در فرودگاه سنگاپور، انتظار شیرین است!

4.7
از 29 رای

همیشه اولین برخورها اهمیت دارند و پیش‌زمینه‌ای در ذهن ایجاد می‌کنند. به همین خاطر است که زمانی که به کشوری سفر می‌کنیم، از لحظه‌ای که پا در فرودگاه می‌گذاریم، به تفاوت‌ها و جزئیات آن توجه می‌کنیم. اما فرودگاه سنگاپور فرق می‌کند و قابل مقایسه با دیگر فرودگاه‌های دنیا نیست. اگر با تور سنگاپور به این کشور سفر کرده‌ باشید، احتمال دارد که از همان ابتدا، از دیدن فرودگاهش هیجان‌زده شده‌ باشید!

فرودگاه چانگی سنگاپور، تمیزترین فرودگاه جهان

فرودگاه سنگاپور به نام چانگی، یک فرودگاه بین‌المللی، غیرنظامی و بزرگ است. این فرودگاه به عنوان بهترین فرودگاه جهان رتبه بندی شده است. زمانی که به مقصد سنگاپور می‌رسید و پا به فرودگاه آن می‌گذارید، اولین جاذبه در این کشور را پشت سر گذاشته‌اید! چراکه طراحی بی‌نظیر فرودگاه سنگاپور آن را به یکی از جاذبه های این کشور تبدیل کرده است و هر گردشگری را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

در همسایگی سنگاپور، مالزی و اندونزی قرار گرفته‌اند. به همین خاطر است که بسیاری تور مالزی سنگاپور را برای سفرشان انتخاب می‌کنند تا در سفر خود به سنگاپور، از فرصت بازدید جاهای دیدنی مالزی هم بهره‌مند شوند. در نهایت، می‌توانند فرودگاه چانگی سنگاپور را از نزدیک ببینند و غرق در زیبایی منحصربه‌فرد آن بشوند. فرودگاه چانگی سنگاپور یک فرودگاه معمولی نیست و مانند بسیاری از ساختمان ها و بناهای دیگر در سنگاپور، به زیبایی با طبیعت پیوند خورده است. به همین خاطر در فرودگاه سنگاپور انتظار را احساس نخواهید کرد؛ بلکه جذب دیدنی‌های آن خواهید شد. در ادامه، زیبایی‌های این فرودگاه را در ویدئویی کوتاه مشاهده می‌کنیم. همراه ما باشید.