اعلام نام برندگان آفر 50% تور دبی

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
07 خرداد 1392 00:00
0

قبل از هر چیز از مدیریت آژانس لاچین سیر " جناب آقای شرعی" کمال تشکر و قدردانی را بابت فراهم نمودن این آفر استثنایی داریم. و امیدوار هستیم ما و کاربران وب سایت را همیشه با اینگونه آفرهای اعجاب انگیز شگفت زده و خوشحال نمایند و این رویه را ادامه دهند. قبل از اعلام نام برندگان این دوره از شما دعوت میکنیم چند نکته بسیار مهم در رابطه به این قرعه کشی ها مطالعه فرمایید .

سئوال بسیار مهم :

شاید برای بسیاری از شما دوستان این سئوال پیش آمده باشد که فلسفه این آفرها چیست؟ چرا یک آژانس باید تور خود را از مدت ها قبل با تخفیف 50% به فروش برساند؟ این کار چه صرفی برای آژانس های مسافرتی ارائه دهنده این آفرها دارد؟؟

فلسفه آفرهای اعجاب انگیز

1-آژانس های مسافرتی فعال در وب سایت هر کدام در مسیرهای خاصی به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و مهمترین دلیل ارائه این آفرها اعلام این نکته به شما کاربران عزیز وب سایت است که " ما در این مسیر خاص به صورت مستقیم مشغول به کار هستیم" . پس شما میتوانید تا 99% مطمئن باشید اگر آژانسی همچین آفری در اختیار شما عزیزان گذاشت پس این یک اعلامیه مبنی بر مستقیم بودن آن آژانس در آن مسیر خاص است .

2- همچنین معمولا اگر آژانسی برای تور خاصی مشکل لود پرواز داشته باشد(تکمیل طرفیت) تا آخرین لحظه تلاش خود را مینماید که تور را بدون کسر مبلغ خاصی بفروش رساند و هر گاه از این قضیه نا امید شود با کسر 5 الی نهایتا 20% مبلغ کل اقدام به فروش لحظه آخری تور (آنهم تنها جند روز مانده به شروع تور) مینماید. پس مطمئن باشید آفرهای ارائه شده که مدت زمان تقریبا زیادی به شروع آنها مانده است تنها برای "فرهنگ سازی و اطلاع رسانی آن تور خاص و آن آژانس خاص" به شما عزیزان ارائه میشود. پس

3- دلیل بعدی این است که آژانس های شاغل در وب سایت همواره از تیم لست سکند تقاضای راهکارهای جدید دارند و با توجه به بازخوردی که از این وب سایت و شما عزیزان داشته اند ترجیح میدهند بودجه تبلیغاتی خود را به جای صرف در روزنامه ها، مجلات، بیلبوردها و . . . به این صورت با ارائه این آفرهای اعجاب انگیز به شما اختصاص دهند تا شما عزیزان بهترین و موثرترین تبلیغ کننده این آژانس ها در میان دوستان، آشنایان و اقوام خود باشید.

4-همچنین مطمئن باشید این آفرها تنها در وب سایت لست سکند ارائه میشوند و حتی به صورت حضوری و یا تلفنی و یا حتی در هیچ آژانس دیگری شما این آفرها را نخواهید یافت . آفری مخصوص اعضا و کاربران لست سکند.

پس چنانچه میخواهید این رویه را با قدرت در وب سایت ادامه دهیم و تعداد آفرهای اعجاب انگیز را نیز بیشتر کنیم، باید به ما و آژانس های ارائه دهنده این آفرها کمک نمایید تا با گرفتن بازخورد مناسب مجاب به ادامه و افزایش این رویه شوند.



در این دوره لیست 10 نفر برنده به همراه 5 نفر به عنوان جایگزین های بعدی اعلام میشود تا در صورتیکه دوستان برنده شده در نهایت نتوانند از این آفر استفاده نمایند نفرات جایگزین سریع به آژانس لاچین سیر معرفی گردند.

قرعه کشی در محل آژانس لاچین سیر و توسط مدیریت مجموعه جناب آقای شرعی انجام گرفته است.

یک خواهش از شما عزیزان :

با توجه به بیماری که برای مادر آقای شرعی مدیریت آژانس لاچین سیر پیش آمده است، از تمامی شما عزیزان تقاضای دعای خیر برای این عزیز را داریم تا هر چه سریعتر بهبودی خود را بازیابند و به آغوش خانواده خود باز گردند. از تمامی شما عزیزان متشکریم.

لیست 10 نفر برگزیه اول به شرح زیر میباشد :



ردیف نام و نام خانوادگی آدرس ایمیل شماره موبایل تعداد نفرات
1 جهانبخش آریانی a...............0@yahoo.com 09141--------5 2
2 کریم حاجی آقائی جم m...............2@yahoo.com 09383--------2 2
3 عبدالناصر فرخ نیا v...............r@gmail.com 09301--------8 2
4 احمد خرمالی d...............2@yahoo.com 09113--------6 2
5 محمد خیراندیش زرندی k...............h@iran....t.ir 09122--------2 2
6 الهه نقوی e...............2@yahoo.com 09127--------9 2
7 فرشته کرمعلی k........i@ch........n.com 09123--------7 2
8 عبدالحسین وصال v...............9@yahoo.com 09173--------9 2
9 ندا اسماعیلی شفیعی a...............7@yahoo.com 09147--------7 2
10 فرحناز فرخی نیا f...............h@yahoo.com 09171--------7 2


لیست نفرات جایگزین به شرح زیر است ( در صورتیکه هر یک از برنده ها تا تاریخ 8 خرداد ساعت 16 ثبت نام خود را قطعی ننمایند افراد جایگزین به ترتیب زیر به جای آنعها معرفی خواهند شد)

ردیف نام و نام خانوادگی شماره موبایل
1 گیتی پورعباد 09121--------4
2 امید میرزا محمد طبیب 09123--------4
3 رامتین برزگریان 09122--------7
4 محمد صفا 09355--------7
5 سجاد جاره جو 09363--------5

به تمامی دوستان برنده تبریک عرض میکنیم و از شما خواهش میکنیم که ایمیل هایتان را چک کنید تا از مراحل بعدی کار آگاه شوید. مهلت ثبت نام نهایی و قطعی در تور فوق تا چهارشنبه 8 خرداد ساعت 16 میباشد و در غیر اینصورت نفرات جایگزین به جای شما به آژانس معرفی خواهند شد.


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.