بهترین هتل های ارمنستان + عکس، امتیاز و آدرس

4.6
از 5 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بهترین هتل ارمنستان را چطور انتخاب کنیم؟
12 دی 1401 08:00
3

تهیه یک لیست از بهترین هتل های ارمنستان و هر کشور دیگری، کار ساده‌ای نیست؛ زیرا توصیفاتی که هر گردشگر از یک هتل خوب در ارمنستان دارد، با توصیف‌های سایر گردشگران متفاوت است. از طرفی، یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در انتخاب هتل، هدف سفر به یک کشور است. با اتمام این‌ها، هتل‌هایی هم هستند که به دلیل سابقه درخشان و خدمات ویژه، بارها خود را به عنوان «بهترین هتل» در ذهن مردم ثبت کرده‌اند.

در این مطلب از لست‌سکند، با بررسی نظرات بسیاری از گردشگران و کاربران سایت‌های مختلف، 10 مورد از بهترین هتل های ارمنستان را گلچین کرده و قرار است به شما معرفی کنیم. در هر قسمت، ضمن ذکر آدرس هتل و امکانات ویژه‌ای که دارد، هتل‌ها را بر اساس درجه‌شان طبقه‌بندی کرده‌ایم. با استفاده از اطلاعات این متن، انتخاب تور ارمنستان برای شما کمی راحت‌تر می‌شود؛ زیرا آشنایی نسبی با بهترین هتل های این کشور پیدا می‌کنید.

هتل‌های ارمنستان.jpg

بهترین هتل های ارمنستان 5 ستاره

معمولاً کسانی که دغدغه چندانی بابت قیمت هتل‌ها ندارند و یک سفر لوکس را تجربه می‌کنند، در بین بهترین هتل های ارمنستان، 5 ستاره ها را انتخاب می‌کنند. بدیهی است که بالاترین سطح خدمات در هتل‌های 5 ستاره ارمنستان را در ایروان می‌توان یافت. هتل‌هایی را که در این بخش معرفی می‌کنیم، در لیست لوکس ترین هتل های ارمنستان هم دیده می‌شوند.

هتل الکساندر (The Alexander Hotel)

هتل الکساندر، کلکسیونی از لوکس‌ترین امکانات را برای گردشگران فراهم کرده است که از آن‌ها می‌توانیم به 4 غذاخوری، یک استخر شنا، سالن ورزشی و اسپا اشاره کنیم. از موقعیت عالی این هتل، نیازی به تعریف نیست؛ زیرا با کمتر از 5 دقیقه پیاده‌روی، می‌توانید از الکساندر تا میدان جمهوری ایروان بروید. تعداد اتاق‌های هتل الکساندر نیز 114 عدد است که همگی از حداقل امکانات بهترین هتل های 5 ستاره ارمنستان برخوردار هستند.

 تمام اتاق‌های هتل الکساندر به سبک مدرن طراحی شده‌اند؛ اما دکوراسیونش دستی هم بر عناصر هنری ارمنستان دارد. اگر به دنبال یک چشم‌انداز بی‌نظیر از شهر ایروان هستید، حتما به رستوران طبقه بالای هتل سر بزنید. شاید در مدت اقامت خود نیاز به راهنمایی افراد محلی و خبره در مورد غذای ارمنستان، نحوه خرید و جاهای دیدنی ارمنستان داشته باشید. یکی از خدمات خاص این هتل، راهنمایی گردشگران است که توسط مستخدمانش انجام می‌شود.

  • امتیاز هتل الکساندر در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل الکساندر در بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل الکساندر در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل الکساندر: مرکز ایروان، خیابان آبوویان

موقعیت هتل الکساندر در ارمنستان

الکساندر.jpg
نمای بیرونی هتل الکساندر
هتل الکساندر.jpg
رستوران هتل الکساندر
هتل الکساندر 2.jpg
استخر هتل الکساندر

گرند هتل ایروان (Grand Hotel Yerevan)

زمانی که گرند هتل ایروان را برای اولین‌بار می‌بینید، نمای نئوکلاسیکش توجه شما را جلب می‌کند. اما باید بدانید که برخلاف ظاهر کلاسیک این هتل، امکانات درونش بسیار مدرن هستند. یک استخر روباز و فصلی در طبقه آخر  هتل قرار دارد که به همراه یک اسپا، خاطراتی ناب را برای گردشگران رقم می‌زند. دکوراسیون اتاق‌های هتل گرند ایروان، تلفیقی از امکانات مدرن در بستری کلاسیک هستند. رستوران این مجموعه، انواع غذای محلی ارمنی را سرو می‌کند. همچنین در بخش چایخانه گرند هتل، مهمانان می‌توانند در تمام ساعات روز، رفت‌وآمد داشته باشند. در پایان نیز اشاره کنیم که گرند هتل، از بهترین هتل های ارمنستان، 5 ستاره است.

  • امتیاز گرند هتل در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز گرند هتل در بوکینگ: 8.9 از 10
  • امتیاز گرند هتل در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس گرند هتل: مرکز شهر ایروان، خیابان آبوویان

 

موقعیت گرند هتل در ارمنستان

گرند هتل.jpg
گرند هتل، از بهترین هتل های 5 ستاره ارمنستان
گرند هتل2.jpg
اسپای گرند هتل
گرند هتل اتاق.jpg
اتاق‌های گرند هتل ارمنستان

بهترین هتل های ارمنستان 4 ستاره

معمولاً زمانی که از بهترین هتل‌های یک کشور حرف می‌زنیم، انتظار می‌رود هتل‌های 5 ستاره، بیشترین آمار لیست را به خودشان اختصاص دهند؛ اما در لیست بهترین هتل های ارمنستان، 4 ستاره‌ها بیشترین تعداد را دارند. هتل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، همه در محدوده مرکز شهر هستند و از نظر کیفیت خدمات، می‌توان آن‌ها را با هتل‌های رده‌بالاتر مقایسه کرد.

هتل توفنکیان (Tufenkian Historic Yerevan Hotel)

بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان را با یکی از هتل‌های تاریخی این کشور شروع می‌کنیم. هتل توفنکیان تمام ویژگی‌های یک بوتیک هتل را دارد. فضای خاص اتاق‌های این هتل، امکانات مدرنی را دربردارد که با صنایع‌دستی ارمنستان تلفیق شده‌اند. از ویژگی‌های برجسته این هتل می‌توانیم به فاصله 450 متری‌اش با میدان جمهوری ایروان اشاره کنیم. از آن‌جایی که هتل توفنکیان در قرن نوزدهم ساخته شده، در بنای بیرونی و داخلی آن معماری قفقازی پیداست.

در اطراف این هتل، انواع رستوران و کافه وجود دارند که در آن‌ها می‌توانید غذا و نوشیدنی محلی ارمنستان را امتحان کنید؛ ضمن اینکه با کمتر از 5 یا 10 دقیقه پیاده‌روی از این هتل، به بسیاری از جاهای دیدنی ایروان، مثل موزه تاریخ ارمنستان و کلیسای جامع سن گرگوری روشنگر دسترسی دارید. همچنین، فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در 12 کیلومتری هتل تاریخی توفنکیان قرار دارد.

  • امتیاز هتل توفنکیان در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل توفنکیان در بوکینگ: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل توفنکیان در تریپ ادوایزر: 9 از 10
  • آدرس هتل توفنکیان: مرکز ایروان، خیابان هانراپتوتیان

موقعیت هتل توفنکیان در ارمنستان

تفنکیان.jpg
نمای بیرونی هتل توفنکیان
توفنکیان.jpg
هتل توفنکیان
تفنکیان اتاق.jpg
اتاق هتل توفنکیان

هتل دابل‌تری بای هیلتون (Doubletree By Hilton Yerevan)

هتل دابل‌تری بای هیلتون در سراسر جهان شعبه دارد که شعبه ایروانش به یکی از بهترین هتل های ارمنستان تبدیل شده است. دابل‌تری به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، سال‌هاست در لیست هتل های خوب ارمنستان جا خوش کرده است. تعداد اتاق‌های این هتل، به بیش از 176 مورد می‌رسد که همگی‌شان از امکانات آشپزی، سشوار، حمام و دستشویی خصوصی برخوردار هستند؛ اما برخلاف سایر هتل‌های ارمنستان این هتل فضای این هتل کاملا مدرن است و آثار چندانی از معماری سنتی ارمنستان در آن دیده نمی‌شود.

فاصله کم این هتل از مرکز شهر ایروان، یکی از برجسته‌ترین نقاط قوت آن است که باعث شده از نظر دسترسی، موقعیت خوبی داشته باشد. مهمانان این هتل، کافیست 15 دقیقه به سمت شمال شرق پیاده‌روی کنند تا به میدان جمهوری ایروان برسند. همچنین این هتل خدمات 24 ساعته حمل‌ونقل به فرودگاه را برای مسافران فراهم کرده است. اگر با ماشین شخصی به ارمنستان سفر می‌کنید، باید بدانید که هتل دابل‌تری برای مشتریانش یک پارکینگ رایگان را در نظر گرفته  است.

  • امتیاز هتل دابل‌تری بای هیلتون در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل دابل‌تری بای هیلتون در بوکینگ: 8.9 از 10
  • امتیاز هتل دابل‌تری بای هیلتون در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل دابل‌تری بای هیلتون: منطقه کنترون

 موقعیت هتل دابل‌تری در ارمنستان

دابل تری 2.jpg
نمای بیرونی هتل دابل‌تری
دابل تری.jpg
درون هتل دابل‌تری
دابل تری اتاق.jpg
اتاق هتل دابل‌تری

هتل مرکزی ایروان (Central Hotel Yerevan)

همانطور که از نامش پیداست، هتل مرکزی ایروان در مرکز ایروان قرار دارد. به طوری که با پیمایش حدود 300 متر می‌توانید به میدان جمهوری پایتخت ارمنستان دسترسی داشته باشید. در بین بهترین هتل های ارمنستان، 4 ستاره ها معمولاً استخر ندارند؛ اما هتل مرکزی وان از مواردی است که یک استخر و یک رستوران دارد که آماده خدمات‌رسانی به تمام مهمانان 26 اتاق این هتل هستند.

از مراکز دیدنی اطراف این هتل، می‌توانیم به موزه تاریخ ارمنستان و گالری ملی این کشور اشاره کنیم. فرقی نمی‌کند که برای یک سفر تفریحی و خانوادگی، به دنبال بهترین هتل های ارمنستان می‌گردید یا برای اهداف کاری می‌خواهید هتل رزرو  کنید؛ در هر صورت، این هتل بهترین خدمات را برای رفع نیازهای شما ارائه می‌دهد که از آن‌ها می‌توانیم به خدمات تبادل ارز، دستگاه خودپرداز و فعالیت 24 ساعته کارکنان این هتل اشاره کنیم.

  • امتیاز هتل مرکزی ایروان در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل مرکزی ایروان در بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل مرکزی ایروان در تریپ ادوایزر: 4.5 از 10
  • آدرس هتل مرکزی ایروان: مرکز ایروان خیابان زاکیان

 

موقعیت هتل مرکزی ایروان در ارمنستان

سنترال.jpg
هتل مرکزی ارمنستان
سنترال 2.jpg
استخر هتل مرکزی ایروان
سنترال اتاق.jpg
اتاق‌های هتل مرکزی ایروان

هتل ریپابلیکا (Republica Hotel Yerevan)

هتل ریپابلیکا یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در ارمنستان است که در قلب پایتخت این کشور قرار دارد. این هتل به فضای باز دلنشین، چشم‌انداز به‌یادماندنی و غذاهای بین‌المللی خوشمزه‌اش معروف است. ریپابلیکا، از انواع امکانات پیش‌پا افتاده‌ای مثل تلوزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، سیستم تهویه کارآمد و ... برخوردار است. درست مثل بسیاری از بهترین هتل های خوب ارمنستان، ریپابلیکا نیز به دلیل موقعیتش توجه بسیاری از گردشگران را جلب کرده است. کافی است با سه دقیقه پیاده‌روی از این هتل دور شوید تا خود را در میدان جمهوری ارمنستان ببینید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این هتل نیز دقیقا در همین میدان قرار گرفته است.

  • امتیاز هتل ریپابلیکا در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل ریپابلیکا در بوکینگ:  9.2 از 10
  • امتیاز هتل ریپابلیکا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل ریپابلیکا: مرکز ایروان، خیابان امیریان

موقعیت هتل ریپابلیکا در ارمنستان

ریپابلیکا.jpg
نمای بیرونی هتل ریپابلیکا
ریپابلیکا  2.jpg
رستوران هتل ریپابلیکا
ریپابیلکا اتاق ها.jpg
اتاق‌های هتل ریپابلیکا

هتل نوا (Nova Hotel)

هتل نوا هم یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل های 4 ستاره در ارمنستان است که در 100 متری تئاتر ایروان قرار دارد. این مجموعه اقامتی، دارای یک رستوران اختصاصی هم هست که انواع غذای بین‌المللی و محلی را سرو می‌کند. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو ایروان به این مجموعه، «یریتاسارداکان» است که با پیمایش 600 متر می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. میدان جمهوری ایروان هم یک کیلومتر با هتل نوا فاصله دارد. تعداد اتاق‌های این هتل نسبت به برخی از بهترین هتل های ارمنستان مثل هتل الکساندر بسیار کمتر است و فقط 37 اتاق دارد. از مزایای هتل نوا می‌توانیم به برخورداری از انواع اتاق و سوئیت اشاره کنیم که برای هر تعداد نفرات با سطح اقتصادی مختلف مناسب است.

  • امتیاز هتل نوا در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل نوا در بوکینگ: 9.3 از 10
  • امتیاز هتل نوا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل نوا: مرکز ایروان، خیابان تامانیان

موقعیت هتل نوا در ارمنستان

نوا.jpg
نمای هتل نوا
Nova-Hotel-Yerevan-FEATURED-IMAGE-1500x550px.jpg
هتل نوا
نوا 2.jpg
اتاق‌ها هتل نوا

هتل ارمنیا ماریوت (Armenia Marriott Hotel)

اگر در لیست بهترین هتل های ارمنستان به دنبال موردی می‌گردید که یک بوتیک هتل بی‌نظیر باشد، هتل ارمنیا ماریوت تاریخی را از دست ندهید. هتل ارمنیا ماریوت در مجموع 121 اتاق و 23 سوئیت دارد. پنجره‌های عایق ماریوت این امکان را به شما می‌دهد که هنگام تماشای مناظر زیبای میدان جمهوری ایروان، صدای هیاهوی این منطقه وارد اتاق شما نشود.

در تمام مدت اقامتتان در این هتل، می‌توانید از حمام مرمری، اینترنت پرسرعت، غذای ایتالیایی، جاذبه‌های اطراف هتل، استخر روباز و سالن ورزشی لذت ببرید. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی تا هتل ماریوت، حدود نیم ساعت فاصله دارد. بد نیست اشاره کنیم که هتل ارمنیا ماریوت یکی از هتل های لوکس ارمنستان است.

  • امتیاز هتل ماریوت در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل ماریوت در بوکینگ: 8.1 از 10
  • امتیاز هتل ماریوت در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • آدرس هتل ماریوت: میدان جمهوری ایروان، خیابان امیریان

 موقعیت هتل ارمنیا ماریوت در ارمنستان

ماریوت3.jpg
هتل ارمنیا ماریوت
ماریوت.jpg
رستوران هتل ماریوت
ماریوت 3.jpg
استخر هتل ماریوت

هتل پاریس ایروان (Paris Hotel)

اگر به دنبال یک هتل خوب در ارمنستان هستید که ضمن ارائه خدمات سطح بالا، دامنه قیمتی گسترده‌ای داشته باشد، احتمالاً هتل پاریس ایروان بهترین انتخاب ممکن است. هتل پاریس یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در ارمنستان است که فقط چند قدم با میدان جمهوری ارمنستان فاصله دارد. در زمان اقامت در این هتل، می‌توانید با یک پیاده‌روی ساده، از پارک‌های مرکز شهر ایروان دیدن کنید.

فرقی نمی‌کند که تعداد نفرات شما چقدر است و به چه هدفی سفر می‌کنید، در هر صورت اتاق مورد نظر خود را در این هتل پیدا می‌کنید. در بین انواع اتاق‌های این هتل، اتاق‌های دو نفره بیشترین رضایت مهمانان را جلب کرده‌اند. گرچه در اطراف هتل پاریس رستوران‌های زیادی مشغول به کارند، اما منظره خاص رستوران این هتل را از دست ندهید. در طبقه آخر هتل پاریس، یک رستوران روباز است که چشم‌اندازش را در هیچ یک از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان نخواهید یافت.

  • امتیاز هتل پاریس در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل پاریس در بوکینگ: 9.1 از 10
  • امتیاز هتل پاریس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل پاریس: مرکز شهر ایروان، خیابان تریان

موقعیت هتل پاریس در ارمنستان

پاریس پارسی.jpg
نمای هتل پاریس ارمنستان
هتل پاریس.jpg
هتل پاریس ارمنستان
پاریس اتاق.jpg
اتاق هتل پاریس ارمنستان

بهترین هتل 3 ستاره ارمنستان

بیشتر هتل‌هایی که تا اینجای کار معرفی کردیم، از نظر قیمت و خدمات، اتاق‌های مختلفی دارند و معمولاً از این جهت، با محدودیت خاصی مواجه نخواهید شد. اما اگر به دنبال هتل‌های ارزان قیمت‌تری باشید هم، در بین بهترین هتل‌های ارمنستان یک هتل 3 ستاره وجود دارد که طرفداران بسیاری دارد و از نظر موقعیت و دسترسی، فرق چندانی با سایر هتل‌ها ندارد.

هتل آپریکات ایروان (Apricot Hotel Yerevan)

آپریکات، تنها هتل سه ستاره‌ای است که در این متن معرفی می‌کنیم. اگر درباره بهترین هتل های ارمنستان جست‌وجو کنید، نام آپریکات را به‌کرّات خواهید دید. آپریکات حدود 27 اتاق دارد که متراژ آن‌ها از 30 تا 50 متر متغییر است. تراس و رستوران این هتل، با بهترین چشم‌اندازهای ایروان از چشمان گردشگران پذیرایی می‌کنند. برخی از این چشم‌اندازها به کوه‌های آرارات مشرف هستند.  این هتل در یک منطقه قدیمی‌ترین مناطق پایتخت قرار دارد و از طریق آن به راحتی می‌توانید به بسیاری از جاذبه های ایروان ارمنستان دسترسی داشته باشید که از مهم‌ترینشان می‌توانیم به میدان جمهوری، کلیسای سنت هاوانس، کلیسای سنت سارگیس و موزه سرگئی پاراجانف اشاره کنیم.

  • امتیاز هتل آپریکات در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل آپریکات در بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل آپریکات در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل آپریکات: مرکز ایروان، خیابان پارونیان

موقعیت هتل آپریکات در ارمنستان

اپریکات نما.jpg
نمای بیرونی هتل آپریکات
اپریکات اتاق.jpg
اتاق هتل آپریکات

سخن آخر

مزیتی که در بیشتر هتل های خوب در ارمنستان دیده می‌شود، نزدیکی به مرکز شهر است. این موضوع باعث شده است که هر هتل رقابت بسیار زیادی با سایر هتل‌های محله‌اش داشته باشد. به طور کلی اگر بیشتر هتل‌های برجسته ارمنستان در منطقه کنترون واقع شده‌اند. این منطقه مرکزی بسیاری از مراکز مهم گردشگری پایتخت ارمنستان را در برگرفته است. ضمن اینکه اگر برای خرید به ارمنستان رفته باشید نیز با اقامت در هتل های خوب ارمنستان در مرکز پایتخت، می‌توانید به سادگی به بهترین مراکز خرید ارمنستان دسترسی داشته باشید.

این نکته را فراموش نکنید که در تور ارمنستان نوروز، این هتل‌ها سریع‌تر از باقی هتل‌ها تکمیل می‌شوند، پس اگر قصد اقامت در آنها را دارید باید سریع اقدام کنید. اگر سابقه اقامت در هر یک از بهترین هتل های ارمنستان را داشته‌اید می‌توانید تجربیات خود را از طریق قسمت نظرات با سایر کاربران لست سکند به اشتراک بگذارید.

 

تألیف: تیم نویسندگان لست‌سکند

میثم زهره‌وند
میثم زهره‌وند

اشتباه نکنید! تولید محتوا و نویسندگی کار من نیست؛ بلکه تفریحم محسوب می‌شود. چندسالی سرگرم ترجمه و نویسندگی بودم، تا اینکه این مهارت‌ها را به دنیای دلچسب سفر کشاندم و کارم را تبدیل به تفریحی کردم که هیچ وقت برایم خسته کننده نمی‌شود. جدا از سفر، هر چیزی که رنگ‌وبوی تولید و خلاقیت داشته باشد، روحم را تازه می‌کند.