بهترین رستوران های قشم + آدرس، ساعت کاری و بهترین غذا

3.6
از 8 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
شکم‌گردی در بهترین رستوران‌های قشم + آدرس و مشخصات
16 آذر 1402 08:00
3

بهترین رستوران قشم از نظر هرکس، متفاوت است و با توجه به معیارها و ویژگی‌هایی که هر رستوران دارد، انتخاب بهترین رستوران قشم از میان تعداد زیاد رستوران‌های این جزیره، کار ساده‌ای نیست. ما لیستی از بهترین رستوران های قشم را آماده کرده‌ایم تا بتوانید با خواندن توضیحاتی از آن‌ها، در انتخاب بهترین رستوران قشم، تجربه بهتری داشته باشید. اینکه کدام رستوران برای چه غذایی بیشتر معروف شده و محیط و رفتار پرسنلش به چه صورت است، همگی در تصمیم‌گیری شما مؤثرند. بنابراین در این مطلب از مجله لست‌سکند، سعی کرده‌ایم خصوصیات هر رستوران را به‌طور جداگانه بیاوریم تا تصمیم‌گیری برای شما راحت‌تر شود.

بهترین رستوران های قشم

بهترین رستوران قشم کدام است؟

رستوران سی رول، شب‌های دفاری، ایران زمین، خاله، خوان بوم، فطایر، ناخدا علی صالح سهیلی، شب‌های طلایی، جی جیان، گلدن فود، دریا، نعیم، دو دلفین و بادیل از بهترین رستوران های قشم هستند. این رستوران‌ها، امتیازهای خوبی را از کاربران گرفته‌اند و مؤلفه‌های گوناگونی در قرار دادن آن‌ها بین رستوران های خوب قشم، دخیل بوده است. محیط مناسب، رفتار پرسنل، طعم لذیذ غذا و ویژگی‌های مختلف دیگر، بر امتیازدهی به این رستوران‌ها تأثیر گذاشته‌اند.

رستوران سی رول

یکی از شیک‌ترین و امروزی‌ترین رستوران های قشم، رستوران سی رول است. فضا و دکوراسیون سی رول با بسیاری از دیگر رستوران‌ های خوب قشم بسیار متفاوت است؛ به همین دلیل، اگر تاکنون فقط به رستوران‌هایی رفته‌اید که فرمی سنتی و بومی داشته‌اند، رستوران سی رول می‌تواند فرصت خوبی برای یک تنوع اساسی ایجاد کند. اگر قرار بود بهترین رستوران قشم را فقط از روی تعداد نظرات انتخاب کنیم، سی رول، حتماً یکی از گزینه‌های اصلی بهترین رستوران قشم از نظر مسافران می‌شد؛ اما علاوه‌بر نظر، امتیاز و عوامل دیگری هم در انتخاب بهترین رستوران های قشم دخیل هستند.

منوی این رستوران شامل غذاهای محلی، دریایی و بین‌المللی می‌شود؛ اما بیشتر آن‌ها به سبک فست فود (برگر، استیک، سوخاری، شنیسل و...) آماده می‌شوند. پس اگر دنبال بهترین کبابی قشم هستید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ رستوران‌های دیگر را بگیرید. برخورد خوب پرسنل و محیط آرام این رستوران از دیگر مزایای رستوران سی رول قشم است.

  • ساعت کاری رستوران سی رول: از 12 ظهر تا 5 عصر و 7 غروب تا 2 شب

  • تلفن رستوران سی رول: 09172993136 و 09135071728

  • اینستاگرام رستوران سی رول: croll.foods@

  • آدرس رستوران سی رول: جزیره قشم، خیابان دانش، بین چهارراه رسالت و میدان شهدا

موقعیت دقیق رستوران سی رول روی نقشه

رستوران سی رول قشم
محیط داخلی رستوران سی رول، از رستوران های خوب قشم
رستوران سی رول قشم
نمونه‌ای از غذاهای رستوران سی رول قشم، عکس از آرشیو لست‌سکند، فرزانه امینی‌زاده

رستوران شب‌‌های دفاری

یکی از بهترین رستوران های قشم، رستوران شب‌های دفاری است. این رستوران در روستایی با همین نام (دُفاری) قرار گرفته و بافتی محلی دارد و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. رستوران دفاری مانند خانه‌های خشتی است که تزییناتی از نخل دارد. برای صرف وعده‌های غذایی در این رستوران، هم می‌توانید پشت میز بنشینید و هم درصورت تمایل، می‌توانید روی زمین و در قسمت‌های مشخص‌شده بنشینید. همچنین در این رستوران موسیقی به‌صورت زنده اجرا می‌شود.

انواع غذاهای ایرانی، عربی و دریایی در این رستوران سرو می‌شوند و از بهترین غذاهایش که گردشگران توصیه کرده‌اند، می‌توانیم به ماهی شکم‌پر، هواری ماهی سور، قوزی گوشت و قلیه‌ماهی اشاره کنیم. پیش از رفتن، توجه کنید که در ساعات ابتدایی روز، رستوران معمولاً خلوت‌تر است و امکان انتخاب تعداد بیشتری از غذاها برای شما وجود دارد.

  • ساعت کاری رستوران شب‌‌های دفاری: از 11.5 صبح تا 12.5 شب

  • تلفن رستوران شب‌‌های دفاری: 09384986962 و 09171999936

  • وبسایت رستوران شب‌‌های دفاری: www.shabhaye-dofari.ir

  • صفحه اینستاگرام رستوران شب‌‌های دفاری: shabhaye.dofari@

  • آدرس رستوران شب‌‌های دفاری: جزیره قشم، جاده دریا (به‌سمت جزایر ناز)، بعد از شهرک گلناز، ابتدای روستای دفاری، مسجد جامع

موقعیت دقیق رستوران شب‌های دفاری روی نقشه

رستوران دفاری قشم
بخش‌هایی از رستوران شب‌های دفاری قشم
رستوران شب های دفاری قشم
نمونه‌ای از غذاهای رستوران شب‌های دفاری قشم، عکس از آرشیو لست‌سکند، احمد رحیمی‌فرجام
رستوران شب های دفاری قشم
نمای خارجی رستوران شب‌های دفاری، عکس از آرشیو لست‌سکند، علی‌اکبر بگ‌محمدی

رستوران بادیل

رستوران بادیل هم از رستوران‌هایی است که طراحی سنتی دارد و تزییناتش را با مؤلفه‌های بومی قشم انجام داده‌اند. این رستوران منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی، عربی، دریایی و محلی دارد و طعم لذیذ غذاهایش، بسیاری از افراد را به سمت خود می‌کشاند. ازنظر منوی غذاهای دریایی، بادیل را می‌توانیم یکی از بهترین رستوران های دریایی قشم بدانیم. توجه کنید که اینجا، یکسره باز نیست و قبل از رفتن به آن، حتماً از ساعت کاری بادیل مطلع شوید.

  • ساعت کاری رستوران بادیل: از 11 صبح تا 4 بعدازظهر و از 8 شب تا 12 شب

  • تلفن رستوران بادیل: 07635242550

  • اینستاگرام رستوران بادیل: @badilfood

  • آدرس رستوران بادیل: جزیره قشم، محدوده سیتی سنتر، سایت نخل زرین، خیابان پیام، مقابل ورودی اصلی برج‌های دوقلوی آپادانا

موقعیت دقیق رستوران بادیل روی نقشه

رستوران بادیل قشم
رستوران بادیل قشم، عکس از آرشیو لست‌سکند، Mahsafi1990
رستوران بادیل کیش
نمونه‌ای از غذاهای رستوران بادیل کیش، عکس از آرشیو لست‌سکند، Mahsafi1990

رستوران خاله

رستوران خاله از رستوران های خوب قشم محسوب می‌شود. سرآشپز و مدیر این رستوران، یک بانوی جنوبی است که کمتر کسی بعد از چشیدن دست‌پخت او، هیجان‌زده نمی‌شود! محیط این رستوران، بسیار گرم و صمیمی است و خیلی‌ها هم به همین دلیل این رستوران را دوست دارند. در این رستوران، انواع غذاهای جنوبی مثل فلافل و سمبوسه، فست فود، غذاهای دریایی، کوسه، ماهی مرکب، صدف، میگو و انواع غذاهای دیگر پخته می‌شود. دو نکته را نیز در نظر داشته باشید؛ قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و نزدیک بودنش به قلعه پرتغالی‌ها، این رستوران را در لیست رستوران های معروف قشم قرار داده است.

  • ساعت کاری رستوران خاله: از 6 غروب تا 12 شب

  • تلفن رستوران خاله: 07635224901

  • آدرس رستوران خاله: جزیره قشم، ضلع شمالی قلعه پرتغالی‌ها

راهنمای کامل سفر به قشم

موقعیت دقیق رستوران خاله قشم روی نقشه

رستوران خاله قشم
رستوران خاله قشم؛ عکس از آرشیو لست‌سکند، احمد رحیمی‌فرجام
رستوران خاله قشم
برخی از غذاهای رستوران خاله قشم؛ عکس از آرشیو لست‌سکند، المیرا حسینی‌نیا

رستوران خوان بوم

قطعاً یکی از متفاوت‌ترین رستوران‌های جزیره قشم، رستوران خوان بوم است. طراحی جذاب این رستوران از طبیعت الهام گرفته شده است و حس خوشایندی را هنگام ورود به شما القا می‌کند. این طراحی، رستوران خوان بوم را شبیه به غار کرده است و محیط داخلی رستوران، انگار با سنگ‌ها و صخره‌هایی بزرگ و کوچک تزیین شده است. در اطراف این رستوران، تعدادی از مراکز خرید قشم هم وجود دارد که باعث شده گردشگران بیشتری به این رستوران بروند. غذاهایی که در این رستوران آماده می‌شود، طیف ایرانی، فست فود و دریایی را در بر می‌گیرند.

  • ساعت کاری رستوران خوان بوم: از 12 ظهر تا 5 عصر و از 7 غروب تا 12 شب

  • تلفن رستوران خوان بوم: 07635241313

  • اینستاگرام رستوران خوان بوم: khanboom.restaurant@

  • آدرس رستوران خوان بوم: جزیره قشم، بلوار امام‌قلی، خیابان خلیج فارس، روبه‌روی درِ جنوبی مجتمع ستاره، طبقه همکف هتل مارینا 2

موقعیت دقیق رستوران خوان بوم روی نقشه

رستوران خوان بوم قشم
رستوران خوان بوم، از بهترین رستوران های قشم
رستوران خوان بوم
نمونه غذای رستوران خوان بوم

رستوران جی جیان

جی جیان با دکوراسیون چوبی خود، محیط نسبتاً سنتی را برای مشتریانش ایجاد کرده و برای هر خانواده، قسمتی مانند یک اتاق را تدارک دیده است. به‌این‌ترتیب، مشتریان این رستوران می‌توانند در محیطی دل‌نشین‌ و صمیمی، غذای خود را میل کنند. رستوران جی جیان انواع کباب بز و کباب شتر را در کنار غذاهای دیگر در منوی خود جای داده تا بتواند رضایت حداکثری مشتریانش را به دست آورد. یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران، کباب بزغاله است که خیلی‌ها خوردنش را توصیه کرده‌اند. مجموع این عوامل، دست به دست هم داده‌اند تا جی جیان جزو یکی از بهترین رستوران های قشم قرار گیرد.

  • ساعت کاری رستوران جی جیان: از 5.5 عصر تا 1.5 شب

  • تلفن رستوران جی جیان: 07635228760

  • اینستاگرام رستوران جی جیان: @jijian.kabab

  • آدرس رستوران جی جیان: جزیره قشم، محله گلشهر، جنب هتل قباد

موقعیت دقیق رستوران جی جیان روی نقشه

رستوران جی جیان قشم
نمایی از رستوران جی جیان قشم، عکس از آرشیو لست‌سکند
رستوران جی جیان قشم
نمونه غذای رستوران جی جیان قشم

رستوران نعیم

رستوران نعیم از بهترین رستوران های قشم محسوب می‌شود. یکی از دلایلی که باعث محبوب بودن این رستوران در بین گردشگران و اهالی قشم شده، سلف سرویس بودن آن است. همین مورد موجب شده هرکس با هر سلیقه‌ای که دارد، بتواند با آزادی عمل بیشتری، غذای محبوبش را از بین سایر غذاها انتخاب کند. غیر از غذای اصلی، شما می‌توانید انواع سالاد، پیش‌غذا و دسر را نیز در اینجا پیدا کنید. از وعده‌های غذایی معروفی که خوردن آن‌ها در این رستوران توصیه می‌شود، می‌توانیم به میگو پفکی، ماهی کباب، قلیه‌ماهی و ماهی شیر اشاره کرد. همین چند نمونه غذا، گواه این است که با یکی از بهترین رستوران های دریایی قشم مواجه هستید و حتماً باید طعم غذاهایش را در سفر با تور جنوب امتحان کنید.

  • ساعت کاری رستوران نعیم: از 12 ظهر تا 4 بعدازظهر و از 6:45 عصر تا 11 شب و پنجشنبه‌ها تا 11:45 شب

  • تلفن رستوران نعیم: 07635242494

  • اینستاگرام رستوران نعیم: naeem-restooran@

  • آدرس رستوران نعیم: جزیره قشم، میدان امام‌قلی‌خان، جنب شهرک ساحلی

موقعیت دقیق رستوران نعیم روی نقشه

رستوران نعیم قشم
نمایی از رستوران نعیم
غذاهای رستوران نعیم
نمونه‌ای از غذاهای رستوران نعیم

رستوران دریا

حالا که در جست‌وجوی بهترین رستوران قشم هستید، می‌توان گفت که رستوران دریا، جزو اولین رستوران‌ های دریایی قشم و بزرگ‌ترین آن‌هاست. محیط داخلی این رستوران را با چوب طراحی کرده‌اند و همین طراحی، محیطی گرم و دل‌نشین را برای شما ایجاد کرده است. نزدیکی این رستوران به مراکز خرید، یکی از عواملی است که گردشگران را به سمت خود می‌کشاند. غذاهایی که در این رستوران پخته می‌شود، تنوع خوبی دارد و شما می‌توانید از میان غذاهای ایرانی، عربی، دریایی و محلی، هر نوعی را که دوست دارید، انتخاب کنید. غذاهای پیشنهادشده برای این رستوران، خوراک بشقاب دریایی، ماهی سوخاری، چلو میگو سوخاری و ماهی سرخ‌شده است.

  • ساعت کاری رستوران دریا: از 12 ظهر تا 5 عصر

  • تلفن رستوران دریا: 07635273587 و 07635273589 و 07635273590

  • صفحه اینستاگرام رستوران دریا: daryaseafood@

  • آدرس رستوران دریا: جزیره قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا

موقعیت دقیق رستوران دریا روی نقشه

رستوران دریا قشم
بخشی از رستوران دریا، عکس از آرشیو لست‌سکند، سیده فاطمه شهرستانی
رستوران دریا قشم
نمونه‌ای از غذاهای رستوران دریا

رستوران شب‌های طلایی

این رستوران در نزدیکی ساحل ساخته شده و فضای بسیار دل‌نشینی دارد. رستوران شب‌های طلایی، هم فضای مسقف و هم فضای باز دارد؛ بنابراین با توجه به آب‌وهوا می‌توانید برای جای نشستنتان هم چند حق انتخاب داشته باشید. در این محیط جذاب، می‌توانید با هر سلیقه‌ای که دارید، غذاهای متنوع منو را سفارش دهید و طعم لذیذشان را بچشید و خاطره خوبی برای خودتان ثبت کنید. در منوی این رستوران، انواع غذاهای دریایی، محلی و حتی غذاهای اروپایی هم دیده می‌شود. یکی از ویژگی‌های دیگر رستوران شب‌های طلایی، غذاهای گیاهی آن است. پس اگر گیاه‌خوار هستید، با خیال راحت می‌توانید به این رستوران بروید و غذای مد نظرتان را سفارش دهید.

  • ساعت کاری رستوران شب‌های طلایی: از 1 ظهر تا 1.5 شب

  • تلفن رستوران شب‌های طلایی: 09363974103

  • وبسایت رستوران شب‌های طلایی: www.shabhayetalai.com

  • اینستاگرام رستوران شب‌های طلایی: @shabhayetalai

  • آدرس رستوران شب‌های طلایی: جزیره قشم، خیابان دریا، ضلع جنوب‌غربی پارک زیتون

موقعیت دقیق رستوران شب‌های طلایی روی نقشه

lastsecond.ir-best-restaurants-in-qeshm-shabhaye-talai-1.jpg
نمونه‌ای از غذای رستوران شب‌های طلایی، عکس از Saba Salahshour
lastsecond.ir-best-restaurants-in-qeshm-shabhaye-talai.jpg
محیط داخلی رستوران شب‌های طلایی، عکس از Timo
بهترین رستوران های قشم

نمایی از رستوران شب‌های طلایی قشم، عکس از آرشیو لست‌سکند

رستوران دو دلفین

دو دلفین از رستوران‌هایی است که غذا را در مدت‌زمان کوتاهی پس از سفارش، تحویل شما می‌دهد. به همین دلیل یکی از جنبه‌های مثبت این رستوران را همین مورد ذکر می‌کنند. نکته دیگر درباره رستوران دو دلفین، قرار داشتنش در درگهان است. موقعیت قرارگیری این رستوران، سبب می‌شود که بتوانید پس از یک بازارگردی خوب و مفصل به رستوران دو دلفین بروید و غذا نوش جان کنید. در نهایت باید بگوییم که شما با انتخاب رستوران دو دلفین، می‌توانید با یک تیر، چند نشان بزنید. این رستوران نسبتاً بزرگ است و می‌توانید غذاهای مختلفی هم در منوی آن مشاهده کنید.

  • ساعت کاری رستوران دو دلفین: از 12 ظهر تا 5 عصر

  • تلفن رستوران دو دلفین: 07635270660

  • اینستاگرام پاساژ دو دلفین: @dodolfin_mall

  • آدرس رستوران دو دلفین: جزیره قشم، درگهان، پاساژ دو دلفین، طبقه آخر

موقعیت دقیق رستوران دو دلفین روی نقشه

رستوران دو دلفین
نمونه‌ای از غذاهای رستوران دو دلفین؛ عکس از آرشیو لست‌سکند، mostafa
رستوران دو دلفین قشم
نمایی از رستوران دو دلفین قشم؛ عکس از آرشیو لست‌سکند، Paria Kamali

رستوران ایران زمین

محیط بزرگ، تنوع بسیار زیاد غذاها و موقعیت مکانی مناسب، همگی از ویژگی‌هایی هستند که یک رستوران خوب را مشخص می‌کنند. رستوران ایران زمین، همه این ویژگی‌ها را در خود جای داده و از این بابت از رستوران های خوب قشم محسوب می‌شود. منوی این رستوران، شامل غذاهای مختلفی است که از میان آن‌ها می‌توانیم به غذاهای ایرانی، دریایی، عربی و حتی فست فودها نیز اشاره کنیم.

  • ساعت کاری رستوران ایران زمین: از 9 صبح تا 10 شب

  • تلفن رستوران ایران زمین: 07635267000

  • اینستاگرام رستوران ایران زمین: iran_zamin7000@ و iranzaminrestaurant7000@

  • آدرس رستوران ایران زمین: جزیره قشم، درگهان، میدان تجارت، مجتمع تجاری ایران زمین، طبقه سوم

موقعیت دقیق رستوران ایران زمین روی نقشه

lastsecond.ir-best-restaurants-in-qeshm-iran-zamin.jpg
نمونه‌ای از غذاهای رستوران ایران زمین، عکس از Sepehr SN
رستوران ایران زمین
نمای داخلی رستوران ایران زمین
lastsecond.ir-best-restaurants-in-qeshm-iran-zamin-outdoor.jpg
نمای بیرونی رستوران ایران زمین

رستوران ناخدا علی صالح سهیلی

یکی دیگر از بهترین رستوران های دریایی قشم، رستوران ناخدا علی صالح سهیلی است که در روستای سهیلی قرار دارد. این رستوران به دو مورد از جاهای دیدنی قشم، یعنی جنگل حرا و تنگه چاهکوه نزدیک است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر از آن دو جاذبه بازدید می‌کنید، برای صرف ناهار به این رستوران بروید. توجه کنید که رستوران‌های متعددی با نام‌های مشابه این رستوران وجود دارد؛ بنابراین بهتر است طبق آدرس و نقشه‌ای که برایتان در ادامه گذاشته‌ایم، به این رستوران بروید.

در رستوران ناخدا علی صالح سهیلی، می‌توانید انواع غذاهای دریایی مثل ماهی، کوسه، میگو، خرچنگ و انواع دیگر این غذاها را میل کنید. یکی از کارهای جالب این رستوران، قرار دادن طرز تهیه برخی از غذاهای محلی جنوبی در صفحه‌اش است که آدرس آن را در ادامه آورده‌ایم. می‌توانید پیش از رفتن به رستوران، مراحل پخت آن‌ها را ببینید و درصورتی‌که تمایل داشتید، هرکدامشان را سفارش دهید.

  • ساعت کاری رستوران ناخدا علی صالح سهیلی: از 12 ظهر تا 5 بعدازظهر

  • تلفن رستوران ناخدا علی صالح سهیلی: 09173635281 و 09175217426

  • اینستاگرام رستوران ناخدا علی صالح سهیلی: omid.kh.qeshmi@

  • آدرس رستوران ناخدا علی صالح سهیلی: روستای سهیلی، نزدیک بازارچه سنتی سهیلی

موقعیت دقیق رستوران ناخدا علی صالح سهیلی روی نقشه

lastsecond.ir-best-restaurants-in-qeshm-ali-saleh1.jpg
نمونه‌ای از غذاهای رستوران ناخدا علی صالح سهیلی
lastsecond.ir-best-restaurants-in-qeshm-ali-saleh.jpg
بخش‌هایی از محیط داخلی رستوران
lastsecond.ir-best-restaurants-in-qeshm-ali-saleh2.jpg
نمای بیرونی رستوران ناخدا علی صالح سهیلی

رستوران گلدن فود

گلدن فود، شاید بهترین رستوران قشم نباشد، اما قطعاً یکی از رستوران های معروف قشم محسوب می‌شود. گلدن فود، دو شعبه دارد که یکی در شهر قشم و دیگری در شهر درگهان واقع شده است. از نظر کیفیت غذا، این دو شعبه فرقی باهم ندارند؛ اما معمولاً به‌دلیل ویژگی‌هایی که شعبه درگهان دارد، بیشتر گردشگران، آن شعبه را برای خوردن غذا و گذراندن زمانشان انتخاب می‌کنند. در این شعبه، یک اسکله تفریحی وجود دارد که مشرف به آب‌های خلیج فارس است. روی اسکله هم جایگاه‌هایی درست کرده‌اند که می‌توانید با خانواده و همراهانتان در آنجا بنشینید و غذایتان را میل کنید.

فضای بازی، قسمت‌هایی برای عکاسی و امکان برگزاری جشن‌هایی مانند تولد (با هماهنگی قبلی)، از دیگر ویژگی‌های شعبه درگهان رستوران گلدن فود است. نکته دیگری که باید درباره شعبه‌های گلدن فود بگوییم، این است که در هر دو شعبه، هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای فست‌فودی آماده می‌شود.

  • ساعت کاری رستوران گلدن فود (شعبه درگهان): از 12 ظهر تا 12 شب

  • تلفن رستوران گلدن فود (شعبه درگهان): 8-07635269287

  • اینستاگرام رستوران گلدن فود: golden_food-qeshm@

  • آدرس رستوران گلدن فود (شعبه درگهان): درگهان، خیابان ناخدا، بین میدان انقلاب و میدان گمرک

موقعیت دقیق رستوران گلدن فود درگهان روی نقشه

lastsecond.ir-best-restaurants-in-qeshm-golden-food1.jpg
نمونه‌ای از غذاهای رستوران گلدن فود
lastsecond.ir-best-restaurants-in-qeshm-golden-food3.jpg
رستوران گلدن فود، شعبه درگهان
lastsecond.ir-best-restaurants-in-qeshm-golden-food.jpg
نمای بیرونی رستوران گلدن فود، شعبه درگهان

رستوران فطایر

اگر غذاهای عربی دوست دارید، رستوران فطایر یک رستوران خوب در قشم است که بسیاری از غذاهای عربی و لبنانی را دارد و حتماً باید به آن سر بزنید. در این رستوران می‌توانید بیش از 130 نوع غذا از جمله دست‌پیچ و پیتزا سفارش دهید و از طعم خوبشان لذت ببرید. از غذاهای معروف رستوران فطایر می‌توانیم به شامیات و شاورماهایش اشاره کنیم.

نکته بسیار مهم، این است که روش پختن غذاها در این رستوران بسیار سالم است و با خیال راحت می‌توانید غذایتان را در این رستوران میل کنید. این نکته را هم در نظر بگیرید که رستوران فطایر، خیلی بزرگ نیست؛ اما هم در داخل و هم در فضای باز جلوی رستوران، میز و صندلی چیده‌اند.

  • ساعت کاری رستوران فطایر: از ساعت 8.5 شب تا 1 شب

  • تلفن رستوران فطایر: 07635225500

  • اینستاگرام رستوران فطایر: fatayer.qeshm@

  • آدرس رستوران فطایر: جزیره قشم، چهارراه رسالت، خیابان دانش

موقعیت دقیق رستوران فطایر روی نقشه

lastsecond.ir-best-restaurants-in-qeshm-fatayer-shawerma.jpg
نمونه‌ای از غذاهای رستوران فطایر
lastsecond.ir-best-restaurants-in-qeshm-fatayer.jpg
نمای بیرونی رستوران فطایر، عکس از Sepehr SN

سفر به قشم با تور

اگر می‌خواهید با خیالی آسوده به قشم سفر کنید و برای اقامت، گشت‌وگذار، تهیه بلیط هواپیما و امور دیگر، خودتان خیلی درگیر نشوید، بهترین راه، سفر با تور قشم است. تقریباً همه برنامه‌های یک سفر در تور چیده شده و به همین دلیل بسیاری از دغدغه‌های مسافر، کم می‌شود. در وبگاه لست‌سکند، می‌توانید تورهای قشم را با قیمت‌های مناسب مشاهده کنید و پس از بررسی و مقایسه تورها، گزینه‌ای را که متناسب با شرایط شماست، انتخاب کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تعدادی از بهترین رستوران های قشم را با توجه به نظرات کاربران و بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم، به شما معرفی کنیم. حالا می‌توانید با توجه به آدرس‌ها، ساعات کاری، منو و اطلاعاتی که برای هر رستوران آورده شده است، انتخابی دقیق و مناسب در سفر به قشم داشته باشید. چه خودتان به قشم سفر کنید و چه با تور به این جزیره بیایید، می‌توانید از میان رستوران‌هایی که با سلیقه‌تان سازگارتر است، بهترین رستوران قشم را انتخاب کنید. البته قطعاً می‌توان به تعداد این رستوران‌ها اضافه کرد و چه بهتر که این رستوران‌ها، به پیشنهاد شما باشند.

پویا دهقان
پویا دهقان

گردشگری خوانده‌ام و به‌شدت دوست دارم با ماجراجویی، چیزهای جدیدی کشف کنم و کارهای هیجان‌انگیزی انجام بدهم. سعی می‌کنم این‌طور آگاه‌تر شوم. دوست دارم فرصت‌های خالی‌ام را به شنیدن موسیقی و عکاسی توی کوچه‌پس‌کوچه‌های طهران بگذرانم و از حس‌وحالم بنویسم. کتاب خواندن، فیلم دیدن، معاشرت و کسب تجربه‌های جدید، دنیایم را کامل‌تر می‌کند!