قرعه کشی : تور دبی با 50% تخفیف

4
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
04 خرداد 1392 00:00
0

بسیار خرسند هستیم که با دومین آفر 50% در خدمت شما عزیزان هستیم . در آفر قبلی کمبود و نقصان ها زیادی از طرف ما مشاده گردید که تمام تلاشمان را کرده ایم تا در طول این مدت این نواقص را برطرف نماییم . تابستان امسال تمامی تلاشمان را خواهیم نمود تا با ارائه آفرهای اعجاب انگیز در خدمت شما عزیزان باشیم.

به هر حال این اقدام حرکتی جدید است و کمی زمان میبرد تا کاستی ها و نواقص آن برطرف گردد. امدیواریم کمی و کاستی ها و نواقص را به بزرگی خودتان ببخشید .

و اما آفر این هفته . مدیریت محترم آژانس لاچین سیر آفر 50% تور دبی به 20 نفر (10 زوج 2 نفری) به کاربران این وب سایت نموده است. با توجه به اینکه آژانس لاچین سیر اقدام به چارتر روزانه پروازهای ایران ایر دبی نموده است این آفر را جهت معرفی به کاربران وب سایت لست سکند ارائه داده است .

مشخصات تور :

* تور فوق جهت 2 تاریخ17 و 23 خرداد ارائه شده است.
* در هر تاریخ 10 نفر (5 زوج 2 نفری) امکان استفاده از آفر فوق را خواهند داشت.
* تور به صورت 3 شب و 4 روز برگزار میشود.
* پرواز تور فوق ایران ایر میباشد.
* برندگان قابلیت انتخاب بین هتل های 2، 4 و 5 ستاره را خواهند داشت که در لیست فوق آورده شده است .
* برندگان به ترتیب و اولویت لیست قابلیت انتخاب تاریخ را خواهند داشت و نفرات برنده به ترتیب میتوانند تاریخ تور را از میان 2 تاریخ فوق انتخاب نمایند. بدیهی است آخرین نفرات برگزیده قابلیت انتخاب تاریخ را از دست بدهند و مجبور باشند از یکی از تاریخ های موجود استفاده نمایند.

خواهشمندیم چنانچه شرایط استفاده از تور فوق را ندارید در قرعه کشی نام نویسی ننمایید.

شرایط استفاده :

* شخص برنده شده امکان جایگزینی فرد دیگری به جای خود را ندارد و نام شخص برنده حتما به عنوان یکی از مسافرین میبایست به آژانس ارائه شود.
* هر شخص تنها مجاز به یک ثبت ناممیباشد و در صورت مشاهده تخلف نام شخص مذبور از لیست قرعه کشی حذف میگردد .
* جوایز به صورت10 تور 2 نفره میباشدو در صورتیکه شما یک نفر باشید و در قرعه کشی برنده شوید، مبلغ تخفیف برای شما کمتر خواهد بود . پس بهتر است قبل از شرکت در قرعه کشی به فکر یک همراه باشید.
* تخفیف فوق برایاتاقهای 2 نفره در نظر گرفته شده است و تنها در صورتیکه شما 2 نفر باشید و برنده شوید آفر 50% اجرا میشود .
* زمان شرکت در قرعه کشی از تاریخ 4 خرداد 1392 ساعت 10 صبح الی 6 خرداد 1392 ساعت 24 میباشد (غیر قابل تمدید).
* در صورتیکه تعداد شما بیشتر از 2 نفر باشد دیگر همراهان شما مشمول آفر و تخفیف نخواهند بود و تنها 2 نفر میتوانند از آفر فوق استفاده نمایند.
*قرعه کشی در تاریخ 7 خرداد ماه انجام خواهد گرفت و لیست برندگان از طریق وب سایت راس ساعت 12 ظهر همانروزمنتشر خواهد گردید.
* برندگان میبایست تا ساعت 16 روز 8 خرداد نسبت به ثبت نام قطعی و ارسال مدارک اقدام نمایند . در غیر اینصورت وب سایت لست سکند و آژانس لاچین سیر هیچ گونه تعهدی نسبت به شما نخواهند داشت.
* به همراه لیست برندگان ( 10 نفر اولیه) لیست نفرات جایگزین نیز معرفی خواهد گردید تا در صورتیکه نفرات برگزیده نتوانستند از آفر فوق استفاده نمایند نفرات جایگزین سریعا به آژانس فوق معرفی گردند.

خواهشمندیم قبل از ثبت نام تمامی شرایط را بسنجید و در صورتیکه قصد استفاده از آفر فوق را دارید در قرعه کشی شرکت نمایید در غیر اینصورت شانس دیگران را کاهش ندهید. همچنین گذرنامه های خود را کنترل نمایید که دارای حداقل 7 ماه اعتبار باشند.


شرکت نمودن شما در قرعه کشی به این معنی است که تمامی شرایط فوق را ملاحظه کرده اید و تمامی آنها را قبول داشته اید. اسامی هتل های ارائه شده در این آفر و قیمت های اولیه آنها (بدون در نظر گرفتن تخفیف 50% ) به شرح زیر میباشد :

نکته بسیار مهم :

بلافاصله بعد از قرعه کشی و مشخص شدن لیست برندگان، با آنها تماس خواهیم گرفت و ایمیلی نیز به آدرس درج شده در فرم قرعه کشی ارسال خواهیم نمود . شخص برنده طی 3 ساعت میبایست تاییدیه خود را مبنی بر استفاده از تور فوق به ما (و تنها از طریق ایمیل) اعلام نماید تا ما مطمئن شویم که آفر فوق سوخت نخواهد شد . بعد از آن شما تا ساعت 16 روز بعد (8 خرداد) فرصت خواهید داشت مدارک لازم (کپی گذرنامه و مابقی مبلغ) را برای آژانس ارسال فرمایید. در غیر اینصورت نفرات جایگزین به جای شما به آژانس لاچین سیر معرفی خواهند گردید.


مهلت ثبت نام در قرعه کشی به پایان رسیده است.

جهت مشاهده لیست برندگان به این لینک مراجعه کنید



لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.