید. این شهر پر زرق‌وبرق با وجود جاذبه‌ها و سازه‌های باشکوهش، منظره منحصربه‌فردی به بینندگانش نشان می‌دهد. سفر با تور دبی می‌تواند برای هر فردی مملو از جذابیت‌های متفاوت باشد، اما شاید بازدید از جاذبه دریاچه دبی که در دل صحرا واقع شده است، جالب‌تر باشد!

دریاچه دبی در اکسپو 2020

دریاچه مصنوعی دبی، طراحی به‌خصوص و عجیبی دارد. با برگزاری نمایشگاه اکسپو در سال 2020 به میزبانی دبی، این نمایشگاه یکی از بهترین دلایل مسافران، برای سفر و بازدید از دریاچه دبی در اکسپو و جاهای دیدنی دبی شد. چراکه شکل و طراحی خاص دریاچه دبی باعث شده تا سوال‌های زیادی درموردش داشته باشند. از چگونگی ساخته شدن آن و شباهتش به آرم نمایشگاه اکسپو گرفته تا رازهایی که در خود نهفته است! دریاچه اکسپو در دبی، درحال حاضر یکی از متقارن‌ترین و جالب‌ترین مکان‌هایی است که تاکنون دیده‌اید.

با توجه به این که دبی آب‌وهوای گرمی دارد، در فصل‌های پاییز و زمستان بهترین دمای خودش را نشان می‌دهد. بنابرابن تور اقساطی دبی می‌تواند فرصت مناسبی برای سفر در این زمان و بازدید از دریاچه دبی در هوایی خنک باشد. در ادامه به دیدن ویدئویی از این دریاچه مرموز می‌رویم. اگر مایل هستید بدانید که چرا دریاچه دبی در اکسپو به وجود آمده و اصلا توسط چه کسی و با چه هدفی ساخته شده، با ما همراه شوید.

منبع: Youtube